入左元朗叫雞,見壽包牌麵有熱食賣,尼碗柴魚花生排骨粥十蚊足料// - 香港高登
[登入]
水沝淼敪
引用
16/06/2026 23:10
入左元朗叫雞,見壽包牌麵有熱食賣,尼碗柴魚花生排骨粥十蚊足料//


超多柴魚,每一羹都有,排骨 就好少 得兩舊仔。

粥就食到米粒吾綿既/// 都有重排骨味同柴魚!!!!///


https://upload.hkgolden.media/comment/kgtxjram.obeyu2yjlbq.te2n423mgv4.v15.jpg
李小明
引用
16/06/2026 23:13
叫成點
七海麻美
引用
16/06/2026 23:14
叫成點
水沝淼敪
引用
16/06/2026 23:18
入左元朗廣場kfd 叫///
叫成點
葡萄鳥
引用
16/06/2026 23:19
元朗雞新鮮啲?
水沝淼敪
引用
16/06/2026 23:21
幾好食。。10蚊咋hi ///
劍聖
引用
16/06/2026 23:23
好多人去買粥同炒麵做午餐或晚餐,廿蚊搞掂,我冇食過,不過食過一次牛腩撈麵,十五蚊,好撚垃圾,唔會番屌,寧願買佢十五蚊pack 既淮山麵番屋企煮,一pack 有六隻麵,有排食!
李小明
引用
16/06/2026 23:29
壽桃牌啲面,其實有咩好食?點解可以生存咁耐
水沝淼敪
引用
16/06/2026 23:29
炒麵用機炒。幾好食,d料都係袋裝加熱//


有人煮埋方便又平

齋撈都。係十蚊//
好多人去買粥同炒麵做午餐或晚餐,廿蚊搞掂,我冇食過,不過食過一次牛腩撈麵,十五蚊,好撚垃圾,唔會番屌,寧願買佢十五蚊pack 既淮山麵番屋企煮,一pack 有六隻麵,有排食!
劍聖
引用
17/06/2026 00:45
壽桃牌啲面,其實有咩好食?點解可以生存咁耐

首先佢非油炸,又平,款式多,有D有醬料,易整,有D冇醬料,中意乜野味放乜嘢料自已決定,一樣易煮,我屋企長期有貨!
好嘢嚟架
引用
17/06/2026 01:23
壽桃牌d麵黎緊炒平靚正。同款好多新鮮一般屋企根本放唔到咁耐
水沝淼敪
引用
17/06/2026 08:41
見佢用機炒麵好過癮///
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]