[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
日經升穿70000點, 5年前只係2萬9, 恆指仲高過佢, 真係唏噓~
今次疴輪
16/06/2026 20:51
無用 大部份升幅俾滙率蠶食晒 我份pension 由4萬點買日股 2年幾到依家7萬點只賺9%
平澤唯中野梓
16/06/2026 20:57
強積金轉日股,有無得賺
dklm 永明冇得揀日本
防守型前鋒
16/06/2026 21:00
強積金轉日股,有無得賺
dklm 永明冇得揀日本
我果間都冇
只可以買亞洲基金間持投資日本股市
防守型前鋒
16/06/2026 22:08
無用 大部份升幅俾滙率蠶食晒 我份pension 由4萬點買日股 2年幾到依家7萬點只賺9%
一倍都冇幫助?
錢婆婆
16/06/2026 22:16
Lm
防守型前鋒
17/06/2026 02:31
關唔關恒指成份股事
產業單一
產業唔單一, 但「來源」單一
靠金融綜援過活
要還架
防守型前鋒
17/06/2026 06:16
唔知今日6月17日, 日經會唔會再創新高呢?
拆雲
17/06/2026 06:35
日股只是浮雲
中國真工業
中華量子浮雲
污肛自吻
17/06/2026 06:39
無法係個市得益
十萬點都無意義
猿之惑星
17/06/2026 06:59
買日股升到巴巴聲
防守型前鋒
17/06/2026 08:21
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
二律背反
17/06/2026 08:22
買日股升到巴巴聲
但香港好難買啊
都係登入IB嗰啲證券戶口. 一樣好似美股咁買.
徒手剝榴槤
17/06/2026 08:34
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
油能剋肛
17/06/2026 08:38
屌你,強奸金2000年出爐至今,個個月都有港豬扔錢入港股,你老味最代表性含指都係得咁多,即係時時刻刻都有人出貨㩒住,唔係家陣七萬點含指啦
脷伸:只係讀過幾本皮得撚住果D鳩書小學雞,MPF all in北美先得一倍,無點貢獻過含指
二律背反
17/06/2026 08:45
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
2019半年社運之後, 黃絲都只係得返飲飲食食嘅權利, 一個合法遊行都無.
由2020開始, 社會聲音係得返藍絲、政府同國家,
依家都 2026年, 大陸資金頂住啲乜?港股變全球最差投資, 因為政策同法律風險, 外資唔敢大舉入香港.
家族辦公室?全部錢都唔會拎嚟投資落香港. 強積金組合就算有國債唔可以披露風險, 轉個名連有國債成份都可以隱瞞埋,
月月叫香港打工仔送百億俾人.
二律背反
17/06/2026 08:48
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,
攬炒嘛
依家只係可以話政府無能多過攬炒, 無人炒到police state嗰班人架.
likyhohk
17/06/2026 08:49
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
likyhohk
17/06/2026 08:53
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,
攬炒嘛
依家只係可以話政府無能多過攬炒, 無人炒到police state嗰班人架.
其實 徒手剝榴槤 意思係話因為香港靠中國,所以股市冇能力升,即係恥笑中國
徒手剝榴槤
17/06/2026 08:54
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
徒手剝榴槤
17/06/2026 08:59
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,
攬炒嘛
依家只係可以話政府無能多過攬炒, 無人炒到police state嗰班人架.
好似以前咁,呃下飯食咪好,而家益晒新加坡,比人笑國際金融中心遺址又唔鋸,而家香港真係大陸養緊咋
二律背反
17/06/2026 09:00
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,
攬炒嘛
依家只係可以話政府無能多過攬炒, 無人炒到police state嗰班人架.
其實 徒手剝榴槤 意思係話因為香港靠中國,所以股市冇能力升,即係恥笑中國
同感. 以前個經濟差少少, 班建制派都賴落本土/民主派, 話佢哋阻人發達.
好喇, 依家議會入面個個聽命中央, 日日獻忠, 大舉入外勞同專才, 結果個股市同經濟仲衰過沙士.
最慘係香港股市表現去到連上海同深圳都不如. 即係大陸企業由始至終根本無真係益過香港市場/投資者.
阿kate
17/06/2026 09:03
上年先講佢有34000追平左34年前
今年已經轟左上7萬
徒手剝榴槤
17/06/2026 09:05
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,
攬炒嘛
依家只係可以話政府無能多過攬炒, 無人炒到police state嗰班人架.
其實 徒手剝榴槤 意思係話因為香港靠中國,所以股市冇能力升,即係恥笑中國
我不嬲到笑緊你地黃絲自己搞到要靠大陸鹽水吊命架,唔鋸?
阿魯卡戴綠帽
17/06/2026 09:15
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!
徒手剝榴槤
17/06/2026 09:16
因為黃絲搞到外資走晒,而家靠大陸資金頂住,攬炒嘛
白痴狗,做乜大陸股市十幾年冇升呀?大陸係黃絲揸旗呀?
唔怪得你俾人話係弱智藍屍。
所以咪話你弱智囉,香港而家係大陸資金,大陸冇升香港緊係唔升啦
當年黃絲講明要同中國大攬炒,即係你都認同係成功!
同香港攬姐,大陸根本就冇影響
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]