[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
日經升穿70000點, 5年前只係2萬9, 恆指仲高過佢, 真係唏噓~
還政於民
17/06/2026 20:04
關唔關恒指成份股事
產業單一
產業唔單一, 但「來源」單一
係國藉單一
中共係咪禁咗大陸人買港股
馬踏江戶紐約
17/06/2026 21:00
1蚊港幣=20蚊日元
係20倍
佢日經點數有無港股20倍?
咁計既咩,咁人民敝同港元呢?恆指同上證比呢?
港股只有美蠱1/8
接他邏輯
今次疴輪
17/06/2026 21:08
無用 大部份升幅俾滙率蠶食晒 我份pension 由4萬點買日股 2年幾到依家7萬點只賺9%
滙率2年前0.64今日0.62 你比手續費食晒咋?
個passive fund 管理費係0.12%唔太關手續費事
應該係個回報率計法有時間加權所以得咁低
查返fund performance 兩年有5x%
馬踏江戶紐約
17/06/2026 21:19
無用 大部份升幅俾滙率蠶食晒 我份pension 由4萬點買日股 2年幾到依家7萬點只賺9%
滙率2年前0.64今日0.62 你比手續費食晒咋?
個passive fund 管理費係0.12%唔太關手續費事
應該係個回報率計法有時間加權所以得咁低
查返fund performance 兩年有5x%
小日子回報都係麻麻
西方用技术垄断攫取暴利,中国打破垄断,用白菜价造福人类。结果被殖人说这是劣币驱逐良币,搞得洋大爷没利润。非得一根心脏支架几万元,一台盾构机几亿,让平民百姓病不起,让发展中国家搞不起基建,他们才高兴。
防守型前鋒
17/06/2026 21:35
原來有隻自稱係美國藉既馬騮掟屎
難怪推到咁多版
中國工業力比晒謊蠱屎
天威
你唔驚啦~ 你唔係黃絲, 美國藉馬騮對同類冇興趣架
男色經濟圈
17/06/2026 21:37
關唔關恒指成份股事
產業單一
產業唔單一, 但「來源」單一
係國藉單一
中共係咪禁咗大陸人買港股
咁都唔明,因為恆指同中國經濟100%掛鉤
從未試過第一
17/06/2026 21:45
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
還政於民
17/06/2026 21:47
關唔關恒指成份股事
產業單一
產業唔單一, 但「來源」單一
係國藉單一
中共係咪禁咗大陸人買港股
咁都唔明,因為恆指同中國經濟100%掛鉤
唔係中國經濟唔掂,越多人走資咩
防守型前鋒
17/06/2026 22:06
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
近港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好
防守型前鋒
17/06/2026 22:06
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好
馬踏江戶紐約
17/06/2026 22:20
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好
核能
小范
17/06/2026 23:08
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好
牛牛清緊倉
俾啲時間
防守型前鋒
17/06/2026 23:16
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好
牛牛清緊倉
俾啲時間
或者博下舜宇
air pods加鏡頭都幾過癮
小米又要抄了
防守型前鋒
18/06/2026 00:14
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好
核能
叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇
馬踏江戶紐約
18/06/2026 07:03
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好
核能
叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇
DLLM
扭波王(已切)
18/06/2026 07:15
我D 港股
都係銀行
都係擺係到
加誠哥隻0001
好後悔入痕身唔入獅子銀行
如果唔係香港3間發鈔銀行就齊腳
同埋一隻之前見香港有得買既QQQ
likyhohk
18/06/2026 09:42
東亞病夫
電光火石間
18/06/2026 09:57
美籍中國人又示範中國邏輯
大陸喱攞咩passport都係大陸喱
大陸喱
中國人
同隻靈長類畜牲講多真係嘥時間
電光火石間
18/06/2026 10:09
關唔關恒指成份股事
產業單一
產業唔單一, 但「來源」單一
係國藉單一
中共係咪禁咗大陸人買港股
咁都唔明,因為恆指同中國經濟100%掛鉤
劣幣驅逐良幣,幾乎係每個哀嘅經濟體系嘅必然現象。港股已被劣質大陸股佔據,
電光火石間
18/06/2026 10:10
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
買美股啦,n 年前我已叫啲同事咪再買港。
早排至有同事同我講話後悔。
從未試過第一
19/06/2026 07:31
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好
核能
叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇
唉,忍下再算,短炒冇諗法
從未試過第一
19/06/2026 07:32
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
買美股啦,n 年前我已叫啲同事咪再買港。
早排至有同事同我講話後悔。
唔想開新戰線,唔想通宵睇股
馬踏江戶紐約
19/06/2026 10:01
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
係,真係難
防巴有乜好介紹
近排港股唔知咩事sir咗落去
忍一忍比較好
核能
叫咗你買中廣核架啦, 升穿4蚊喇
唉,忍下再算,短炒冇諗法
升你老母
8蚊冇走到
likyhohk
19/06/2026 10:17
真.不該
19/06/2026 10:36
一路揸住5/941/939收息,冇買港股 n年,係有時抽吓債券。。。
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]