[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
日經升穿70000點, 5年前只係2萬9, 恆指仲高過佢, 真係唏噓~
徒手剝榴槤
17/06/2026 11:57
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。
97金融風暴
自稱出手救市救香港
但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1
以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比黃絲搞到香港真係要大陸救
平陽虎
17/06/2026 11:57
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
但冇大陸,香港應該慢慢變到菲律賓咁
但無香港呢?
香港而家都冇乜用
,衰到要搵中東中亞d國家r錢
你知就好, 親手玩爛左喇
古巨 J
17/06/2026 11:58
日股唔識玩
成日話經濟差, 但日經升到CLS
YEN五年前兌7
宜家冇咗3成, 唔知點計
徒手剝榴槤
17/06/2026 11:58
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
但冇大陸,香港應該慢慢變到菲律賓咁
但無香港呢?
香港而家都冇乜用
,衰到要搵中東中亞d國家r錢
你知就好, 親手玩爛左喇
比黃絲玩爛
平陽虎
17/06/2026 11:59
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。
97金融風暴
自稱出手救市救香港
但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1
以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比
黃絲
搞到香港真係要大陸救
咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:02
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。
97金融風暴
自稱出手救市救香港
但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1
以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比
黃絲
搞到香港真係要大陸救
咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...
黃絲搞事之前訓住都賺錢,唔洗4圍r,而家要發債當收入,不過我唔理了,反正我退休都唔會係香港,到時你地自己慢慢還
古巨 J
17/06/2026 12:02
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港
有乜好討論
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:07
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港
有乜好討論
大陸黎香港搭雞棚比大陸人買,香港中間抽水咋嗎
而家係靠咁樣吊住條命
古巨 J
17/06/2026 12:13
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港
有乜好討論
大陸黎香港搭雞棚比大陸人買,香港中間抽水咋嗎
而家係靠咁樣吊住條命
因為搭喺大陸連大陸佬都唔買
我的妹妹很少
17/06/2026 12:18
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:19
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港
有乜好討論
大陸黎香港搭雞棚比大陸人買,香港中間抽水咋嗎
而家係靠咁樣吊住條命
因為搭喺大陸連大陸佬都唔買
再遲d香港搭都唔買架喇,到時香港變深圳
平陽虎
17/06/2026 12:20
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。
97金融風暴
自稱出手救市救香港
但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1
以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比
黃絲
搞到香港真係要大陸救
咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...
黃絲搞事之前訓住都賺錢,唔洗4圍r,而家要發債當收入,不過我唔理了,反正我退休都唔會係香港,到時你地自己慢慢還
啲咩廿幾條、乜乜法,乜乜制責任,講都講左廿幾年啦,掃把頭嗰時你未戒奶?定係剛出世未夠十年?
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:21
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:23
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。
97金融風暴
自稱出手救市救香港
但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1
以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比
黃絲
搞到香港真係要大陸救
咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...
黃絲搞事之前訓住都賺錢,唔洗4圍r,而家要發債當收入,不過我唔理了,反正我退休都唔會係香港,到時你地自己慢慢還
啲咩廿幾條、乜乜法,乜乜制責任,講都講左廿幾年啦,掃把頭嗰時你未戒奶?定係剛出世未夠十年?
24年先立法
古巨 J
17/06/2026 12:23
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港
有乜好討論
大陸黎香港搭雞棚比大陸人買,香港中間抽水咋嗎
而家係靠咁樣吊住條命
因為搭喺大陸連大陸佬都唔買
再遲d香港搭都唔買架喇,到時香港變深圳
咁先進唔好咩
小范
17/06/2026 12:27
美籍中國人又示範中國邏輯
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:30
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港
有乜好討論
大陸黎香港搭雞棚比大陸人買,香港中間抽水咋嗎
而家係靠咁樣吊住條命
因為搭喺大陸連大陸佬都唔買
再遲d香港搭都唔買架喇,到時香港變深圳
咁先進唔好咩
呀,應該東莞先岩
平陽虎
17/06/2026 12:30
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。
97金融風暴
自稱出手救市救香港
但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1
以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比
黃絲
搞到香港真係要大陸救
咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...
黃絲搞事之前訓住都賺錢,唔洗4圍r,而家要發債當收入,不過我唔理了,反正我退休都唔會係香港,到時你地自己慢慢還
啲咩廿幾條、乜乜法,乜乜制責任,講都講左廿幾年啦,掃把頭嗰時你未戒奶?定係剛出世未夠十年?
24年先立法
即係人地已經幫你守住左廿年
不過閣下明顯係啲企喺度等人幫自己爭取,爭取失敗又怪鳩人嗰種人,完。
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:31
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。
97金融風暴
自稱出手救市救香港
但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1
以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比
黃絲
搞到香港真係要大陸救
咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...
黃絲搞事之前訓住都賺錢,唔洗4圍r,而家要發債當收入,不過我唔理了,反正我退休都唔會係香港,到時你地自己慢慢還
啲咩廿幾條、乜乜法,乜乜制責任,講都講左廿幾年啦,掃把頭嗰時你未戒奶?定係剛出世未夠十年?
24年先立法
即係人地已經幫你守住左廿年
不過閣下明顯係啲企喺度等人幫自己爭取,爭取失敗又怪鳩人嗰種人,完。
黃絲唔搞事又點會立法
小范
17/06/2026 12:32
美籍中國人又示範中國邏輯
我的妹妹很少
17/06/2026 12:35
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
馬踏江戶紐約
17/06/2026 12:35
美籍中國人又示範中國邏輯
好過你地盲反華
徒手剝榴槤
17/06/2026 12:37
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
計香港喎
小范
17/06/2026 12:37
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
馬踏江戶紐約
17/06/2026 12:37
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C
黃絲搞事後,計香港
中国三十年來都係黃C搞事
你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩
勝邪有錢有咩問題
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]