[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
港女背夫出軌 韓國老公threads跨國捉姦
悲傷毒撚
16/06/2026 15:08
點解打女主角格仔
男苦主就唔打格仔?
相中男應該並非苦主, 而係CUM兄
cum兄
香港影子政府
16/06/2026 15:08
腦霧二世
16/06/2026 15:12
幫人養埋仔,綠到落腳
太平洋道人
16/06/2026 15:17
當冇事算啦
胡燃塗
16/06/2026 15:21
日本人幾有禮貌, 冇唔採人不特只仲點頭回句聖誕快樂
PlayJer-ism
16/06/2026 15:23
我入左KWANGHEK個THREAD睇
佢自己都話送左條女同細路返香港, 攤完牌
之後先嚟上網講, 咁有條理
麻破熱京東
16/06/2026 15:29
我入左KWANGHEK個THREAD睇
佢自己都話送左條女同細路返香港, 攤完牌
之後先嚟上網講, 咁有條理
所以泡菜仔係想點
想搵人買起條佬同前妻?
Leona_West
16/06/2026 15:32
Law Cho Kam一定好大碌jerjer抽插
青澀大根
16/06/2026 15:36
甘個韓仔目的想點,又話己掌握相關証據
一係離婚,一係當無件事繼續
民事告鳩個港女啦
青澀大根
16/06/2026 15:37
我入左KWANGHEK個THREAD睇
佢自己都話送左條女同細路返香港, 攤完牌
之後先嚟上網講, 咁有條理
所以泡菜仔係想點
想搵人買起條佬同前妻?
人都送走埋, 咁佢仲想點
名字很有霸氣
16/06/2026 15:39
番號?
PlayJer-ism
16/06/2026 15:39
我入左KWANGHEK個THREAD睇
佢自己都話送左條女同細路返香港, 攤完牌
之後先嚟上網講, 咁有條理
所以泡菜仔係想點
想搵人買起條佬同前妻?
人都送走埋, 咁佢仲想點
為氮氣掛...
SILVER~~
16/06/2026 15:44
港女好迷韓仔架喎。
如果咁都出軌,1係條韓仔好劣,1係新仔好靚仔。
人衰口臭
16/06/2026 15:45
我入左KWANGHEK個THREAD睇
佢自己都話送左條女同細路返香港, 攤完牌
之後先嚟上網講, 咁有條理
所以泡菜仔係想點
想搵人買起條佬同前妻?
人都送走埋, 咁佢仲想點
為氮氣掛...
講到明有證據, 起碼唔洗分身家先
林襄
16/06/2026 15:55
港女好迷韓仔架喎。
如果咁都出軌,1係條韓仔好劣,1係新仔好靚仔。
女都樣唔差 男都會周圍食女 女都會搵男人中出既好公平
Δ δ Δ
16/06/2026 15:58
我入左KWANGHEK個THREAD睇
佢自己都話送左條女同細路返香港, 攤完牌
之後先嚟上網講, 咁有條理
所以泡菜仔係想點
想搵人買起條佬同前妻?
人都送走埋, 咁佢仲想點
為氮氣掛...
講到明有證據, 起碼唔洗分身家先
捉到女方偷食係咪真係唔使分身家?
煲顛茶
16/06/2026 16:09
有冇教籃球
bog
16/06/2026 16:15
PlayJer-ism
16/06/2026 16:25
我入左KWANGHEK個THREAD睇
佢自己都話送左條女同細路返香港, 攤完牌
之後先嚟上網講, 咁有條理
所以泡菜仔係想點
想搵人買起條佬同前妻?
人都送走埋, 咁佢仲想點
為氮氣掛...
講到明有證據, 起碼唔洗分身家先
捉到女方偷食係咪真係唔使分身家?
睇你係問台灣人定地球人
撚屌奇俠
16/06/2026 17:03
我入左KWANGHEK個THREAD睇
佢自己都話送左條女同細路返香港, 攤完牌
之後先嚟上網講, 咁有條理
所以泡菜仔係想點
想搵人買起條佬同前妻?
通常一離婚d人只會鬧個男 所以要講清因由
N展仔(崩潰)
16/06/2026 17:19
oppa 竟然唔夠港男鬥
泡菜仔69太細
大南街公子
16/06/2026 17:27
港女世一
牌佬
16/06/2026 17:42
番號?
求番號
新註冊咁撚煩
16/06/2026 17:47
支持韓國惡巴執行家法處決判徒
Δ δ Δ
16/06/2026 17:49
我入左KWANGHEK個THREAD睇
佢自己都話送左條女同細路返香港, 攤完牌
之後先嚟上網講, 咁有條理
所以泡菜仔係想點
想搵人買起條佬同前妻?
人都送走埋, 咁佢仲想點
為氮氣掛...
講到明有證據, 起碼唔洗分身家先
捉到女方偷食係咪真係唔使分身家?
睇你係問台灣人定地球人
今次個cast韓仔港女
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]