公屋戶誇張違規改動露台 打穿友愛邨外牆硬塞冷氣機 - 香港高登
[登入]
給膠人
引用
17/06/2026 11:58
想知個好處係咩?_?
又唔係多左空間住

佢要裝分體冷氣,唔開洞又點放得嗰2舊野

拆窗?房署都唔會比O:-)

正路住公屋
分體式外面嗰舊野要放係邊??_?


正路住舊式公屋 係無設計個放冷氣機位置
個散熱機一般而言係必須要放室內
就算你放出去室外
若干時間就有信叫你收番入屋 唔理就收樓
陰陰濕濕
引用
17/06/2026 11:58
想知個好處係咩?_?
又唔係多左空間住

佢要裝分體冷氣,唔開洞又點放得嗰2舊野

拆窗?房署都唔會比O:-)

正路住公屋
分體式外面嗰舊野要放係邊??_?

新式公屋預咗個位俾你裝
舊式公屋有啲真係唔準裝出面
要裝就裝騎樓
kilogram
引用
17/06/2026 12:02
想知個好處係咩?_?
又唔係多左空間住

佢要裝分體冷氣,唔開洞又點放得嗰2舊野

拆窗?房署都唔會比O:-)

正路住公屋
分體式外面嗰舊野要放係邊??_?

新式公屋預咗個位俾你裝
舊式公屋有啲真係唔準裝出面
要裝就裝騎樓




就算熱水爐,都不可在浴室,所以要透氣的熱水爐一定安在防風板

後期熱水爐有抽氣扇才可装回室內
給膠人
引用
17/06/2026 12:06
想知個好處係咩?_?
又唔係多左空間住

佢要裝分體冷氣,唔開洞又點放得嗰2舊野

拆窗?房署都唔會比O:-)

正路住公屋
分體式外面嗰舊野要放係邊??_?

新式公屋預咗個位俾你裝
舊式公屋有啲真係唔準裝出面
要裝就裝騎樓




就算熱水爐,都不可在浴室,所以要透氣的熱水爐一定安在防風板

後期熱水爐有抽氣扇才可装回室內


依款爐已經好舊式 非密封式
以前好似有天才玩到成屋一氧化碳中毒[sosad]
莊神弄鬼
引用
17/06/2026 12:06
想知佢開工嗰陣係咩環境裝埋機先揚出嚟

可能淘寶包裝


駛鬼..
抬頭上望, 就算到啦...

題外話, 住緊Y3租置
有D人會將三角窗窗台隻窗推出去
又或者係將花糟台嗰面隻窗移出去
兩者都係多幾呎室內空間
雖然係買咗
但俾人報串, 一定要還原返
kilogram
引用
17/06/2026 12:09
想知個好處係咩?_?
又唔係多左空間住

佢要裝分體冷氣,唔開洞又點放得嗰2舊野

拆窗?房署都唔會比O:-)

正路住公屋
分體式外面嗰舊野要放係邊??_?

新式公屋預咗個位俾你裝
舊式公屋有啲真係唔準裝出面
要裝就裝騎樓




就算熱水爐,都不可在浴室,所以要透氣的熱水爐一定安在防風板

後期熱水爐有抽氣扇才可装回室內


依款爐已經好舊式 非密封式
以前好似有天才玩到成屋一氧化碳中毒[sosad]


我以前用過一日電爐,頂唔順拆了浴室再砌過,用氣爐
PraiseTheSun
引用
17/06/2026 12:11
https://m.media-amazon.com/images/I/71JdXE88u+L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg
給膠人
引用
17/06/2026 12:12
想知個好處係咩?_?
又唔係多左空間住

佢要裝分體冷氣,唔開洞又點放得嗰2舊野

拆窗?房署都唔會比O:-)

正路住公屋
分體式外面嗰舊野要放係邊??_?

新式公屋預咗個位俾你裝
舊式公屋有啲真係唔準裝出面
要裝就裝騎樓




就算熱水爐,都不可在浴室,所以要透氣的熱水爐一定安在防風板

後期熱水爐有抽氣扇才可装回室內


依款爐已經好舊式 非密封式
以前好似有天才玩到成屋一氧化碳中毒[sosad]


我以前用過一日電爐,頂唔順拆了浴室再砌過,用氣爐


處死式電熱水爐 冬天好難頂[sosad]
莊神弄鬼
引用
17/06/2026 12:17
https://m.media-amazon.com/images/I/71JdXE88u+L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=eMmbPN-Ix74

呢款機喺香港真係無市場...
你稔吓你幾何見到香港D窗係上下咁開/關

就正如大陸主流係分體
因為大陸人工平
香港買分體
撘一撘棚, 夠你買多部窗口機都唔只
詭異的簡雍
引用
17/06/2026 12:36
想知個好處係咩?_?
又唔係多左空間住

佢要裝分體冷氣,唔開洞又點放得嗰2舊野

拆窗?房署都唔會比O:-)

拆窗唔比,拆牆就會比#yup#
PraiseTheSun
引用
17/06/2026 12:37
https://m.media-amazon.com/images/I/71JdXE88u+L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=eMmbPN-Ix74

呢款機喺香港真係無市場...
你稔吓你幾何見到香港D窗係上下咁開/關

就正如大陸主流係分體
因為大陸人工平
香港買分體
撘一撘棚, 夠你買多部窗口機都唔只

U型要裝支架,冂型係就咁粒部機上去,好方便
不過香港啲有啲單位有冇窗都成問題
kilogram
引用
17/06/2026 13:32
https://m.media-amazon.com/images/I/71JdXE88u+L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=eMmbPN-Ix74

呢款機喺香港真係無市場...
你稔吓你幾何見到香港D窗係上下咁開/關

就正如大陸主流係分體
因為大陸人工平
香港買分體
撘一撘棚, 夠你買多部窗口機都唔只

U型要裝支架,冂型係就咁粒部機上去,好方便
不過香港啲有啲單位有冇窗都成問題


現在興 mini

分體直放在冷氣糟
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]