日經升穿70000點, 5年前只係2萬9, 恆指仲高過佢, 真係唏噓~ - 香港高登
[登入]
還政於民
引用
17/06/2026 20:04
關唔關恒指成份股事
產業單一


產業唔單一, 但「來源」單一:)


係國藉單一

中共係咪禁咗大陸人買港股[???]
馬踏江戶紐約
引用
17/06/2026 21:00
1蚊港幣=20蚊日元
係20倍

佢日經點數有無港股20倍?

咁計既咩,咁人民敝同港元呢?恆指同上證比呢?

港股只有美蠱1/8
接他邏輯O:-) O:-) O:-) O:-) O:-)
今次疴輪
引用
17/06/2026 21:08
無用 大部份升幅俾滙率蠶食晒 我份pension 由4萬點買日股 2年幾到依家7萬點只賺9%

滙率2年前0.64今日0.62 你比手續費食晒咋?#oh#

個passive fund 管理費係0.12%唔太關手續費事
應該係個回報率計法有時間加權所以得咁低
查返fund performance 兩年有5x%
馬踏江戶紐約
引用
17/06/2026 21:19
無用 大部份升幅俾滙率蠶食晒 我份pension 由4萬點買日股 2年幾到依家7萬點只賺9%

滙率2年前0.64今日0.62 你比手續費食晒咋?#oh#

個passive fund 管理費係0.12%唔太關手續費事
應該係個回報率計法有時間加權所以得咁低
查返fund performance 兩年有5x%

小日子回報都係麻麻

西方用技术垄断攫取暴利,中国打破垄断,用白菜价造福人类。结果被殖人说这是劣币驱逐良币,搞得洋大爷没利润。非得一根心脏支架几万元,一台盾构机几亿,让平民百姓病不起,让发展中国家搞不起基建,他们才高兴。
防守型前鋒
引用
17/06/2026 21:35
原來有隻自稱係美國藉既馬騮掟屎
難怪推到咁多版#yup#

中國工業力比晒謊蠱屎
天威


你唔驚啦~ 你唔係黃絲, 美國藉馬騮對同類冇興趣架
男色經濟圈
引用
17/06/2026 21:37
關唔關恒指成份股事
產業單一


產業唔單一, 但「來源」單一:)


係國藉單一

中共係咪禁咗大陸人買港股[???]

咁都唔明,因為恆指同中國經濟100%掛鉤[sosad] [sosad]
從未試過第一
引用
17/06/2026 21:45
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹
還政於民
引用
17/06/2026 21:47
關唔關恒指成份股事
產業單一


產業唔單一, 但「來源」單一:)


係國藉單一

中共係咪禁咗大陸人買港股[???]

咁都唔明,因為恆指同中國經濟100%掛鉤[sosad] [sosad]

唔係中國經濟唔掂,越多人走資咩
防守型前鋒
引用
17/06/2026 22:06
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]
防守型前鋒
引用
17/06/2026 22:06
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]
馬踏江戶紐約
引用
17/06/2026 22:20
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

核能:-[ :-[ :-[ :-[ :-[
小范
引用
17/06/2026 23:08
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

牛牛清緊倉
俾啲時間[sosad]
防守型前鋒
引用
17/06/2026 23:16
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

牛牛清緊倉
俾啲時間[sosad]


或者博下舜宇
air pods加鏡頭都幾過癮
小米又要抄了:)
防守型前鋒
引用
18/06/2026 00:14
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

核能:-[ :-[ :-[ :-[ :-[


叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇
馬踏江戶紐約
引用
18/06/2026 07:03
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

核能:-[ :-[ :-[ :-[ :-[


叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ DLLM
扭波王(已切)
引用
18/06/2026 07:15
我D 港股
都係銀行
都係擺係到
加誠哥隻0001[banghead]

好後悔入痕身唔入獅子銀行
如果唔係香港3間發鈔銀行就齊腳:~(

同埋一隻之前見香港有得買既QQQ:o)
likyhohk
引用
18/06/2026 09:42
東亞病夫
電光火石間
引用
18/06/2026 09:57
美籍中國人又示範中國邏輯[sosad]

[sosad]

大陸喱攞咩passport都係大陸喱O:-)

大陸喱#no#
中國人#yup#


同隻靈長類畜牲講多真係嘥時間
電光火石間
引用
18/06/2026 10:09
關唔關恒指成份股事
產業單一


產業唔單一, 但「來源」單一:)


係國藉單一

中共係咪禁咗大陸人買港股[???]

咁都唔明,因為恆指同中國經濟100%掛鉤[sosad] [sosad]


劣幣驅逐良幣,幾乎係每個哀嘅經濟體系嘅必然現象。港股已被劣質大陸股佔據,
#no#
電光火石間
引用
18/06/2026 10:10
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


買美股啦,n 年前我已叫啲同事咪再買港。
早排至有同事同我講話後悔。
從未試過第一
引用
19/06/2026 07:31
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

核能:-[ :-[ :-[ :-[ :-[


叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇


唉,忍下再算,短炒冇諗法[sosad]
從未試過第一
引用
19/06/2026 07:32
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


買美股啦,n 年前我已叫啲同事咪再買港。
早排至有同事同我講話後悔。


唔想開新戰線,唔想通宵睇股
馬踏江戶紐約
引用
19/06/2026 10:01
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊


係,真係難[sosad]
防巴有乜好介紹


近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好[sosad]

核能:-[ :-[ :-[ :-[ :-[


叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇


唉,忍下再算,短炒冇諗法[sosad]

升你老母
8蚊冇走到
likyhohk
引用
19/06/2026 10:17
https://upload.hkgolden.media/comment/yqsmwjeu.yz40fjxffnu.ihi40de2cee.2zs.jpg
真.不該
引用
19/06/2026 10:36
一路揸住5/941/939收息,冇買港股 n年,係有時抽吓債券。。。
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]