[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
日經升穿70000點, 5年前只係2萬9, 恆指仲高過佢, 真係唏噓~
馬踏江戶紐約
17/06/2026 13:27
陳述事實=驚
中國人邏輯我地真係好難明白
咁我當黃絲唔驚香港人地位越黎越低囉,到時唔好怪外國人唔分大陸人同香港人
是旦啦
中國人
同返你自己講
勝邪威武
星降月貓
17/06/2026 13:29
美籍中國人又示範中國邏輯
大陸喱攞咩passport都係大陸喱
小范
17/06/2026 13:30
美籍中國人又示範中國邏輯
大陸喱攞咩passport都係大陸喱
大陸喱
中國人
徒手剝榴槤
17/06/2026 13:32
美籍中國人又示範中國邏輯
大陸喱攞咩passport都係大陸喱
大陸喱
中國人
星降月貓
17/06/2026 14:10
美籍中國人又示範中國邏輯
大陸喱攞咩passport都係大陸喱
大陸喱
中國人
黃種小人, 小黃人
防守型前鋒
17/06/2026 17:16
原來有隻自稱係美國藉既馬騮掟屎
難怪推到咁多版
馬踏江戶紐約
17/06/2026 18:35
原來有隻自稱係美國藉既馬騮掟屎
難怪推到咁多版
中國工業力比晒謊蠱屎
天威
星野愛久愛海
17/06/2026 18:39
冬星西鋼呀
台北以內向東都星,台北以西經度10度內都鋼呀
還政於民
17/06/2026 18:42
日股唔識玩
成日話經濟差, 但日經升到CLS
YEN五年前兌7
宜家冇咗3成, 唔知點計
YEN升返,日股係咪跌返
香港成年人
17/06/2026 18:44
劏房波同比卡超成話香港乜乜柒柒世界第一(數據唔知點計),股市都係,倒數第一
馬踏江戶紐約
17/06/2026 19:05
冬星西鋼呀
台北以內向東都星,台北以西經度10度內都鋼呀
馬拉 坡縣 北漏豆奶:屌你老母邊度鋼
電光火石間
17/06/2026 19:07
關唔關恒指成份股事
產業單一
產業唔單一, 但「來源」單一
係國藉單一
大拙斬尾呂志
17/06/2026 19:10
LGA 2066
17/06/2026 19:13
台灣有事論之後,好快死
所有人平安
17/06/2026 19:13
1蚊港幣=20蚊日元
係20倍
佢日經點數有無港股20倍?
星野愛久愛海
17/06/2026 19:15
冬星西鋼呀
台北以內向東都星,台北以西經度10度內都鋼呀
馬拉 坡縣 北漏豆奶:屌你老母邊度鋼
台北121° 33′ 45″ E至111° 33′ 45″ E關鳩呢3個地方邊個城市事
電光火石間
17/06/2026 19:18
強積金轉日股,有無得賺
dklm 永明冇得揀日本
我果間都冇
只可以買亞洲基金間持投資日本股市
金錢龜錢莊都冇。指數掛勾係得恆指,
所以都係買返美股基金較為易控制,
美市低位就入。已走過幾轉。
電光火石間
17/06/2026 19:19
日股只是浮雲
中國真工業
中華量子浮雲
尊狗量子奶共
電光火石間
17/06/2026 19:22
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
都係登入IB嗰啲證券戶口. 一樣好似美股咁買.
IB 香港可以咩 ? 我開左一星期都冇留意。
但幾擔心賺價蝕匯
電光火石間
17/06/2026 19:25
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!
同香港攬姐,大陸根本就冇影響
冇影響 ? 咁六年升左幾多 ?
電光火石間
17/06/2026 19:28
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!
同香港攬姐,大陸根本就冇影響
連大陸廠自己都走緊叫做冇影響!
你啲深藍真係好鐘意自已呃自己!
俾司徒老賊話係弱智藍屍
所以老賊同你都係弱智,我都唔係藍,唔好當屌黃絲就係藍先得架
加上老賊都比黃絲屌緊弱智,撐班阿差
你一向都係高登公認最弱智之一嘅懦夫裙腳仔喎。仲要拗 ? 投票問下人囉。
電光火石間
17/06/2026 19:30
藍屍唔認自己係藍屍,笑
希望佢下世投胎唔好再做壞人
唔會,因為榴槤狗呢世已夠下賤,下世投胎實係畜牲
徒手剝榴槤
17/06/2026 19:33
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!
同香港攬姐,大陸根本就冇影響
連大陸廠自己都走緊叫做冇影響!
你啲深藍真係好鐘意自已呃自己!
俾司徒老賊話係弱智藍屍
所以老賊同你都係弱智,我都唔係藍,唔好當屌黃絲就係藍先得架
加上老賊都比黃絲屌緊弱智,撐班阿差
你一向都係高登公認最弱智之一嘅懦夫裙腳仔喎。仲要拗 ? 投票問下人囉。
投票影響唔到人既智商
徒手剝榴槤
17/06/2026 19:34
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!
同香港攬姐,大陸根本就冇影響
冇影響 ? 咁六年升左幾多 ?
我睇樓上講既上証,5年前3000,而家4000
真.不該
17/06/2026 19:45
1蚊港幣=20蚊日元
係20倍
佢日經點數有無港股20倍?
咁計既咩,咁人民敝同港元呢?恆指同上證比呢?
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]