夏寶龍抵港考察調研 - 香港高登
[登入]
walking man
引用
16/06/2026 14:34
聽收音機仲以為嚟弔唁邊鳩個[sosad]
膠名係人類
引用
16/06/2026 14:58
點解只有二天?
隻手劣吓劣吓
引用
16/06/2026 15:09
又黎收片 :-(
低等遊民
引用
16/06/2026 15:10
聽朝會唔會去飲茶?
PlayJer-ism
引用
16/06/2026 15:11
邊個死左要弔唁?
膠招
引用
16/06/2026 15:12
的確係黎 diu yin...
污肛自吻
引用
16/06/2026 15:13
聽朝會唔會去飲茶?

茶客:好親民呀佢~~
改名好春煩
引用
16/06/2026 18:09
邊個死左要弔唁?

成日都黎香港弔唁,應該係香港已死:D
低等遊民
引用
17/06/2026 17:18
原來尋晚翻左深圳過夜, 難怪今朝冇飲茶#cn#
向白粉說不
引用
17/06/2026 17:26
原來尋晚翻左深圳過夜, 難怪今朝冇飲茶#cn#

夏主任都做特種兵[sosad] [sosad]
二律背反
引用
17/06/2026 17:28
[sosad] 依家香港好似座冷宮咁, 啲官員嚟到都肯過夜.
香港依家唔係仲有少少錢幫國家建設緊啲大棋局,
我估呢兩日佢去澳門玩吓好過嚟香港.
二律背反
引用
17/06/2026 17:28
[sosad] 依家香港好似座冷宮咁, 啲官員嚟到都肯過夜.
香港依家唔係仲有少少錢幫國家建設緊啲大棋局,
我估呢兩日佢去澳門玩吓好過嚟香港.
.老鬼.
引用
17/06/2026 17:30
我唔敢講呀
我用郭進安啦太熟
隻手劣吓劣吓
引用
17/06/2026 17:34
我唔敢講呀
我用郭進安啦太熟



You weak ! xx(
網樂三代目
引用
17/06/2026 17:36
以災亂港
總加速師
引用
17/06/2026 17:37
腥港喜迎計畫經濟共享終国繁榮#hoho#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]