[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
日經升穿70000點, 5年前只係2萬9, 恆指仲高過佢, 真係唏噓~
小范
17/06/2026 12:38
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
勝邪有錢有咩問題
中國人講返中國邏輯緊係冇問題
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:39
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
小范
17/06/2026 12:41
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
on9仔
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:42
係喎,妖雞呢排小左出聲既,又輸到比大耳窿追數定見到伊朗咁,血壓就爆?
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:43
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
on9仔
你唔好咁話你自己
小范
17/06/2026 12:44
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
on9仔
你唔好咁話你自己
仲要小學雞
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:47
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
on9仔
你唔好咁話你自己
仲要小學雞
乜你地黃絲唔係要攬炒咩?見到香港比其他人過左好唔開心咩?香港人地位只會越黎越低,到時台狗都可以用狗眼睇低香港人
小范
17/06/2026 12:50
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
on9仔
你唔好咁話你自己
仲要小學雞
乜你地黃絲唔係要攬炒咩?見到香港比其他人過左好唔開心咩?香港人地位只會越黎越低,到時台狗都可以用狗眼睇低香港人
我有講政治咩
我笑緊你唔熟市又要搭把咀
連歷史都講錯嘅on9仔
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:53
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
on9仔
你唔好咁話你自己
仲要小學雞
乜你地黃絲唔係要攬炒咩?見到香港比其他人過左好唔開心咩?香港人地位只會越黎越低,到時台狗都可以用狗眼睇低香港人
我有講政治咩
我笑緊你唔熟市又要搭把咀
連歷史都講錯嘅on9仔
咁你咪指正下
小范
17/06/2026 12:55
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
on9仔
你唔好咁話你自己
仲要小學雞
乜你地黃絲唔係要攬炒咩?見到香港比其他人過左好唔開心咩?香港人地位只會越黎越低,到時台狗都可以用狗眼睇低香港人
我有講政治咩
我笑緊你唔熟市又要搭把咀
連歷史都講錯嘅on9仔
咁你咪指正下
你都講明上高登唔係講道理
指正你只係嘥時間
睇開股市嘅人自然知你錯乜
笑你係on9仔就夠
馬踏江戶紐約
17/06/2026 12:57
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
on9仔
你唔好咁話你自己
仲要小學雞
乜你地黃絲唔係要攬炒咩?見到香港比其他人過左好唔開心咩?香港人地位只會越黎越低,到時台狗都可以用狗眼睇低香港人
我有講政治咩
我笑緊你唔熟市又要搭把咀
連歷史都講錯嘅on9仔
咁你咪指正下
你都講明上高登唔係講道理
指正你只係嘥時間
睇開股市嘅人自然知你錯乜
笑你係on9仔就夠
唔明點錯
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:59
我就淨係見到黃絲又要玩攬炒,但見到香港人地位越黎越低開始驚
新加坡人已經唔將香港人放在眼內,而家台灣人人均gdp都就追到香港,香港人就快同大陸仔冇分別
勸你地班日反夜反都係移英做英國人啦
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:59
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
on9仔
你唔好咁話你自己
仲要小學雞
乜你地黃絲唔係要攬炒咩?見到香港比其他人過左好唔開心咩?香港人地位只會越黎越低,到時台狗都可以用狗眼睇低香港人
我有講政治咩
我笑緊你唔熟市又要搭把咀
連歷史都講錯嘅on9仔
咁你咪指正下
你都講明上高登唔係講道理
指正你只係嘥時間
睇開股市嘅人自然知你錯乜
笑你係on9仔就夠
咁當你9up
我的妹妹很少
17/06/2026 13:01
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
1990-2018期間既中国股市
楩係計由中国共產黨領導既中国啦
小范
17/06/2026 13:02
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
搞事之後,香港先跟大陸,咁大陸一直唔升,香港咪由果時開始跟大陸唔升囉,好合理
on9仔
你唔好咁話你自己
仲要小學雞
乜你地黃絲唔係要攬炒咩?見到香港比其他人過左好唔開心咩?香港人地位只會越黎越低,到時台狗都可以用狗眼睇低香港人
我有講政治咩
我笑緊你唔熟市又要搭把咀
連歷史都講錯嘅on9仔
咁你咪指正下
你都講明上高登唔係講道理
指正你只係嘥時間
睇開股市嘅人自然知你錯乜
笑你係on9仔就夠
咁當你9up
你咪當飽佢囉美籍中國人
徒手剝榴槤
17/06/2026 13:05
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
1990-2018期間既中国股市
楩係計由中国共產黨領導既中国啦
由0升到3000喎
小范
17/06/2026 13:12
陳述事實=驚
中國人邏輯我地真係好難明白
徒手剝榴槤
17/06/2026 13:13
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
1990-2018期間既中国股市
楩係計由中国共產黨領導既中国啦
由0升到3000喎
不過64班暴徒同黃絲差唔多,都好合理
小范
17/06/2026 13:13
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
1990-2018期間既中国股市
楩係計由中国共產黨領導既中国啦
由0升到3000喎
0點
你真係好撚詼諧
徒手剝榴槤
17/06/2026 13:15
陳述事實=驚
中國人邏輯我地真係好難明白
咁我當黃絲唔驚香港人地位越黎越低囉,到時唔好怪外國人唔分大陸人同香港人
小范
17/06/2026 13:16
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
1990-2018期間既中国股市
楩係計由中国共產黨領導既中国啦
由0升到3000喎
0點
你真係好撚詼諧
徒手剝榴槤
17/06/2026 13:17
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
1990-2018期間既中国股市
楩係計由中国共產黨領導既中国啦
由0升到3000喎
0點
你真係好撚詼諧
點夠你詼諧
小范
17/06/2026 13:22
陳述事實=驚
中國人邏輯我地真係好難明白
咁我當黃絲唔驚香港人地位越黎越低囉,到時唔好怪外國人唔分大陸人同香港人
是旦啦中國人
徒手剝榴槤
17/06/2026 13:22
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
勝邪有錢有咩問題
中國人講返中國邏輯緊係冇問題
你又表演緊中國人邏輯,指鹿為馬
徒手剝榴槤
17/06/2026 13:23
陳述事實=驚
中國人邏輯我地真係好難明白
咁我當黃絲唔驚香港人地位越黎越低囉,到時唔好怪外國人唔分大陸人同香港人
是旦啦
中國人
同返你自己講
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]