港人夫婦到日本創業開茶餐廳賣「香港炒飯」 執笠唔搬嘢玩鳩業主 - 香港高登
[登入]
小馬蛇後援會
引用
16/06/2026 17:47
好彩日本有新政策趕呢班人走
司徒老賊
引用
16/06/2026 17:49
唔識煮野,開食肆
死硬啦
香港人最睇唔起就係廚房佬
但煮野食去到全世界都係最硬核既技能黎
跑腿一號
引用
16/06/2026 17:53
廚師腸炒飯。[sosad]
高登啤膠員
引用
16/06/2026 18:01
日本食野咁多選擇賣埋d濕鳩野,會唔會太睇小廚房[sosad]
泡菜與蝗蟲
引用
16/06/2026 18:01
https://upload.hkgolden.media/comment/mvqjl1qo.lazxge0515t.5jjnf5cyivu.5kc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yr31u5rp.pnxl5uo0g4o.1u0ekt4ba3t.zkh.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/tncktjes.jsxqqblz1hn.jkejls2seva.waa.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/xj0wofrp.vwcz3fg44zf.3fje1jmv0tr.vx0.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4awfxpde.zib5fh5bafj.5hji4dhzidf.snp.jpg

疑似係呢個,手足黃到金#yup#
Mr.Slow
引用
16/06/2026 18:05
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
:) :) :)
江海怡
引用
16/06/2026 18:11
圖片都可以求其到咁[sosad]dw
抵佢冇生意
打丁的地獄
引用
16/06/2026 18:34
https://upload.hkgolden.media/comment/mvqjl1qo.lazxge0515t.5jjnf5cyivu.5kc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yr31u5rp.pnxl5uo0g4o.1u0ekt4ba3t.zkh.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/tncktjes.jsxqqblz1hn.jkejls2seva.waa.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/xj0wofrp.vwcz3fg44zf.3fje1jmv0tr.vx0.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4awfxpde.zib5fh5bafj.5hji4dhzidf.snp.jpg

疑似係呢個,手足黃到金#yup#

惡魔之擁抱即係咩[sosad]
徒手剝榴槤
引用
16/06/2026 18:36
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
:) :) :)

咁計姐係得原居民係香港人[sosad]
likyhohk
引用
16/06/2026 18:55
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
:) :) :)

咁計姐係得原居民係香港人[sosad]


你直頭唔係人,係弱智畜牲
基拉祈
引用
16/06/2026 19:00
唔識煮野,開食肆
死硬啦
香港人最睇唔起就係廚房佬
但煮野食去到全世界都係最硬核既技能黎

依個唔係廚房佬[sosad]
廚房佬都識煮野 即食既都好過佢[sosad]
機利臣
引用
16/06/2026 19:06
我嗰次跟個朋友走去日本周圍蒲
佢拍晒心口話過 跟佢實有好前途
我話好好好 然後唔知點算好

#yup# :-(
真島大哥
引用
16/06/2026 19:06
唔識煮野,開食肆
死硬啦
香港人最睇唔起就係廚房佬
但煮野食去到全世界都係最硬核既技能黎

根定倉務,跟車,人工又小,廚房佬起碼有mk妹,人地老婆,又一堆mk仔飲酒應酬
阻住‧老細
引用
16/06/2026 19:11
我嗰次跟個朋友走去日本周圍蒲
佢拍晒心口話過 跟佢實有好前途
我話好好好 然後唔知點算好

#yup# :-(

香港料理#hoho#
伙頭仔呂布
引用
16/06/2026 19:16
lm
渴碎者
引用
16/06/2026 19:40
lm2#yup# #yup# #yup#
再打會死
引用
16/06/2026 19:46
我嗰次跟個朋友走去日本周圍蒲
佢拍晒心口話過 跟佢實有好前途
我話好好好 然後唔知點算好

#yup# :-(


https://youtu.be/7QJbaukRLwc
徒手剝榴槤
引用
16/06/2026 21:42
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
:) :) :)

咁計姐係得原居民係香港人[sosad]


你直頭唔係人,係弱智畜牲

你唔好咁話自己啦[sosad]
Guideway_Bus
引用
16/06/2026 21:46
按發文者嘅講法,呢對 "港人夫婦" (外地人夫婦),有財力移居英國,又去日本創業,
身價應該不菲 xx( #hehe#
以上皆非
引用
16/06/2026 21:58
自己去買嚟叮都得啦 仲畀錢去食
鄧紫棋藝會
引用
16/06/2026 22:03
高登都好似有位巴打由英國轉去日本,而家過得好唔好?家人慣唔慣D生活習俗?_?
七海麻美
引用
16/06/2026 22:16
香港人,由 50年代都係不斷咁入緊大陸人
從來都係古古惑惑下吊流賤格嘅冚家產黎
:) :) :)

#yup#
司徒老賊
引用
16/06/2026 22:37
講真
果碟狗飯拎黎賣
會唔會太侮辱人?
Chaser(走數)
引用
16/06/2026 22:49
黃絲去到邊度都係贏
香港正膠所
引用
17/06/2026 00:03
去英國都話可以做廚,啲嘢咁難食,地方又偏遠

日本咁多好嘢食,唔可能容易
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]