[
登入
]
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
港人夫婦到日本創業開茶餐廳賣「香港炒飯」 執笠唔搬嘢玩鳩業主
泡菜與蝗蟲
16/06/2026 17:25
https://www.threads.com/@tongtong1990/post/DZoWm7OCWZR/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E4%BA%BA%E5%8F%88%E6%8F%9A%E5%A8%81%E6%B5%B7%E5%A4%96%E4%BA%8B%E7%B7%A3%E6%9C%89%E5%85%A9%E5%A4%AB%E5%A9%A6%E4%BD%A2%E5%93%8B%E5%85%88%E7%A7%BB%E5%B1%85%E5%8E%BB%E8%8B%B1%E5%9C%8B%E7%84%B6%E4%B9%8B%E5%BE%8C%E5%8F%88%E5%9A%9F%E5%92%97%E6%97%A5%E6%9C%AC%E5%89%B5%E6%A5%AD%E4%B8%80%E9%96%8B%E5%A7%8B%E5%96%BA%E5%A4%A7%E9%98%AA%E9%BB%91%E9%96%80%E5%B8%82%E5%A0%B4%E5%97%B0%E9%82%8A%E9%96%8B%E5%92%97%E9%96%93%E8%8C%B6%E9%A4%90%E5%BB%B3%E5%AE%8C%E5%85%A8%E5%94%94%E8%AD%98%E7%85%AE%E5%98%A2%E9%A3%9F%E5%85%A8%E9%83%A8%E9%83%BD%E4%BF%82%E6%A5%AD%E5%8B%99%E8%B6%85%E5%B8%82%E5%BE%AE%E6%B3%A2%E7%88%90%E7%94%A2%E5%93%81%E9%96%8B%E5%92%97%E5%B9%BE%E5%80%8B%E6%9C%88%E5%B0%B1%E5%B7%B2%E7%B6%93%E5%9F%B7%E5%92%97
小馬蛇後援會
16/06/2026 17:47
好彩日本有新政策趕呢班人走
司徒老賊
16/06/2026 17:49
唔識煮野,開食肆
死硬啦
香港人最睇唔起就係廚房佬
但煮野食去到全世界都係最硬核既技能黎
跑腿一號
16/06/2026 17:53
廚師腸炒飯。
高登啤膠員
16/06/2026 18:01
日本食野咁多選擇賣埋d濕鳩野,會唔會太睇小廚房
泡菜與蝗蟲
16/06/2026 18:01
疑似係呢個,手足黃到金
Mr.Slow
16/06/2026 18:05
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
江海怡
16/06/2026 18:11
圖片都可以求其到咁
抵佢冇生意
打丁的地獄
16/06/2026 18:34
疑似係呢個,手足黃到金
惡魔之擁抱即係咩
徒手剝榴槤
16/06/2026 18:36
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
咁計姐係得原居民係香港人
likyhohk
16/06/2026 18:55
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
咁計姐係得原居民係香港人
你直頭唔係人,係弱智畜牲
基拉祈
16/06/2026 19:00
唔識煮野,開食肆
死硬啦
香港人最睇唔起就係廚房佬
但煮野食去到全世界都係最硬核既技能黎
依個唔係廚房佬
廚房佬都識煮野 即食既都好過佢
機利臣
16/06/2026 19:06
我嗰次跟個朋友走去日本周圍蒲
佢拍晒心口話過 跟佢實有好前途
我話好好好 然後唔知點算好
真島大哥
16/06/2026 19:06
唔識煮野,開食肆
死硬啦
香港人最睇唔起就係廚房佬
但煮野食去到全世界都係最硬核既技能黎
根定倉務,跟車,人工又小,廚房佬起碼有mk妹,人地老婆,又一堆mk仔飲酒應酬
阻住‧老細
16/06/2026 19:11
我嗰次跟個朋友走去日本周圍蒲
佢拍晒心口話過 跟佢實有好前途
我話好好好 然後唔知點算好
香港料理
伙頭仔呂布
16/06/2026 19:16
lm
渴碎者
16/06/2026 19:40
lm2
再打會死
16/06/2026 19:46
我嗰次跟個朋友走去日本周圍蒲
佢拍晒心口話過 跟佢實有好前途
我話好好好 然後唔知點算好
https://youtu.be/7QJbaukRLwc
徒手剝榴槤
16/06/2026 21:42
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
咁計姐係得原居民係香港人
你直頭唔係人,係弱智畜牲
你唔好咁話自己啦
Guideway_Bus
16/06/2026 21:46
按發文者嘅講法,呢對 "港人夫婦" (外地人夫婦),有財力移居英國,又去日本創業,
身價應該不菲
以上皆非
16/06/2026 21:58
自己去買嚟叮都得啦 仲畀錢去食
鄧紫棋藝會
16/06/2026 22:03
高登都好似有位巴打由英國轉去日本,而家過得好唔好?家人慣唔慣D生活習俗
七海麻美
16/06/2026 22:16
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
司徒老賊
16/06/2026 22:37
講真
果碟狗飯拎黎賣
會唔會太侮辱人?
Chaser(走數)
16/06/2026 22:49
黃絲去到邊度都係贏
香港正膠所
17/06/2026 00:03
去英國都話可以做廚,啲嘢咁難食,地方又偏遠
日本咁多好嘢食,唔可能容易
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]