[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
【最新消息】 青沙公路近海麗邨 的士與客貨車相撞 兩人死亡
葡提(阿婆)
17/06/2026 07:06
睇到片 架的士成個滾筒咁轉
cls
就算有安全帶睇落都凶多吉少。
有個死係車入面覺得無分別
唔係喎...兩個飛晒出黎
反而DC9輕傷
應該同安全帶好有關係
據報的士上一名男乘客被拋出車外,女乘客則被困車內。
芝士條
17/06/2026 07:06
如果貨van司機冇飲酒、冇超速、部車有做檢驗...係唔係乜事都冇?
咁至少都會被民事索償
常言道
17/06/2026 07:09
睇到片 架的士成個滾筒咁轉
cls
就算有安全帶睇落都凶多吉少。
有個死係車入面覺得無分別
唔係喎...兩個飛晒出黎
反而DC9輕傷
應該同安全帶好有關係
都係既,但見到咁滾法真係咪話唔驚。
諾貝爾和平侵
17/06/2026 07:10
XG 469 考左牌 買左第 3 保
諾貝爾和平侵
17/06/2026 07:11
今年都幾多的士死人車禍...
依單
唔關的士事
係 VAN 仔失控 + 的士乘客無扣安全帶
諾貝爾和平侵
17/06/2026 07:14
係囉, 對於某啲 XG 人嚟講, 扣安全帶真係好煩架, 哂左佢地幾秒鐘時間
但 好地地點解架車會有 安全帶呢 ?
下世小心啲
還政於民
17/06/2026 07:15
如果貨van司機冇飲酒、冇超速、部車有做檢驗...係唔係乜事都冇?
咁至少都會被民事索償
點都要孭危險架駛吧,不過你係權貴就唔知
防守型前鋒
17/06/2026 07:29
睇到片 架的士成個滾筒咁轉
cls
就算有安全帶睇落都凶多吉少。
有個死係車入面覺得無分別
唔係喎...兩個飛晒出黎
反而DC9輕傷
應該同安全帶好有關係
據報的士上一名男乘客被拋出車外,女乘客則被困車內。
睇on.cc既片, 有兩個人瞓咗係馬路啊
ActionScript
17/06/2026 07:30
唔知個官點判
如果無超速應該冇乜野可以告....?
其實車呔都關事,
近期越嚟越多車用大陸廠嘅呔,而且仲要係水貨。
但問題係有啲水貨係喺外國測試過唔合格畀人禁售,甚至連大陸廠自己都下咗架,唔知點解會有批唔合格嘅大陸呔流咗出市面,而香港政府係真係完全WFC。
我識人投訴過,個波喺海關同運輸署度踢你踢去,但係佢哋都話睇唔到有問題,所以佢哋係唔會理。
總必仲住喺香港就腸路喇。
渣過車都知呢種彎係鬼鬼地
加上van仔係尾轆車 車尾無貨壓住好易飄
葡提(阿婆)
17/06/2026 07:58
睇到片 架的士成個滾筒咁轉
cls
就算有安全帶睇落都凶多吉少。
有個死係車入面覺得無分別
唔係喎...兩個飛晒出黎
反而DC9輕傷
應該同安全帶好有關係
據報的士上一名男乘客被拋出車外,女乘客則被困車內。
睇on.cc既片, 有兩個人瞓咗係馬路啊
救援人員到場把被困女乘客救出
根據網上影片所見,現場有兩名人士倒臥路中,當中一人疑為的哥,另一人則倒臥於的士旁,疑為被拋出車的男乘客。
一係就後面兩個都無扣
得三友寫到被困又疑為,想點撚樣
新房客
17/06/2026 08:27
同命鴛鴦
石川澪
17/06/2026 08:42
油能剋肛
17/06/2026 08:51
咁死真係慘
個衝擊應該嘭一下就排緊隊報到,無痛苦
Siriso†Hali
17/06/2026 08:57
[video]https://upload.hkgolden.media/comment/fni1tpst.zspcq1sftvi.b3izto34jx4.ird.mp4?id=1191020[/video]
森巴狂迷
17/06/2026 08:59
唔知個官點判
如果無超速應該冇乜野可以告....?
其實車呔都關事,
近期越嚟越多車用大陸廠嘅呔,而且仲要係水貨。
但問題係有啲水貨係喺外國測試過唔合格畀人禁售,甚至連大陸廠自己都下咗架,唔知點解會有批唔合格嘅大陸呔流咗出市面,而香港政府係真係完全WFC。
我識人投訴過,個波喺海關同運輸署度踢你踢去,但係佢哋都話睇唔到有問題,所以佢哋係唔會理。
總必仲住喺香港就腸路喇。
渣過車都知呢種彎係鬼鬼地
加上van仔係尾轆車 車尾無貨壓住好易飄
d仆街過急彎都係後面推你架啦
個van仔佬都以為自己手車好勁架
ActionScript
17/06/2026 09:23
唔知個官點判
如果無超速應該冇乜野可以告....?
其實車呔都關事,
近期越嚟越多車用大陸廠嘅呔,而且仲要係水貨。
但問題係有啲水貨係喺外國測試過唔合格畀人禁售,甚至連大陸廠自己都下咗架,唔知點解會有批唔合格嘅大陸呔流咗出市面,而香港政府係真係完全WFC。
我識人投訴過,個波喺海關同運輸署度踢你踢去,但係佢哋都話睇唔到有問題,所以佢哋係唔會理。
總必仲住喺香港就腸路喇。
渣過車都知呢種彎係鬼鬼地
加上van仔係尾轆車 車尾無貨壓住好易飄
d仆街過急彎都係後面推你架啦
個van仔佬都以為自己手車好勁架
DC9係衰跟太貼 Van仔撞牆下一秒已經撞過去自炒
Siriso†Hali
17/06/2026 09:27
[video]https://upload.hkgolden.media/comment/5wi0cvsu.5jg03ehagk2.penofb4lwk0.jen.mp4?id=1191038[/video]
蛋蛋RAISER
17/06/2026 09:29
今次錯不在的士, 係客貨車跣呔撞埋去.
啲仆街落雨就咪撚開咁快啦, 自己架車又唔係勁, 啲呔紋都唔知夠唔夠, 仲要高速入灣
最慘係佢自己唔死, 害撚死其他人
蝦蝦蝦子麵
17/06/2026 09:38
搭的士都唔用安全帶
保險有冇得賠
蘭桂芳香片
17/06/2026 09:41
今年都幾多的士死人車禍...
火旺紅色
宅度宅
17/06/2026 09:41
[video]https://upload.hkgolden.media/comment/5wi0cvsu.5jg03ehagk2.penofb4lwk0.jen.mp4?id=1191038[/video]
呢個勁
咁都全身而退
傷心的小雀仔
17/06/2026 09:52
睇到片 架的士成個滾筒咁轉
cls
就算有安全帶睇落都凶多吉少。
有個死係車入面覺得無分別
有分別嘅
有安全帶=過山車 feel
冇安全帶=人肉洗衣機
所以的士佬咪冇事
壽司龍
17/06/2026 09:57
[video]https://upload.hkgolden.media/comment/5wi0cvsu.5jg03ehagk2.penofb4lwk0.jen.mp4?id=1191038[/video]
呢個勁
咁都全身而退
人車合一 反應幾快先避到
J勝手の極意
17/06/2026 10:01
睇到片 架的士成個滾筒咁轉
cls
就算有安全帶睇落都凶多吉少。
有個死係車入面覺得無分別
唔係喎...兩個飛晒出黎
反而DC9輕傷
應該同安全帶好有關係
據報的士上一名男乘客被拋出車外,女乘客則被困車內。
睇on.cc既片, 有兩個人瞓咗係馬路啊
救援人員到場把被困女乘客救出
根據網上影片所見,現場有兩名人士倒臥路中,當中一人疑為的哥,另一人則倒臥於的士旁,疑為被拋出車的男乘客。
一係就後面兩個都無扣
得三友寫到被困又疑為,想點撚樣
其他報導係2死者都被拋出車
青沙公路昨日(16日)晚上發生的兩死致命車禍。消息指,兩名死者為夫妻關係,男死者為一名休班消防員,隸屬觀塘消防局。據悉,兩人居於元朗區,事發前截乘涉事的士由元朗往牛頭角,其中一人帶同一個行李篋上車,詎料途中遇意外夫妻雙亡。
意外發生於昨晚上10時許,一輛輕型貨車及的士沿青沙公路往尖沙咀方向行駛,至近海麗邨對開發生碰撞。
的士上兩男女乘客被拋出車外當場死亡
,的哥亦受傷送院救治。現場消息指,警員不排除有的士乘客無戴上安全帶。
https://hk.news.yahoo.com/%E9%9D%92%E6%B2%99%E5%85%AC%E8%B7%AF%E8%87%B4%E5%91%BD%E8%BB%8A%E7%A6%8D-%E4%BC%91%E7%8F%AD%E6%B6%88%E9%98%B2%E5%93%A1%E8%88%87%E5%A6%BB%E5%AD%90%E9%9B%99%E4%BA%A1-005834644.html
她的蝦毛太濃
17/06/2026 10:10
所以落大雨唔好飛的
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]