夏寶龍主任考察北都咁大件事 超哥唔出po感謝中央既? - 香港高登
[登入]
防守型前鋒
引用
16/06/2026 21:30
https://upload.hkgolden.media/comment/epfonwm2.bwjyfkpixnf.4225pkwlv5p.zi1.jpg

但新聞有影到超哥陪住夏主任視察架喎
https://upload.hkgolden.media/comment/f2exx1rx.vleze1jgebw.t4q3o3x1qek.j0s.jpg


反而陳國基司長有喎⋯仲差唔多千字長文講
https://upload.hkgolden.media/comment/zrvrkxb0.3jyuj5pxhxa.socatphs3or.tqt.jpg

有d奇怪O:-)
likyhohk
引用
16/06/2026 21:31
應該帶肥龍去港交所,睇下恒指跌
防守型前鋒
引用
16/06/2026 22:28
應該帶肥龍去港交所,睇下恒指跌


唯獨港股跌xx(
likyhohk
引用
16/06/2026 22:29
應該帶肥龍去港交所,睇下恒指跌


唯獨港股跌xx(



多謝黨,多謝新中國
吊勼共匪
引用
16/06/2026 23:07
https://upload.hkgolden.media/comment/olvhubv3.2zimnzsgy31.45ldim4llwz.tgq.jpg
網樂三代目
引用
16/06/2026 23:13
即是北都放水區是““傾家蕩產”” 都要起好

大撚鑊!未來
防守型前鋒
引用
16/06/2026 23:16
即是北都放水區是““傾家蕩產”” 都要起好

大撚鑊!未來


聖旨黎
所有人平安
引用
16/06/2026 23:17
泡泡龍吹泡泡
搞死Macao
網樂三代目
引用
16/06/2026 23:19
即是北都放水區是““傾家蕩產”” 都要起好

大撚鑊!未來


聖旨黎



唉! 把心一横!下年申請closed MPF 不在香港再工作!繼續在日本做社畜:-( :-( in應該做到60畀日本click 走:-( :-( 再去Canada 屋企:-( :-(
防守型前鋒
引用
16/06/2026 23:29
即是北都放水區是““傾家蕩產”” 都要起好

大撚鑊!未來


聖旨黎



唉! 把心一横!下年申請closed MPF 不在香港再工作!繼續在日本做社畜:-( :-( in應該做到60畀日本click 走:-( :-( 再去Canada 屋企:-( :-(


除非你永久唔係香港, 仲要唔係bno先攞到錢喎
19090
引用
16/06/2026 23:34
即是北都放水區是““傾家蕩產”” 都要起好

大撚鑊!未來

起唔起好無乜關係
最緊要不斷cap水
消耗過剩產能同人力
防守型前鋒
引用
17/06/2026 01:52
6月17日01:55更新

超哥仲係未出PO感謝夏主任視察北都...
膠質疏鬆
引用
17/06/2026 07:57
即是北都放水區是““傾家蕩產”” 都要起好

大撚鑊!未來

起唔起好無乜關係
最緊要不斷cap水
消耗過剩產能同人力

不斷消耗香港xx(
Leona_West
引用
17/06/2026 08:05
搞清楚邊個大先,緊係超哥最大,係都夏奶龍出post感謝超哥領導香港啦#yup#
likyhohk
引用
17/06/2026 08:25
即是北都放水區是““傾家蕩產”” 都要起好

大撚鑊!未來

起唔起好無乜關係
最緊要不斷cap水
消耗過剩產能同人力

不斷消耗香港xx(



目的係洗晒香港d外匯
二律背反
引用
17/06/2026 08:28
即是北都放水區是““傾家蕩產”” 都要起好

大撚鑊!未來

起唔起好無乜關係
最緊要不斷cap水
消耗過剩產能同人力

北都接近係送俾深圳企業同中央, 香港政府無可能回本, 仲要年年俾錢北都. 請專才同外勞為主.
正常香港島同九龍人都無乜可能過北都返工.
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]