日經升穿70000點, 5年前只係2萬9, 恆指仲高過佢, 真係唏噓~ - 香港高登
[登入]
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 11:57
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。

97金融風暴
自稱出手救市救香港

但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1

以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比黃絲搞到香港真係要大陸救[369]
平陽虎
引用
17/06/2026 11:57
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩

但冇大陸,香港應該慢慢變到菲律賓咁[369]

但無香港呢?

香港而家都冇乜用,衰到要搵中東中亞d國家r錢[sosad]

你知就好, 親手玩爛左喇 :D
古巨 J
引用
17/06/2026 11:58
日股唔識玩
成日話經濟差, 但日經升到CLS
YEN五年前兌7
宜家冇咗3成, 唔知點計
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 11:58
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩

但冇大陸,香港應該慢慢變到菲律賓咁[369]

但無香港呢?

香港而家都冇乜用,衰到要搵中東中亞d國家r錢[sosad]

你知就好, 親手玩爛左喇 :D

比黃絲玩爛[369]
平陽虎
引用
17/06/2026 11:59
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。

97金融風暴
自稱出手救市救香港

但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1

以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比黃絲搞到香港真係要大陸救[369]

咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...[sosad]
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 12:02
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。

97金融風暴
自稱出手救市救香港

但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1

以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比黃絲搞到香港真係要大陸救[369]

咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...[sosad]

黃絲搞事之前訓住都賺錢,唔洗4圍r,而家要發債當收入,不過我唔理了,反正我退休都唔會係香港,到時你地自己慢慢還[369]
古巨 J
引用
17/06/2026 12:02
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港

有乜好討論???
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 12:07
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港

有乜好討論???

大陸黎香港搭雞棚比大陸人買,香港中間抽水咋嗎[sosad] 而家係靠咁樣吊住條命[sosad]
古巨 J
引用
17/06/2026 12:13
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港

有乜好討論???

大陸黎香港搭雞棚比大陸人買,香港中間抽水咋嗎[sosad] 而家係靠咁樣吊住條命[sosad]


因為搭喺大陸連大陸佬都唔買???
我的妹妹很少
引用
17/06/2026 12:18
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛[369]



白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?

唔怪得你俾人話係弱智藍屍。

所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦[369]

點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C#yup#
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 12:19
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港

有乜好討論???

大陸黎香港搭雞棚比大陸人買,香港中間抽水咋嗎[sosad] 而家係靠咁樣吊住條命[sosad]


因為搭喺大陸連大陸佬都唔買???

再遲d香港搭都唔買架喇,到時香港變深圳[369]
平陽虎
引用
17/06/2026 12:20
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。

97金融風暴
自稱出手救市救香港

但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1

以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比黃絲搞到香港真係要大陸救[369]

咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...[sosad]

黃絲搞事之前訓住都賺錢,唔洗4圍r,而家要發債當收入,不過我唔理了,反正我退休都唔會係香港,到時你地自己慢慢還[369]

啲咩廿幾條、乜乜法,乜乜制責任,講都講左廿幾年啦,掃把頭嗰時你未戒奶?定係剛出世未夠十年?
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 12:21
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛[369]



白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?

唔怪得你俾人話係弱智藍屍。

所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦[369]

點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C#yup#

黃絲搞事後,計香港[369]
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 12:23
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。

97金融風暴
自稱出手救市救香港

但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1

以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比黃絲搞到香港真係要大陸救[369]

咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...[sosad]

黃絲搞事之前訓住都賺錢,唔洗4圍r,而家要發債當收入,不過我唔理了,反正我退休都唔會係香港,到時你地自己慢慢還[369]

啲咩廿幾條、乜乜法,乜乜制責任,講都講左廿幾年啦,掃把頭嗰時你未戒奶?定係剛出世未夠十年?

24年先立法:)
古巨 J
引用
17/06/2026 12:23
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港

有乜好討論???

大陸黎香港搭雞棚比大陸人買,香港中間抽水咋嗎[sosad] 而家係靠咁樣吊住條命[sosad]


因為搭喺大陸連大陸佬都唔買???

再遲d香港搭都唔買架喇,到時香港變深圳[369]


咁先進唔好咩???
小范
引用
17/06/2026 12:27
美籍中國人又示範中國邏輯[sosad]
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 12:30
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


咁認真討論做乜
大陸資金買港股 -> 救港
大陸公司去香港IPO -> 救港
大陸人黎香港買嘢 -> 救港
香港人去大陸買嘢 -> 救港

有乜好討論???

大陸黎香港搭雞棚比大陸人買,香港中間抽水咋嗎[sosad] 而家係靠咁樣吊住條命[sosad]


因為搭喺大陸連大陸佬都唔買???

再遲d香港搭都唔買架喇,到時香港變深圳[369]


咁先進唔好咩???

呀,應該東莞先岩[sosad]
平陽虎
引用
17/06/2026 12:30
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。

97金融風暴
自稱出手救市救香港

但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1

以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比黃絲搞到香港真係要大陸救[369]

咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...[sosad]

黃絲搞事之前訓住都賺錢,唔洗4圍r,而家要發債當收入,不過我唔理了,反正我退休都唔會係香港,到時你地自己慢慢還[369]

啲咩廿幾條、乜乜法,乜乜制責任,講都講左廿幾年啦,掃把頭嗰時你未戒奶?定係剛出世未夠十年?

24年先立法:)

即係人地已經幫你守住左廿年

不過閣下明顯係啲企喺度等人幫自己爭取,爭取失敗又怪鳩人嗰種人,完。
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 12:31
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦[369]

黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救 [sosad]
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩


大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。

97金融風暴
自稱出手救市救香港

但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1

以前擺明係大陸仔吹水,不過而家比黃絲搞到香港真係要大陸救[369]

咪拉晒囉, 仲要賴多幾多年?由治及興左好多年喇...[sosad]

黃絲搞事之前訓住都賺錢,唔洗4圍r,而家要發債當收入,不過我唔理了,反正我退休都唔會係香港,到時你地自己慢慢還[369]

啲咩廿幾條、乜乜法,乜乜制責任,講都講左廿幾年啦,掃把頭嗰時你未戒奶?定係剛出世未夠十年?

24年先立法:)

即係人地已經幫你守住左廿年

不過閣下明顯係啲企喺度等人幫自己爭取,爭取失敗又怪鳩人嗰種人,完。

黃絲唔搞事又點會立法:)
小范
引用
17/06/2026 12:32
美籍中國人又示範中國邏輯[sosad]

[sosad]
我的妹妹很少
引用
17/06/2026 12:35
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛[369]



白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?

唔怪得你俾人話係弱智藍屍。

所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦[369]

點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C#yup#

黃絲搞事後,計香港[369]

https://upload.hkgolden.media/comment/j11z1spa.0mkhargjifo.rayr35vsx0d.syw.jpg
中国三十年來都係黃C搞事#yup#
馬踏江戶紐約
引用
17/06/2026 12:35
美籍中國人又示範中國邏輯[sosad]

[sosad]

好過你地盲反華
徒手剝榴槤
引用
17/06/2026 12:37
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛[369]



白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?

唔怪得你俾人話係弱智藍屍。

所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦[369]

點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C#yup#

黃絲搞事後,計香港[369]

https://upload.hkgolden.media/comment/j11z1spa.0mkhargjifo.rayr35vsx0d.syw.jpg
中国三十年來都係黃C搞事#yup#

計香港喎
小范
引用
17/06/2026 12:37
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛[369]



白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?

唔怪得你俾人話係弱智藍屍。

所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦[369]

點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C#yup#

黃絲搞事後,計香港[369]

https://upload.hkgolden.media/comment/j11z1spa.0mkhargjifo.rayr35vsx0d.syw.jpg
中国三十年來都係黃C搞事#yup#

你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩:)

https://upload.hkgolden.media/comment/vrzngxjq.fn5k2ixwb55.p3dvjhgbbqc.l13.jpg
馬踏江戶紐約
引用
17/06/2026 12:37
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛[369]



白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?

唔怪得你俾人話係弱智藍屍。

所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦[369]

點解中国股市幾十年都唔升?
都係因為黃C#yup#

黃絲搞事後,計香港[369]

https://upload.hkgolden.media/comment/j11z1spa.0mkhargjifo.rayr35vsx0d.syw.jpg
中国三十年來都係黃C搞事#yup#

你同裙仔講呢啲佢識條鐵咩:)

https://upload.hkgolden.media/comment/vrzngxjq.fn5k2ixwb55.p3dvjhgbbqc.l13.jpg

勝邪有錢有咩問題
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]