walking man
16/06/2026 14:34
聽收音機仲以為嚟弔唁邊鳩個
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
又黎收片

PlayJer-ism
16/06/2026 15:11
邊個死左要弔唁?
邊個死左要弔唁?
成日都黎香港弔唁,應該係香港已死

原來尋晚翻左深圳過夜, 難怪今朝冇飲茶

原來尋晚翻左深圳過夜, 難怪今朝冇飲茶

夏主任都做特種兵
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
依家香港好似座冷宮咁, 啲官員嚟到都肯過夜.
香港依家唔係仲有少少錢幫國家建設緊啲大棋局,
我估呢兩日佢去澳門玩吓好過嚟香港.
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
依家香港好似座冷宮咁, 啲官員嚟到都
唔肯過夜.
香港依家唔係仲有少少錢幫國家建設緊啲大棋局,
我估呢兩日佢去澳門玩吓好過嚟香港.
我唔敢講呀
我用郭進安啦太熟
You weak !

腥港喜迎計畫經濟共享終国繁榮
