輸入外勞|批 11 萬名外勞 餐飲業近 4.4 萬佔四成 - 香港高登
[登入]
鄧紫棋藝會
引用
16/06/2026 22:26
https://scontent-hkg1-2.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/724391057_981826141511303_6736250977925136801_n.jpg?stp=dst-jpg_tt6&cstp=mx1280x1600&ctp=s1280x1600&_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=kkm-WP-BcRkQ7kNvwHDdo2r&_nc_oc=AdrYO8dhnDaNCdSP4CBgAmU6z_kd9yKYPrxvP8q6g560Ww0liQsQx9SjgMmXSARmHK4&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-hkg1-2.xx&_nc_gid=nQSONAvBqeId0DQRVNldhQ&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af-T3kgLyTFYiaHgrSaL-37eFQdKXt8_-fhLfzeusx749g&oe=6A373A1F

換埋班公務員就最好[bomb]
新人類xxxx
引用
16/06/2026 22:43
建造業?
護老業?
北姑十二樂芳
引用
16/06/2026 22:51
好學唔學

學澳門 [sosad] [sosad]
活零活現
引用
16/06/2026 22:57
咪拎綜援
向白粉說不
引用
16/06/2026 23:10
大家一定要去支持請外勞既餐廳#yup#
' '
引用
16/06/2026 23:12
港人要食屎了,

不過d 一定有膠官陪既,
吊勼共匪
引用
16/06/2026 23:22
11萬強国外勞,
當佢平均一萬一條友,
即係每月洗走幾多萬,
太深,唔敢識計。
隻手劣吓劣吓
引用
16/06/2026 23:29
餐你老母飲業咩! 香港叫飲食業呀! 屌你老母, 自身既文化都唔好好去保存! 不斷學撚埋d大陸野, 用撚埋d大陸詞語, 攪撚到成個社會都不撚知所謂 ! 人地已經無文化, 仲走撚埋去學 ! 唔撚死都俾佢攪到死啦! 屌你老母
terry123
引用
16/06/2026 23:31
流失一樣高 好多發覺香港仲辛苦過內地
內地餐飲都不會朝到晚密密做
陳探
引用
16/06/2026 23:35
11萬:o)
Mr.Slow
引用
16/06/2026 23:39
14000 侍應生 [bomb2]lm [bomb2]lm [bomb2]lm
伯明翰堅係輸
引用
16/06/2026 23:40
流失一樣高 好多發覺香港仲辛苦過內地
內地餐飲都不會朝到晚密密做

[sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup
行屍走肉
引用
16/06/2026 23:42
洗唔洗比啲外勞妹豬體驗下吉野家條撚準備
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]