港人夫婦到日本創業開茶餐廳賣「香港炒飯」 執笠唔搬嘢玩鳩業主 - 香港高登
[登入]
kid 4
引用
17/06/2026 00:08
呢啲正一投機契弟嚟㗎

以為邊度有着數就去邊度 xx( xx( xx(
kid 4
引用
17/06/2026 00:09
話時話呢條大陸仔專 屌鳩香港人㗎喎 xx( xx( xx(
冷靜啲
引用
17/06/2026 00:22
張圖係侮辱緊狗飯xx(
kid 4
引用
17/06/2026 00:23
話時話呢條大陸仔專 屌鳩香港人㗎喎 xx( xx( xx(


條友叫 jiang yick tong

睇個姓氏都唔係香港人啦

佢成日專搵香港人哋屌xx( xx( xx(
peterso
引用
17/06/2026 00:32
黃絲去到邊度都係贏


全世界都欠佢哋,一定要好好照顧佢哋#yup# #yup# #yup#
kid 4
引用
17/06/2026 00:37
黃絲去到邊度都係贏


全世界都欠佢哋,一定要好好照顧佢哋#yup# #yup# #yup#


最好笑去到日本 就猛咁鬧日本

最好笑佢哋嘅邏輯係 話佢自己喺日本冇資格鬧日本 就鬧人哋崇日L 而家啲人咩邏輯啊
peterso
引用
17/06/2026 00:54
黃絲去到邊度都係贏


全世界都欠佢哋,一定要好好照顧佢哋#yup# #yup# #yup#


最好笑去到日本 就猛咁鬧日本

最好笑佢哋嘅邏輯係 話佢自己喺日本冇資格鬧日本 就鬧人哋崇日L 而家啲人咩邏輯啊


每個地方都鬧,淨係鬧嗰個地方,唔檢討一下係嗰個地方唔適合佢,定係佢唔適合嗰個地方, 做人要明白嗰樣嘢會係完美,每一個地方會係完美,做咩都要取捨,唔將自己轉變硬要嗰個地方轉變嚟將就佢,邊度有可能?
kid 4
引用
17/06/2026 01:26
黃絲去到邊度都係贏


全世界都欠佢哋,一定要好好照顧佢哋#yup# #yup# #yup#


最好笑去到日本 就猛咁鬧日本

最好笑佢哋嘅邏輯係 話佢自己喺日本冇資格鬧日本 就鬧人哋崇日L 而家啲人咩邏輯啊


每個地方都鬧,淨係鬧嗰個地方,唔檢討一下係嗰個地方唔適合佢,定係佢唔適合嗰個地方, 做人要明白嗰樣嘢會係完美,每一個地方會係完美,做咩都要取捨,唔將自己轉變硬要嗰個地方轉變嚟將就佢,邊度有可能?


係囉 呢啲咪正常人嘅邏輯囉 我真係唔明呢班移民嘅 人 去到邊度都投訴人 xx( xx( xx(
泡菜與蝗蟲
引用
17/06/2026 14:36
黃絲去到邊度都係贏


全世界都欠佢哋,一定要好好照顧佢哋#yup# #yup# #yup#


最好笑去到日本 就猛咁鬧日本

最好笑佢哋嘅邏輯係 話佢自己喺日本冇資格鬧日本 就鬧人哋崇日L 而家啲人咩邏輯啊


每個地方都鬧,淨係鬧嗰個地方,唔檢討一下係嗰個地方唔適合佢,定係佢唔適合嗰個地方, 做人要明白嗰樣嘢會係完美,每一個地方會係完美,做咩都要取捨,唔將自己轉變硬要嗰個地方轉變嚟將就佢,邊度有可能?


係囉 呢啲咪正常人嘅邏輯囉 我真係唔明呢班移民嘅 人 去到邊度都投訴人 xx( xx( xx(


https://upload.hkgolden.media/comment/g0q3tae4.j5e5sr030ko.crkofa1vn1k.yro.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/jy2lbxnp.z4vu5vjfmzi.2bbpxuyavlh.4ou.jpg

咁啱「有能力」嘅原post主都唔係嘢小[smoke]cl
peterso
引用
17/06/2026 16:59
黃絲去到邊度都係贏


全世界都欠佢哋,一定要好好照顧佢哋#yup# #yup# #yup#


最好笑去到日本 就猛咁鬧日本

最好笑佢哋嘅邏輯係 話佢自己喺日本冇資格鬧日本 就鬧人哋崇日L 而家啲人咩邏輯啊


每個地方都鬧,淨係鬧嗰個地方,唔檢討一下係嗰個地方唔適合佢,定係佢唔適合嗰個地方, 做人要明白嗰樣嘢會係完美,每一個地方會係完美,做咩都要取捨,唔將自己轉變硬要嗰個地方轉變嚟將就佢,邊度有可能?


係囉 呢啲咪正常人嘅邏輯囉 我真係唔明呢班移民嘅 人 去到邊度都投訴人 xx( xx( xx(


https://upload.hkgolden.media/comment/g0q3tae4.j5e5sr030ko.crkofa1vn1k.yro.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/jy2lbxnp.z4vu5vjfmzi.2bbpxuyavlh.4ou.jpg

咁啱「有能力」嘅原post主都唔係嘢小[smoke]cl


去日本就同人講英文, 喺英國就做鵪鶉, 等於去單挑小學生[sosad] [sosad] [sosad]
泡菜與蝗蟲
引用
17/06/2026 19:20
https://upload.hkgolden.media/comment/g0q3tae4.j5e5sr030ko.crkofa1vn1k.yro.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/jy2lbxnp.z4vu5vjfmzi.2bbpxuyavlh.4ou.jpg

咁啱「有能力」嘅原post主都唔係嘢小[smoke]cl


去日本就同人講英文, 喺英國就做鵪鶉, 等於去單挑小學生[sosad] [sosad] [sosad]


假設翻譯咗佢篇嘢做日文,應該淨係趕撚走佢都合理多人撐
啲態度中國人咁[noic]cl
peterso
引用
17/06/2026 20:23
https://upload.hkgolden.media/comment/g0q3tae4.j5e5sr030ko.crkofa1vn1k.yro.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/jy2lbxnp.z4vu5vjfmzi.2bbpxuyavlh.4ou.jpg

咁啱「有能力」嘅原post主都唔係嘢小[smoke]cl


去日本就同人講英文, 喺英國就做鵪鶉, 等於去單挑小學生[sosad] [sosad] [sosad]


假設翻譯咗佢篇嘢做日文,應該淨係趕撚走佢都合理多人撐
啲態度中國人咁[noic]cl


我覺得如果佢喺當地講廣東話或者普通話母語都仲有得講,話晒都係你自己本身言語,你用另外一國家言語,叫人哋用唔熟悉嘅國家言語同你溝通, 真係有點兒[sosad] [sosad] [sosad]

你做得餐廳就應該要用本地言語去招呼人哋,至少你要有一兩個樓面會當地言語, 一係你就用返你自己母語招呼人, 好似你走入一間日本法國餐廳, 如果當地冇人用日文招呼你,用法文招呼你都值得原諒,如果叫你用英文真係好笑
CssFire
引用
17/06/2026 20:52
係咁質d地獄文化
厚燒玉子bb
引用
17/06/2026 22:00
https://upload.hkgolden.media/comment/g0q3tae4.j5e5sr030ko.crkofa1vn1k.yro.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/jy2lbxnp.z4vu5vjfmzi.2bbpxuyavlh.4ou.jpg

咁啱「有能力」嘅原post主都唔係嘢小[smoke]cl


去日本就同人講英文, 喺英國就做鵪鶉, 等於去單挑小學生[sosad] [sosad] [sosad]


假設翻譯咗佢篇嘢做日文,應該淨係趕撚走佢都合理多人撐
啲態度中國人咁[noic]cl


我覺得如果佢喺當地講廣東話或者普通話母語都仲有得講,話晒都係你自己本身言語,你用另外一國家言語,叫人哋用唔熟悉嘅國家言語同你溝通, 真係有點兒[sosad] [sosad] [sosad]

你做得餐廳就應該要用本地言語去招呼人哋,至少你要有一兩個樓面會當地言語, 一係你就用返你自己母語招呼人, 好似你走入一間日本法國餐廳, 如果當地冇人用日文招呼你,用法文招呼你都值得原諒,如果叫你用英文真係好笑

正宗日本餐廳應該係全日文招呼架?
同你講英文個啲,唔好預佢好食
peterso
引用
17/06/2026 22:57
https://upload.hkgolden.media/comment/g0q3tae4.j5e5sr030ko.crkofa1vn1k.yro.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/jy2lbxnp.z4vu5vjfmzi.2bbpxuyavlh.4ou.jpg

咁啱「有能力」嘅原post主都唔係嘢小[smoke]cl


去日本就同人講英文, 喺英國就做鵪鶉, 等於去單挑小學生[sosad] [sosad] [sosad]


假設翻譯咗佢篇嘢做日文,應該淨係趕撚走佢都合理多人撐
啲態度中國人咁[noic]cl


我覺得如果佢喺當地講廣東話或者普通話母語都仲有得講,話晒都係你自己本身言語,你用另外一國家言語,叫人哋用唔熟悉嘅國家言語同你溝通, 真係有點兒[sosad] [sosad] [sosad]

你做得餐廳就應該要用本地言語去招呼人哋,至少你要有一兩個樓面會當地言語, 一係你就用返你自己母語招呼人, 好似你走入一間日本法國餐廳, 如果當地冇人用日文招呼你,用法文招呼你都值得原諒,如果叫你用英文真係好笑

正宗日本餐廳應該係全日文招呼架?
同你講英文個啲,唔好預佢好食


基本上有名好嗰啲日本餐廳都唔會同你講英文, 頂多拎部iPhone出嚟同你溝通,上菜時會用iPhone解釋俾你聽呢度菜係乜嘢同應該點樣食法
白卡姐姐
引用
17/06/2026 23:30
邊條死賤種
力食神
引用
17/06/2026 23:37
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
:) :) :)

咁計姐係得原居民係香港人[sosad]

弱智?
最愛大隻肥妹
引用
18/06/2026 02:43
邊條死賤種

https://upload.hkgolden.media/comment/bolbgbga.odu0okih5cg.iy0tujzplgk.dok.jpg
令人諗起之前有位巴打又係先英國後日本
淺草妖雞
引用
18/06/2026 03:15
其實炒飯同串燒算易整
特別係有左氣炸鍋之後
醃完一尻塞入去搞掂[sosad]
指責公仔
引用
18/06/2026 06:31
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
:) :) :)

50年代前一樣不斷流入嘅喎
土著圍村一樣有客家佬,客家咪即係中原歷代戰亂不斷遷入嗰批
粵語點都係用緊漢字,唔係真正遠古原居民百越語

如果計到圍頭佬同蛋家佬先係真港撚
咁九成以上都係蝗,而且現今流行嘅粵海片粵語都做唔到正統語言 [???]
太平洋道人
引用
18/06/2026 10:48
做乜用香港加油個logo:~( [sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]