[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
日經升穿70000點, 5年前只係2萬9, 恆指仲高過佢, 真係唏噓~
徒手剝榴槤
17/06/2026 09:19
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
阿魯卡戴綠帽
17/06/2026 09:19
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!
同香港攬姐,大陸根本就冇影響
連大陸廠自己都走緊叫做冇影響!
你啲深藍真係好鐘意自已呃自己!
徒手剝榴槤
17/06/2026 09:25
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!
同香港攬姐,大陸根本就冇影響
連大陸廠自己都走緊叫做冇影響!
你啲深藍真係好鐘意自已呃自己!
黃絲點影響到大陸搬廠,可唔可以解釋下?
likyhohk
17/06/2026 09:25
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!
同香港攬姐,大陸根本就冇影響
連大陸廠自己都走緊叫做冇影響!
你啲深藍真係好鐘意自已呃自己!
俾司徒老賊話係弱智藍屍
徒手剝榴槤
17/06/2026 09:30
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!
同香港攬姐,大陸根本就冇影響
連大陸廠自己都走緊叫做冇影響!
你啲深藍真係好鐘意自已呃自己!
俾司徒老賊話係弱智藍屍
所以老賊同你都係弱智,我都唔係藍,唔好當屌黃絲就係藍先得架
加上老賊都比黃絲屌緊弱智,撐班阿差
不嬲丟人現眼
17/06/2026 09:34
藍屍唔認自己係藍屍,笑
徒手剝榴槤
17/06/2026 09:37
我都想做藍絲,不過我唔係香港人做唔到
likyhohk
17/06/2026 09:44
藍屍唔認自己係藍屍,笑
希望佢下世投胎唔好再做壞人
徒手剝榴槤
17/06/2026 09:44
我比人話藍絲真係第一次見,如果你搵到我撐香港政府同建制派既言論唔該cap出黎
徒手剝榴槤
17/06/2026 09:46
藍屍唔認自己係藍屍,笑
希望佢下世投胎唔好再做壞人
希望你下世投胎繼續做黃絲,住公屋
牙牛
17/06/2026 10:04
最慘日本人完全無份分享呢
貨幣唔值錢,經濟差到仆街
星降月貓
17/06/2026 10:17
關唔關恒指成份股事
產業單一
產業唔單一, 但「來源」單一
靠金融綜援過活
要還架
選擇自願被豢養的豬
全昭旻
17/06/2026 10:38
郭安之後就跌跌跌
恆指就成埋a股 日日炒政策市先有得升
出面利好消息享受唔到 但利淡就照食
總加速師
17/06/2026 10:46
睇埋呢廿零年個台股加權指數你仲唏噓吖
likyhohk
17/06/2026 10:55
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
救你
老母咩,明明係俾大陸害死,𨳒你
老母
徒手剝榴槤
17/06/2026 11:15
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
救你
老母咩,明明係俾大陸害死,𨳒你
老母
下,駁唔到就問候人老母
明明係黃絲玩攬炒,炒完要大陸救比人笑,冇晒尊嚴又唔鋸
徒手剝榴槤
17/06/2026 11:18
郭安之後就跌跌跌
恆指就成埋a股 日日炒政策市先有得升
出面利好消息享受唔到 但利淡就照食
比黃絲搞一搞,香港真係變埋大陸
平陽虎
17/06/2026 11:42
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
徒手剝榴槤
17/06/2026 11:44
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
但冇大陸,香港應該慢慢變到菲律賓咁
平陽虎
17/06/2026 11:48
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
但冇大陸,香港應該慢慢變到菲律賓咁
但無香港呢?
likyhohk
17/06/2026 11:52
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。
獨眼巴尼
17/06/2026 11:53
無用 大部份升幅俾滙率蠶食晒 我份pension 由4萬點買日股 2年幾到依家7萬點只賺9%
滙率2年前0.64今日0.62 你比手續費食晒咋?
徒手剝榴槤
17/06/2026 11:53
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
但冇大陸,香港應該慢慢變到菲律賓咁
但無香港呢?
香港而家都冇乜用,衰到要搵中東中亞d國家r錢
李澤欣
17/06/2026 11:54
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。
97金融風暴
自稱出手救市救香港
但當時香港6百萬人
GDP竟然係大陸10億人嘅4分之1
徒手剝榴槤
17/06/2026 11:55
而家真係可以明正言順話香港股市係大陸救架咋,唔係死左啦
黎香港係因為喺北方籌唔到外資咋, 救
買水咁,明畀外匯佢賺,結果又係要香港感恩
大陸最叻就係指鹿為馬,歪曲歷史。
但黃絲將歪曲既歷史修正成而家既事實
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]