日經升穿70000點, 5年前只係2萬9, 恆指仲高過佢, 真係唏噓~ - 香港高登
[登入]
馬踏江戶紐約
引用
17/06/2026 13:27
陳述事實=驚
中國人邏輯我地真係好難明白[sosad]

咁我當黃絲唔驚香港人地位越黎越低囉,到時唔好怪外國人唔分大陸人同香港人[369]

是旦啦中國人[369]

同返你自己講:)

勝邪威武
星降月貓
引用
17/06/2026 13:29
美籍中國人又示範中國邏輯[sosad]

[sosad]

大陸喱攞咩passport都係大陸喱O:-)
小范
引用
17/06/2026 13:30
美籍中國人又示範中國邏輯[sosad]

[sosad]

大陸喱攞咩passport都係大陸喱O:-)

大陸喱#no#
中國人#yup#
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 13:32
美籍中國人又示範中國邏輯[sosad]

[sosad]

大陸喱攞咩passport都係大陸喱O:-)

大陸喱#no#
中國人#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/bws45fql.ut2serushjd.tqio5djebji.4ra.jpg
星降月貓
引用
17/06/2026 14:10
美籍中國人又示範中國邏輯[sosad]

[sosad]

大陸喱攞咩passport都係大陸喱O:-)

大陸喱#no#
中國人#yup#

黃種小人, 小黃人
防守型前鋒
引用
17/06/2026 17:16
原來有隻自稱係美國藉既馬騮掟屎
難怪推到咁多版#yup#
馬踏江戶紐約
引用
17/06/2026 18:35
原來有隻自稱係美國藉既馬騮掟屎
難怪推到咁多版#yup#

中國工業力比晒謊蠱屎
天威
星野愛久愛海
引用
17/06/2026 18:39
冬星西鋼呀
台北以內向東都星,台北以西經度10度內都鋼呀Z_Z
還政於民
引用
17/06/2026 18:42
日股唔識玩
成日話經濟差, 但日經升到CLS
YEN五年前兌7
宜家冇咗3成, 唔知點計

YEN升返,日股係咪跌返
香港成年人
引用
17/06/2026 18:44
劏房波同比卡超成話香港乜乜柒柒世界第一(數據唔知點計),股市都係,倒數第一
馬踏江戶紐約
引用
17/06/2026 19:05
冬星西鋼呀
台北以內向東都星,台北以西經度10度內都鋼呀Z_Z

馬拉 坡縣 北漏豆奶:屌你老母邊度鋼
電光火石間
引用
17/06/2026 19:07
關唔關恒指成份股事
產業單一


產業唔單一, 但「來源」單一:)


係國藉單一
大拙斬尾呂志
引用
17/06/2026 19:10
https://upload.hkgolden.media/comment/jkeh2t41.c1mw2gzam0l.0yzmsjoxods.add.jpg
LGA 2066
引用
17/06/2026 19:13
台灣有事論之後,好快死
所有人平安
引用
17/06/2026 19:13
1蚊港幣=20蚊日元
係20倍

佢日經點數有無港股20倍?
星野愛久愛海
引用
17/06/2026 19:15
冬星西鋼呀
台北以內向東都星,台北以西經度10度內都鋼呀Z_Z

馬拉 坡縣 北漏豆奶:屌你老母邊度鋼

台北121° 33′ 45″ E至111° 33′ 45″ E關鳩呢3個地方邊個城市事[???]
電光火石間
引用
17/06/2026 19:18
強積金轉日股,有無得賺[???]

dklm 永明冇得揀日本:o) xx(


我果間都冇
只可以買亞洲基金間持投資日本股市


金錢龜錢莊都冇。指數掛勾係得恆指,
所以都係買返美股基金較為易控制,
美市低位就入。已走過幾轉。
電光火石間
引用
17/06/2026 19:19
日股只是浮雲
中國真工業

中華量子浮雲#ng#yup #ng#yup #ng#yup


尊狗量子奶共 #yup#
電光火石間
引用
17/06/2026 19:22
買日股升到巴巴聲


但香港好難買啊

都係登入IB嗰啲證券戶口. 一樣好似美股咁買.


IB 香港可以咩 ? 我開左一星期都冇留意。
但幾擔心賺價蝕匯
電光火石間
引用
17/06/2026 19:25
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛[369]



白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?

唔怪得你俾人話係弱智藍屍。

所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦[369]

當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!:D

同香港攬姐,大陸根本就冇影響[sosad]


冇影響 ? 咁六年升左幾多 ?
電光火石間
引用
17/06/2026 19:28
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛[369]



白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?

唔怪得你俾人話係弱智藍屍。

所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦[369]

當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!:D

同香港攬姐,大陸根本就冇影響[sosad]

連大陸廠自己都走緊叫做冇影響!:D
你啲深藍真係好鐘意自已呃自己![sosad] #good#


俾司徒老賊話係弱智藍屍

https://upload.hkgolden.media/comment/zvwmsblp.v25jyhzcknn.ecwi13md4la.0ok.jpg

所以老賊同你都係弱智,我都唔係藍,唔好當屌黃絲就係藍先得架[sosad]
加上老賊都比黃絲屌緊弱智,撐班阿差[sosad]


你一向都係高登公認最弱智之一嘅懦夫裙腳仔喎。仲要拗 ? 投票問下人囉。
電光火石間
引用
17/06/2026 19:30
藍屍唔認自己係藍屍,笑



希望佢下世投胎唔好再做壞人


唔會,因為榴槤狗呢世已夠下賤,下世投胎實係畜牲 #ng#
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 19:33
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛[369]



白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?

唔怪得你俾人話係弱智藍屍。

所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦[369]

當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!:D

同香港攬姐,大陸根本就冇影響[sosad]

連大陸廠自己都走緊叫做冇影響!:D
你啲深藍真係好鐘意自已呃自己![sosad] #good#


俾司徒老賊話係弱智藍屍

https://upload.hkgolden.media/comment/zvwmsblp.v25jyhzcknn.ecwi13md4la.0ok.jpg

所以老賊同你都係弱智,我都唔係藍,唔好當屌黃絲就係藍先得架[sosad]
加上老賊都比黃絲屌緊弱智,撐班阿差[sosad]


你一向都係高登公認最弱智之一嘅懦夫裙腳仔喎。仲要拗 ? 投票問下人囉。

投票影響唔到人既智商[369]
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 19:34
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛[369]



白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?

唔怪得你俾人話係弱智藍屍。

所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦[369]

當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!:D

同香港攬姐,大陸根本就冇影響[sosad]


冇影響 ? 咁六年升左幾多 ?

我睇樓上講既上証,5年前3000,而家4000:)
真.不該
引用
17/06/2026 19:45
1蚊港幣=20蚊日元
係20倍

佢日經點數有無港股20倍?

咁計既咩,咁人民敝同港元呢?恆指同上證比呢?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]