[
登入
]
飲食台
第 1 頁
飲食台
拿破崙蛋糕
姣婆紫
16/06/2026 23:08
請問有邊間拿破崙蛋糕好食?5該
豹哥
16/06/2026 23:21
香港正膠所
16/06/2026 23:52
生日蛋糕?
你想要連鎖店定嗰啲工廈鋪小店?
美心嗰個homebake還好,有細條裝可以買完試味先
小店試過一個要去觀塘工廈拎嘅都幾好食,不過主要得芒果味,唔知執咗未
姣婆紫
17/06/2026 00:17
生日蛋糕?
你想要連鎖店定嗰啲工廈鋪小店?
美心嗰個homebake還好,有細條裝可以買完試味先
小店試過一個要去觀塘工廈拎嘅都幾好食,不過主要得芒果味,唔知執咗未
homebake分店好小得二間,連鎖同工廈小店都得有咩好介紹?5該
姣婆紫
17/06/2026 00:17
生日蛋糕?
你想要連鎖店定嗰啲工廈鋪小店?
美心嗰個homebake還好,有細條裝可以買完試味先
小店試過一個要去觀塘工廈拎嘅都幾好食,不過主要得芒果味,唔知執咗未
再不明就拿破崙不好要蛋糕二隻字
咖哩海鮮味
17/06/2026 01:35
難切
林襄
17/06/2026 13:48
拿破崙好難難食
我批你含碌蕉
17/06/2026 14:30
拿破崙好難難食
都要夠脆先好食
旺角帝x酒店而家劈價,百幾蚊有一磅
暴君熊
17/06/2026 15:32
海逸系酒店都好食
脹根碩
18/06/2026 13:42
港式拿破崙先會有蛋糕,法式嘅係得酥皮同忌廉
姣婆紫
19/06/2026 00:11
港式拿破崙先會有蛋糕,法式嘅係得酥皮同忌廉
要法色,5該
飲食台
第 1 頁
飲食台
回覆
留名
飲食台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]