我就唔信挪威贏唔到伊拉克 - 香港高登
[登入]
引用
16/06/2026 22:57
O:-)
所有人平安
引用
16/06/2026 23:14
咪燈啦
我買左挪威-2
5舊水你賠啊?
所有人平安
引用
17/06/2026 09:05
咪燈啦
我買左挪威-2
5舊水你賠啊?

放你一馬啦樓主
二律背反
引用
17/06/2026 09:10
挪威SURE WIN, 上個月去過, 挪威人啲運動細胞係無得輸.
凱斯
引用
17/06/2026 09:13
伊拉克人依排飯都無得食點打
知道不會爆煲
引用
17/06/2026 09:14
貼飛再講啦:)
shape
引用
17/06/2026 09:41
挪威SURE WIN, 上個月去過, 挪威人啲運動細胞係無得輸.


佢隊波杜基林特贏到國米,國家隊又有王老吉
李澤欣
引用
17/06/2026 09:49
https://upload.hkgolden.media/comment/5vucpphw.pbibxlnkuh3.mb51qcfkg5c.kko.jpg
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]