[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
【最新消息】 青沙公路近海麗邨 的士與客貨車相撞 兩人死亡
膠幾錢
17/06/2026 02:10
事故造成兩人死亡,據了解﹛兩名死者是的士男女乘客,分別38歲和35歲,兩人均於現場由救護員證實不治
手
機利臣
17/06/2026 02:12
再打會死
17/06/2026 02:29
唔係高身依隻的士應該唔會死亡翻滾
示意圖🫣
17/06/2026 02:53
魚雷
芝士條
17/06/2026 02:58
係香港揸車真係好危險
PraiseTheSun
17/06/2026 03:01
司機輕傷
命
乳頭潔淨軟膠
17/06/2026 03:08
唔知個官點判
芝士條
17/06/2026 03:11
唔知個官點判
如果無超速應該冇乜野可以告....?
葡提(阿婆)
17/06/2026 03:22
慘
芝士條
17/06/2026 03:48
消息指,男女死者為夫婦關係,其中38歲男死者為一名休班消防員,隸屬觀塘消防局。事發時,他與35歲妻子由元朗乘坐的士前往牛頭角,惟至上址時發生意外,兩人雙雙畢命。
消防都唔攬安全帶
再打會死
17/06/2026 04:04
消息指,男女死者為夫婦關係,其中38歲男死者為一名休班消防員,隸屬觀塘消防局。事發時,他與35歲妻子由元朗乘坐的士前往牛頭角,惟至上址時發生意外,兩人雙雙畢命。
消防都唔攬安全帶
鴛鴦蝴蝶命
臨時鼻鼾中心
17/06/2026 04:26
唔係高身依隻的士應該唔會死亡翻滾
之前聽DC9講小露寶車身高 重心變左 入灣時快得濟會有想翻車Feel
19090
17/06/2026 04:55
似岩岩落機
慘
扭波王(已切)
17/06/2026 05:20
唔係高身依隻的士應該唔會死亡翻滾
之前聽DC9講小露寶車身高 重心變左 入灣時快得濟會有想翻車Feel
但我好鐘意依款車
起碼出入唔會咁易撞到個頭
阿魯卡戴綠帽
17/06/2026 05:54
唔知個官點判
如果無超速應該冇乜野可以告....?
其實車呔都關事,
近期越嚟越多車用大陸廠嘅呔,而且仲要係水貨。
但問題係有啲水貨係喺外國測試過唔合格畀人禁售,甚至連大陸廠自己都下咗架,唔知點解會有批唔合格嘅大陸呔流咗出市面,而香港政府係真係完全WFC。
我識人投訴過,個波喺海關同運輸署度踢你踢去,但係佢哋都話睇唔到有問題,所以佢哋係唔會理。
總必仲住喺香港就腸路喇。
北姑十二樂芳
17/06/2026 05:54
DC9 幾多歲, 搵唔到
冷泉麻子
17/06/2026 06:27
唔用安全帶就抵死亡
常言道
17/06/2026 06:54
睇到片 架的士成個滾筒咁轉
cls
就算有安全帶睇落都凶多吉少。
猿之惑星
17/06/2026 06:54
揸車真係好危險
墨西哥漁夫
17/06/2026 06:57
真真正正死了都唔知咩事,馬路上又多兩隻亡魂
芝士條
17/06/2026 07:00
揸車真係好危險
香港既話一定係
近年仲要多左咁多電動單車係路面/毒駕/司機掛住睇電話唔睇路
葡提(阿婆)
17/06/2026 07:02
睇到片 架的士成個滾筒咁轉
cls
就算有安全帶睇落都凶多吉少。
有個死係車入面覺得無分別
防守型前鋒
17/06/2026 07:02
如果貨van司機冇飲酒、冇超速、部車有做檢驗...係唔係乜事都冇?
防守型前鋒
17/06/2026 07:03
睇到片 架的士成個滾筒咁轉
cls
就算有安全帶睇落都凶多吉少。
有個死係車入面覺得無分別
唔係喎...兩個飛晒出黎
反而DC9輕傷
應該同安全帶好有關係
壽司龍
17/06/2026 07:05
2個乘客死
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]