【最新消息】 青沙公路近海麗邨 的士與客貨車相撞‎ 兩人死亡 - 香港高登
[登入]
平陽虎
引用
17/06/2026 10:16
唔知個官點判[sosad] [sosad] [sosad]

如果無超速應該冇乜野可以告....?

其實車呔都關事,
近期越嚟越多車用大陸廠嘅呔,而且仲要係水貨。

但問題係有啲水貨係喺外國測試過唔合格畀人禁售,甚至連大陸廠自己都下咗架,唔知點解會有批唔合格嘅大陸呔流咗出市面,而香港政府係真係完全WFC。

我識人投訴過,個波喺海關同運輸署度踢你踢去,但係佢哋都話睇唔到有問題,所以佢哋係唔會理。

總必仲住喺香港就腸路喇。#bye#

渣過車都知呢種彎係鬼鬼地
加上van仔係尾轆車 車尾無貨壓住好易飄


d仆街過急彎都係後面推你架啦
個van仔佬都以為自己手車好勁架

DC9係衰跟太貼 Van仔撞牆下一秒已經撞過去自炒

部 van 好似係隔離線跣過黎喎
講野好白痴
引用
17/06/2026 10:18
似部VAN條軚有問題 好多人養車都唔理條軚 求其用D水貨2手都有 但個內籠外裝就落足
林襄
引用
17/06/2026 10:20
今次錯不在的士, 係客貨車跣呔撞埋去.



啲仆街落雨就咪撚開咁快啦, 自己架車又唔係勁, 啲呔紋都唔知夠唔夠, 仲要高速入灣

最慘係佢自己唔死, 害撚死其他人

強求唔到任何人 落幾日雨條太行咁耐無事
意外就咁發生 所以搭的士唔戴安全帶自己申請
陰陰濕濕
引用
17/06/2026 10:36
睇到片 架的士成個滾筒咁轉@_@lm

cls[sosad]
就算有安全帶睇落都凶多吉少。[sosad]

有個死係車入面覺得無分別:-(


唔係喎...兩個飛晒出黎:-(
反而DC9輕傷
應該同安全帶好有關係

據報的士上一名男乘客被拋出車外,女乘客則被困車內。


睇on.cc既片, 有兩個人瞓咗係馬路啊

救援人員到場把被困女乘客救出

根據網上影片所見,現場有兩名人士倒臥路中,當中一人疑為的哥,另一人則倒臥於的士旁,疑為被拋出車的男乘客。

一係就後面兩個都無扣
得三友寫到被困又疑為,想點撚樣:o)

其他報導係2死者都被拋出車[sosad] [sosad] [sosad]

青沙公路昨日(16日)晚上發生的兩死致命車禍。消息指,兩名死者為夫妻關係,男死者為一名休班消防員,隸屬觀塘消防局。據悉,兩人居於元朗區,事發前截乘涉事的士由元朗往牛頭角,其中一人帶同一個行李篋上車,詎料途中遇意外夫妻雙亡。

意外發生於昨晚上10時許,一輛輕型貨車及的士沿青沙公路往尖沙咀方向行駛,至近海麗邨對開發生碰撞。的士上兩男女乘客被拋出車外當場死亡,的哥亦受傷送院救治。現場消息指,警員不排除有的士乘客無戴上安全帶。
https://hk.news.yahoo.com/%C3%A9%C2%9D%C2%92%C3%A6%C2%B2%C2%99%C3%A5%C2%85%C2%AC%C3%A8%C2%B7%C2%AF%C3%A8%C2%87%C2%B4%C3%A5%C2%91%C2%BD%C3%A8%C2%BB%C2%8A%C3%A7%C2%A6%C2%8D-%C3%A4%C2%BC%C2%91%C3%A7%C2%8F%C2%AD%C3%A6%C2%B6%C2%88%C3%A9%C2%98%C2%B2%C3%A5%C2%93%C2%A1%C3%A8%C2%88%C2%87%C3%A5%C2%A6%C2%BB%C3%A5%C2%AD%C2%90%C3%A9%C2%9B%C2%99%C3%A4%C2%BA%C2%A1-005834644.html

即係司機有戴安全帶輕傷
乘客無戴安全帶做炮彈飛人
巴巴托咪
引用
17/06/2026 12:40
休班消防員上周觀塘落水救墮海翁 偕妻遇車禍身亡
:-(2rip
國際大刀使
引用
17/06/2026 12:41
休班消防員上周觀塘落水救墮海翁 偕妻遇車禍身亡
:-(2rip

搶死神條命:-[lm
諾貝爾和平侵
引用
17/06/2026 12:43
休班消防員上周觀塘落水救墮海翁 偕妻遇車禍身亡
:-(2rip


無戴安全帶 仲有乜好講 ..
諾貝爾和平侵
引用
17/06/2026 12:45
直頭要 驗下 van仔 條胎啦

跣撚到咁 仲要開咁快


On9 469 :o) :o) :o) :o) :o)
諾貝爾和平侵
引用
17/06/2026 12:50
依啲 致命交通意外

通常係 幾個人既疏忽造成
1. Van 469 落雨開咁快
2. 疑似跣胎,條胎可能好舊
3. 乘客無戴安全帶
4. 的士佬 無叫乘客戴
諾貝爾和平侵
引用
17/06/2026 12:51
依啲 致命交通意外

通常係 幾個人既疏忽造成
1. Van 469 落雨開咁快
2. 疑似跣胎,條胎可能好舊
3. 乘客無戴安全帶
4. 的士佬 無叫乘客戴


四樣同時發生 就致命了。

少其他一樣 都未必出事
鄧紫棋藝會
引用
17/06/2026 13:52
休班消防員上周觀塘落水救墮海翁 偕妻遇車禍身亡
:-(2rip

搶死神條命:-[lm

搶1賠2咁撚狼?xx(
kilogram
引用
17/06/2026 13:55
夜晚行呢 d 路要特別小心
jickjick
引用
17/06/2026 13:59
依啲 致命交通意外

通常係 幾個人既疏忽造成
1. Van 469 落雨開咁快
2. 疑似跣胎,條胎可能好舊
3. 乘客無戴安全帶
4. 的士佬 無叫乘客戴

而家唔帶安全帶部車唔係會BB聲嘅咩?上次我扣極都扣唔到,部的士係咁響,幾咁老尷。
kilogram
引用
17/06/2026 14:01
司機輕傷[sosad]

:)fn


司機控制

所以咁多人揀安全位
畫面要靚
引用
17/06/2026 14:04
依啲 致命交通意外

通常係 幾個人既疏忽造成
1. Van 469 落雨開咁快
2. 疑似跣胎,條胎可能好舊
3. 乘客無戴安全帶
4. 的士佬 無叫乘客戴

而家唔帶安全帶部車唔係會BB聲嘅咩?上次我扣極都扣唔到,部的士係咁響,幾咁老尷。

呢的士應該識響,(應該)
膠幾錢
引用
17/06/2026 21:45
消防O:-)
kilogram
引用
17/06/2026 23:33
今年都幾多的士死人車禍...



火旺紅色


車細

我成日話hk 揸車全世界最難,因變化好大!

好多人去歐洲日本台灣都敢自駕,但 hk 唔敢

我識人揸左數十年都不敢入元朗
芝士條
引用
18/06/2026 04:46
DC9 幾多歲, 搵唔到

姓吳(30歲)的哥右手受傷



原文網址:東方日報A1:的士炒翻 安全帶疑無綁 消防偕新婚妻拋飛亡 | on.cc東網 | 中港台 https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20260618/bkn-20260618033050872-0618_00822_001.html
真.不該
引用
18/06/2026 06:19
依啲 致命交通意外

通常係 幾個人既疏忽造成
1. Van 469 落雨開咁快
2. 疑似跣胎,條胎可能好舊
3. 乘客無戴安全帶
4. 的士佬 無叫乘客戴

我覺得可能係玩緊手機,突然扭軚所至,做職業司機因為要快,所以對條軚要求高 d.
外國而家好多馬路有晒裝晒 cam, 影人揸車玩手機。
_妓不如人_
引用
18/06/2026 06:38
唔知個官點判[sosad] [sosad] [sosad]

如果無超速應該冇乜野可以告....?

其實車呔都關事,
近期越嚟越多車用大陸廠嘅呔,而且仲要係水貨。

但問題係有啲水貨係喺外國測試過唔合格畀人禁售,甚至連大陸廠自己都下咗架,唔知點解會有批唔合格嘅大陸呔流咗出市面,而香港政府係真係完全WFC。

我識人投訴過,個波喺海關同運輸署度踢你踢去,但係佢哋都話睇唔到有問題,所以佢哋係唔會理。

總必仲住喺香港就腸路喇。#bye#

渣過車都知呢種彎係鬼鬼地
加上van仔係尾轆車 車尾無貨壓住好易飄


d仆街過急彎都係後面推你架啦
個van仔佬都以為自己手車好勁架

DC9係衰跟太貼 Van仔撞牆下一秒已經撞過去自炒

部 van 好似係隔離線跣過黎喎

Youtube有晒兩個角度cam睇
仆街Van仔從後追住黎炒
斷氣流大師兄
引用
18/06/2026 07:42
依啲 致命交通意外

通常係 幾個人既疏忽造成
1. Van 469 落雨開咁快
2. 疑似跣胎,條胎可能好舊
3. 乘客無戴安全帶
4. 的士佬 無叫乘客戴

而家唔帶安全帶部車唔係會BB聲嘅咩?上次我扣極都扣唔到,部的士係咁響,幾咁老尷。

呢的士應該識響,(應該)

個扣插咗入去就唔會響,明就明啦
陰陰濕濕
引用
18/06/2026 08:09
依啲 致命交通意外

通常係 幾個人既疏忽造成
1. Van 469 落雨開咁快
2. 疑似跣胎,條胎可能好舊
3. 乘客無戴安全帶
4. 的士佬 無叫乘客戴

而家唔帶安全帶部車唔係會BB聲嘅咩?上次我扣極都扣唔到,部的士係咁響,幾咁老尷。

呢的士應該識響,(應該)

個扣插咗入去就唔會響,明就明啦

#hehe#
森巴狂迷
引用
18/06/2026 08:57
依啲 致命交通意外

通常係 幾個人既疏忽造成
1. Van 469 落雨開咁快
2. 疑似跣胎,條胎可能好舊
3. 乘客無戴安全帶
4. 的士佬 無叫乘客戴

我覺得可能係玩緊手機,突然扭軚所至,做職業司機因為要快,所以對條軚要求高 d.
外國而家好多馬路有晒裝晒 cam, 影人揸車玩手機。


想van仔佬換軚都幾難
除非俾埋錢佢地返大陸叫雞兼換軚
驅風油
引用
18/06/2026 12:29
依啲 致命交通意外

通常係 幾個人既疏忽造成
1. Van 469 落雨開咁快
2. 疑似跣胎,條胎可能好舊
3. 乘客無戴安全帶
4. 的士佬 無叫乘客戴

我覺得可能係玩緊手機,突然扭軚所至,做職業司機因為要快,所以對條軚要求高 d.
外國而家好多馬路有晒裝晒 cam, 影人揸車玩手機。


想van仔佬換軚都幾難
除非俾埋錢佢地返大陸叫雞兼換軚

個段路轉彎前 係落斜 + 大直路 踩少少油都過百km,好多車都片住入彎,當然條傻仔揸住架Hiace 落雨都照片彎 係唔抵幫
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]