日經升穿70000點, 5年前只係2萬9, 恆指仲高過佢, 真係唏噓~ - 香港高登
[登入]
防守型前鋒
引用
19/06/2026 11:45
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

核能:-[ :-[ :-[ :-[ :-[


叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ DLLM


1164呢排慢慢sir番落去
而家2.9
2.7可以買然後等上番:)
馬踏江戶紐約
引用
19/06/2026 12:15
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

核能:-[ :-[ :-[ :-[ :-[


叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ DLLM


1164呢排慢慢sir番落去
而家2.9
2.7可以買然後等上番:)

00031點睇
斷氣流大師兄
引用
19/06/2026 12:17
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

核能:-[ :-[ :-[ :-[ :-[


叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ DLLM


1164呢排慢慢sir番落去
而家2.9
2.7可以買然後等上番:)

00031點睇

中華跌威
防守型前鋒
引用
19/06/2026 12:42
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

核能:-[ :-[ :-[ :-[ :-[


叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ DLLM


1164呢排慢慢sir番落去
而家2.9
2.7可以買然後等上番:)

00031點睇


垃圾O:-)
馬踏江戶紐約
引用
19/06/2026 14:20
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

核能:-[ :-[ :-[ :-[ :-[


叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ DLLM


1164呢排慢慢sir番落去
而家2.9
2.7可以買然後等上番:)

00031點睇


垃圾O:-)

我國的第七代白帝空天戰機呢
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]