[
登入
]
吹水台
第 1 頁
吹水台
不出一個月內,伊朗會做埋美國條o靚
黎明
16/06/2026 21:12
一睇美國會投資伊朗,就知會點發展落去
有d人話係賠款,都弱智嘅,如果美國真係打唔到落去,大不了一走了知,做咩要賠錢?
咁做咩要投資?因為伊朗暫時唔係美國想盡快解決嘅目標,完全冇滅咗佢嘅必要,但要某程度上打殘佢嘅權力架構就係必需嘅,因為方便依家談判
力食神
16/06/2026 21:14
好很難講架
包頭佬言而無信
唔知特朗普打緊咩主意
而且而家係簽備忘錄
係要慢慢傾
大家鬥拖到中期大選
但民主黨同中共就急不及待攻擊中
力食神
16/06/2026 21:15
一睇美國會投資伊朗,就知會點發展落去
有d人話係賠款,都弱智嘅,如果美國真係打唔到落去,大不了一走了知,做咩要賠錢?
咁做咩要投資?因為伊朗暫時唔係美國想盡快解決嘅目標,完全冇滅咗佢嘅必要,但要某程度上打殘佢嘅權力架構就係必需嘅,因為方便依家談判
投資咪好似委內瑞拉咁
黎明
16/06/2026 21:16
依照侵侵想盡快剷除美國一切威脅嘅目標,伊朗呢個中型國家只需要三四個月搞掂,其他小型中南美洲共產國家亦會好快搞掂
壽司龍
16/06/2026 21:23
中東大半都西化晒
學卡塔爾、沙地玩踢波、阿聯酋玩F1、杜拜玩賽馬咪幾好
黎明
16/06/2026 21:24
好很難講架
包頭佬言而無信
唔知特朗普打緊咩主意
而且而家係簽備忘錄
係要慢慢傾
大家鬥拖到中期大選
但民主黨同中共就急不及待攻擊中
之前言而無信係因為之前冇乜俾錢佢啫
依家邊個都係想要錢,同埋唔想俾人再打,依家伊朗都係得把口硬,佢有實力一早打番去美國本土
黎明
16/06/2026 21:31
中東大半都西化晒
學卡塔爾、沙地玩踢波、阿聯酋玩F1、杜拜玩賽馬咪幾好
係
侵侵會利誘伊朗
解除制裁對伊朗嚟講係好大嘅善意,伊朗會扮吓嘢扭吓計,最終都係會聽話
網樂三代目
16/06/2026 21:31
God
420穿梭機
16/06/2026 21:32
佢哋都話美國係黑社會,黑社會又點會畀賠償呢
黎明
16/06/2026 21:37
好很難講架
包頭佬言而無信
唔知特朗普打緊咩主意
而且而家係簽備忘錄
係要慢慢傾
大家鬥拖到中期大選
但民主黨同中共就急不及待攻擊中
仲有一樣嘢,言而無信一件事,但至少唔想俾人打
侵侵係會為d看似唔應該用軍事手段解決嘅而用軍事手段
例如委內瑞拉同今次伊朗
唔聽話都已經係俾人打嘅理由,咁都係多一事不如少一事
黎明
16/06/2026 21:43
佢哋都話美國係黑社會,黑社會又點會畀賠償呢
反美國家會用好多理由講衰美國,唔打又話你唔夠膽,打又話你冇道德係強盜
咁咩國家最鐘意用呢種手段?
但佢忘記咗,美國一路幾十年都係打開仗,而侵侵係完全唔會買呢d嘢怕,佢要做就做,d人咁多嘢講,講到尾都係得把口,唔理就得
依家委內瑞拉伊朗照dup,結果係點?根本冇人會阻阿侵
黎明
16/06/2026 21:45
伊朗俾人打緊,「好兄弟」仲叫一大班小朋友「kwan yin kwan yin」侵侵
拆雲
16/06/2026 21:46
佢哋都話美國係黑社會,黑社會又點會畀賠償呢
黎明
17/06/2026 00:03
黎明
17/06/2026 11:35
黎明
17/06/2026 21:21
吹水台
第 1 頁
吹水台
回覆
留名
吹水台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]