月入6萬失業劈價求2萬工遭狠拒 42歲港爸崩潰 - 香港高登
[登入]
綠帽小子
引用
17/06/2026 00:59
唔結薰生仔咪冇煩躁:Ofn
綠帽小子
引用
17/06/2026 01:01
中年人你無專業技術,會好難揾工,公司多數請後生,
請得中年人就係唔想訓練你,如果份工做一兩個月就上手,
公司一定請後生

所以中年大量賣菊花[sosad]cry
綠帽小子
引用
17/06/2026 01:02
關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

外買都峿請點算#ng#cry
綠帽小子
引用
17/06/2026 01:05
關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

你要供樓就仆得街


如果你本身無家庭,好少會單身買樓

任何人都唔應該覺得收入係老奉,你冇廿年儲備 真係唔好生仔 冇三十年儲備 就唔好買樓

供車果啲仲戇居,根本係蝕硬

根本full play先適合買瘤
借3O年綫,你保正有30年命先算[sosad]cry
綠帽小子
引用
17/06/2026 01:06
我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

我一開始都係靠CV大牌公司收interview
以前唔諗住入細中小企
但係大牌公司人工勁奀 個名好好聽 加人工加好細除非你識貪

我而家入中小企先發現原來油水可以咁深
尤其非上市家庭開嗰啲 根本人工方面完全係可以彈性處理
但係就真係要不斷進修
否則一執笠就好似你口中嘅候選人咁「轉嚟轉去開始唔出名」[sosad]

以前做甲級寫字樓 部𨋢拍卡上office
而家做工業區但係周圍都係林寶堅尼寶馬波子
有時真係你越覺得cheap嘅地方越多有錢人。。。



寶馬好CHEAP雞的.

我嚟嚟去去淨係坐Toyota :-(

我只可以坐大比:~(fn
馮盈盈死忠
引用
17/06/2026 01:16
關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

叫雞 = 呼吸
是必需品
無得唔要的 >_<
性女徵DUCK
引用
17/06/2026 01:31
我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

想問下開過下公司仔規模兩三個員工嗰啲點睇?
都幾多FD摺咗間公司出返去打工
地底奇兵
引用
17/06/2026 01:35
後生有能力 愈跳愈上就可以
人到中年降級搵工就唔係咁易
屌 請條靚番黎
資歷年紀經驗隨時仲高過阿頭 點搞啊
同埋就算有位 都比左內部人升先喇
Mr.Slow
引用
17/06/2026 01:52
失業五個月都仲生存到
其實唔容易:-(lm

發文嘅老細,根本幾個單位收緊租喇,返工只係為興趣咁架咋?
:) :) :)
飲雞水
引用
17/06/2026 02:45
關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

叫雞 = 呼吸
是必需品
無得唔要的 >_<


x 2
Chaser(走數)
引用
17/06/2026 16:53
關鍵是有家庭,如果仲係單身,送外賣吊命都無所謂,最多唔叫雞

叫雞 = 呼吸
是必需品
無得唔要的 >_<


x 2

飯可以唔食
雞唔可以唔叫:-(lm
英國零零7
引用
17/06/2026 16:55
酒樓洗碗揸加揸uber 3皮冇難道
白粉電子報
引用
17/06/2026 16:57
暑假就到
人事顧問又開工了
TheObserver
引用
17/06/2026 17:35
我係老細都唔會請啦下話
都99%肯定只會係騎牛搵馬:)
有關部門
引用
17/06/2026 17:55
直接自閹啦
硬膠仔
引用
17/06/2026 18:20
揾咁少都生
我批你含碌蕉
引用
17/06/2026 18:37
我過去 3 年睇左唔少 CV

發覺 有 2, 3 樣野, XG 人幾普遍
1. 好多都有外國大學學位 , 有啲真係出名既大學, 但佢地條 career path係同學歷唔匹配
2. 好多人條 career path 由畢業起 就亂七八糟, 成日轉工 , 轉嚟轉去都係啲中小企, 唔出名, 畀你做到高級 post 都無用啦
3. 連 自己返份工 , 工作內容都寫唔出既人, 不如唔好send CV 啦, 哂時間

依個年代仲喺職場生存到既
應該都係曾經為自己既 career path 付出過努力, 返工有盡力, 先可以保住份工

我一開始都係靠CV大牌公司收interview
以前唔諗住入細中小企
但係大牌公司人工勁奀 個名好好聽 加人工加好細除非你識貪

我而家入中小企先發現原來油水可以咁深
尤其非上市家庭開嗰啲 根本人工方面完全係可以彈性處理
但係就真係要不斷進修
否則一執笠就好似你口中嘅候選人咁「轉嚟轉去開始唔出名」[sosad]

以前做甲級寫字樓 部𨋢拍卡上office
而家做工業區但係周圍都係林寶堅尼寶馬波子
有時真係你越覺得cheap嘅地方越多有錢人。。。



寶馬好CHEAP雞的.

我嚟嚟去去淨係坐Toyota :-(


我坐歐洲車,雙層的[slick]
宅度宅
引用
17/06/2026 18:41
睇下奴供處d工
平均都係萬5左右ja ma
LGA 2066
引用
17/06/2026 18:43
月入6萬揾唔返6萬原因係乜
網樂三代目
引用
17/06/2026 22:25
透過 HKG Web 分享一則貼文:【時事台】消息人士:政府擬將輸入外勞確立為長遠勞工政策
https://forum.hkgolden.com/thread/8060232/page/1


答案: 點解唔去做差人?
還政於民
引用
17/06/2026 22:32
月入6萬揾唔返6萬原因係乜

果行收咗皮囉
打工仔
引用
17/06/2026 22:35
面試官雖然表面客氣,回覆指「好欣賞你嘅能力同CV都好好」,但最終還是以「我哋而家係搵啲比較junior,好希望有機會同你合作,但係老細覺得唔適合,希望你之後一切順利」為由將他拒諸門外。

即係同大彎區溶合咗,卷到 3 字頭已經叫老,實質只會搵最低級人工人礦
打工仔
引用
17/06/2026 22:37
所有唔係投胎達人嘅人類, 3 字頭全部要有呢個心理準備
呢個就係超級渦卷大法
厚燒玉子bb
引用
17/06/2026 23:25
面試官雖然表面客氣,回覆指「好欣賞你嘅能力同CV都好好」,但最終還是以「我哋而家係搵啲比較junior,好希望有機會同你合作,但係老細覺得唔適合,希望你之後一切順利」為由將他拒諸門外。

即係同大彎區溶合咗,卷到 3 字頭已經叫老,實質只會搵最低級人工人礦

上邊啲4字頭無人請個班人其實點過?

正常呢個歲數係家庭支柱

成家人jump?
打工仔
引用
17/06/2026 23:43
面試官雖然表面客氣,回覆指「好欣賞你嘅能力同CV都好好」,但最終還是以「我哋而家係搵啲比較junior,好希望有機會同你合作,但係老細覺得唔適合,希望你之後一切順利」為由將他拒諸門外。

即係同大彎區溶合咗,卷到 3 字頭已經叫老,實質只會搵最低級人工人礦

上邊啲4字頭無人請個班人其實點過?

正常呢個歲數係家庭支柱

成家人jump?

https://image.hkhl.hk/f/640p0/0x0/100/none/99a869cc8b511447e1747307481baa9f/2025-04/20250424_life___si.png

不解釋
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]