拿破崙蛋糕 - 香港高登
[登入]
姣婆紫
引用
16/06/2026 23:08
請問有邊間拿破崙蛋糕好食?5該
豹哥
引用
16/06/2026 23:21
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQukeyZ53-_URhC_YREscD8FvJqwL2C0a9aT1joAFSj8ctMkWYrVHUFBHM&s=10
香港正膠所
引用
16/06/2026 23:52
生日蛋糕?

你想要連鎖店定嗰啲工廈鋪小店?

美心嗰個homebake還好,有細條裝可以買完試味先
小店試過一個要去觀塘工廈拎嘅都幾好食,不過主要得芒果味,唔知執咗未
姣婆紫
引用
17/06/2026 00:17
生日蛋糕?

你想要連鎖店定嗰啲工廈鋪小店?

美心嗰個homebake還好,有細條裝可以買完試味先
小店試過一個要去觀塘工廈拎嘅都幾好食,不過主要得芒果味,唔知執咗未

homebake分店好小得二間,連鎖同工廈小店都得有咩好介紹?5該
姣婆紫
引用
17/06/2026 00:17
生日蛋糕?

你想要連鎖店定嗰啲工廈鋪小店?

美心嗰個homebake還好,有細條裝可以買完試味先
小店試過一個要去觀塘工廈拎嘅都幾好食,不過主要得芒果味,唔知執咗未

再不明就拿破崙不好要蛋糕二隻字
咖哩海鮮味
引用
17/06/2026 01:35
難切
林襄
引用
17/06/2026 13:48
拿破崙好難難食
我批你含碌蕉
引用
17/06/2026 14:30
拿破崙好難難食


都要夠脆先好食[sosad]

旺角帝x酒店而家劈價,百幾蚊有一磅#yup#
暴君熊
引用
17/06/2026 15:32
海逸系酒店都好食[sosad]
脹根碩
引用
18/06/2026 13:42
港式拿破崙先會有蛋糕,法式嘅係得酥皮同忌廉
姣婆紫
引用
19/06/2026 00:11
港式拿破崙先會有蛋糕,法式嘅係得酥皮同忌廉

要法色,5該
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]