外資違建清真寺市長震怒・市政府強施壓直到夷為平地 - 香港高登
[登入]
萬川集海
引用
17/06/2026 01:24
唔好拆, 留原址改建做廁所

養豬都可以,開埋店賣豬排飯
地底奇兵
引用
17/06/2026 01:27
唔好拆, 留原址改建做廁所

應該改做養豬場#yup#

[sosadgood]

#good#

前食後養一條龍
抄登
引用
17/06/2026 02:21
早十年屌大陸新疆就大大聲 :o) :o)
新殺曰鱻🩱
引用
17/06/2026 02:30
做得好!
阿博1985
引用
17/06/2026 02:41
要睇返當地法例
會唔會先拆咗佢
之後再收返費用
然後再加收罰款
低等遊民
引用
17/06/2026 02:59
準備捉蟲, 引埋晒d垃圾民族入黎xx(
我是塑膠
引用
17/06/2026 05:03
全部趕出日本啦[fuck]
連嗰間出錢嘅公司都要拉人封艇[fuck] [fuck]
大夾爽
引用
17/06/2026 07:56
對方承諾 = 笑話
大夾爽
引用
17/06/2026 07:59
對付佢地係要立即行動 ,

立即清場拆毀

一遇反抗全部驅逐出境
韓玄
引用
17/06/2026 08:01
冇睇land lease架咩?
自己自把自為,咁你起墳場都得啦
知道不會爆煲
引用
17/06/2026 08:02
早十年屌大陸新疆就大大聲 :o) :o)

本地人同外來人都分唔清你係唔係弱撚智?:o)
ActionScript
引用
17/06/2026 08:05
改建即開燒肉店#yup#
Guideway_Bus
引用
17/06/2026 08:07
只係怕,當地嘅“恐攻風險”會大為增加 @_@bg
(部分穆斯林認為,拆咗清真寺,等同向真神阿拉“宣戰”)#kill#
Leona_West
引用
17/06/2026 08:14
對住包頭佬,始終要學中國嗰一套先最有用:D
Leona_West
引用
17/06/2026 08:16
唔駛拆,改建做再教育營,捉晒班包頭佬入去慢慢玩啦#yup# #yup# #yup# #yup#
床上一分鐘
引用
17/06/2026 08:17
人中之龍3 咁 又係土地衝突

今次打爆中東佬
加勒比海
引用
17/06/2026 08:28
日本有事:~(
SeizeTheDay
引用
17/06/2026 09:47
包頭佬表示自殺式炸彈背心已準備
香港影子政府
引用
17/06/2026 09:52
射豬油搞掂
藍夢Ultron
引用
17/06/2026 09:54
唔好拆, 留原址改建做廁所

應該改做養豬場#yup#

[sosadgood]


https://taiwanfolk.com/storage/files/WeChat%20%E5%9C%96%E7%89%87_20200425173907.png

天蓬元帥廟

淨壇使者好
古巨 J
引用
17/06/2026 11:00
日日掛豬肉喺佢門口啦
佛經碩士
引用
17/06/2026 13:34
早十年屌大陸新疆就大大聲 :o) :o)

本地人同外來人都分唔清你係唔係弱撚智?:o)

一個種族清洗加強制勞動
一個清拆非法建築
PraiseTheSun
引用
17/06/2026 13:40
https://static01.nyt.com/images/2026/02/26/world/00int-epstein-03/00int-epstein-03-googleFourByThree.jpg
阿博1985
引用
17/06/2026 13:59
若果新一集人中之龍攞呢個嚟做故仔
一定買
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]