2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (5) - 香港高登
[登入]
小野人
引用
17/06/2026 06:53
兩隊d後防都紙紮咁[sosad]
民主歌星獻忠
引用
17/06/2026 06:53
紙扎後防[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

兩邊都係
前鋒都要返黎回防
民主歌星獻忠
引用
17/06/2026 06:53
兩隊d後防都紙紮咁[sosad]

跑死前面
大和川
引用
17/06/2026 06:53
真主波都好狂O:-)
RacingDriver
引用
17/06/2026 06:55
呢場好睇
力食神
引用
17/06/2026 06:55
https://upload.hkgolden.media/comment/ghvemdmu.jzc4gp2ln1g.fyghfp3mrxi.skc.png
防守型前鋒
引用
17/06/2026 06:58
王老吉係廣藥集團(874)旗下既
大家記得入啊~


飲緊#hoho# #yup#


你都可以有夏撚咁勁#good#
青澀大根
引用
17/06/2026 07:05
挪威係點樣贏哂d歐洲隊
條防線完全垃撚圾

摩爾多阿 愛沙尼亞 以色列 意大利 全部雙殺大炒 0敗晉級
主要都係後面輸幾多 夏撚入返個double
葡提(阿婆)
引用
17/06/2026 07:06
#kill# #kill# #kill#
大豆。
引用
17/06/2026 07:08
隊伊拉克好似勁過伊朗..
小野人
引用
17/06/2026 07:08
夏撚老豆#adore#
好撚大鑊
引用
17/06/2026 07:10
原來而家先第二場,頭場三點真係好難挨
小野人
引用
17/06/2026 07:11
挪威仲有得入
力食神
引用
17/06/2026 07:14
d球証好撚流
葡提(阿婆)
引用
17/06/2026 07:16
D防好廢[sosad]
防守型前鋒
引用
17/06/2026 07:18
我估挪威贏2:1完場
霜誓
引用
17/06/2026 07:19
我估挪威贏2:1完場

肯定仲有波入
霜誓
引用
17/06/2026 07:20
d球証好撚流

球證想上鏡
班球員都唔知條友吹乜鳩
防守型前鋒
引用
17/06/2026 07:23
伊拉克14號係曼聯青訓啊
佢都係叫施丹
霜誓
引用
17/06/2026 07:26
挪威比人斬爆
笑左
壽司龍
引用
17/06/2026 07:27
伊拉克有日本咁熱血#kill#
好撚大鑊
引用
17/06/2026 07:27
球證同旁證cls
小野人
引用
17/06/2026 07:28
球證旁證都盲嘅xx( :o)
葡提(阿婆)
引用
17/06/2026 07:28
咁快老抽
機利臣
引用
17/06/2026 07:30
其實係咪法國咁踢到柒吓柒吓都又入到波有冠軍相[banghead]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]