UBISOFT仍然持續動盪 再宣佈有兩間工作室要裁員 數百人恐失業 - 香港高登
[登入]
周星磁力王
引用
16/06/2026 13:48
https://www.4gamers.com.tw/news/detail/79977/ubisoft-closing-studios-and-cutting-up-staff-as-tough-restructuring-continues-

https://img.4gamers.com.tw/puku-clone-version/f56e2cf5e7debdb9b70257c522bb5f62ad268a21.jpg
《刺客教條》系列開發商 Ubisoft 仍未穩定下來,根據 Insider Gaming 報導,位於加拿大的 Ubisoft 溫尼伯工作室和塞爾維亞的貝爾勒格工作室即將關閉,巴塞隆納工作室也將進行重組,此外全球發行部門也將進行裁員,預計總影響人數達 380 人。

溫尼伯工作室於 2018 年成立,主要是拓展加拿大的開發業務,員工規模最多曾達 100 人,最近則是協助開發《虹彩六號M》的工作。

另一間要被關閉的是 Ubisoft 貝爾勒格工作室,這間工作室也有 10 年歷史,過去曾協助開發《極限巔峰》和《怒海戰記》。

而進行重組的巴塞隆納工作室未來將專注於《虹彩六號》系列的開發。外媒引消息人士表示最終裁員人數約落在 380 人,而 Ubisoft 目前在全球仍有 15000 名員工。

展望今年, Ubisoft 將推出《刺客教條 黑旗》以及《雷射超人 傳奇》兩款作品的重製版,雖不是沒有作品,但對 Ubisoft 來說仍顯的少了些,而新一代的《極地戰嚎》、《全境封鎖》和《火線獵殺》作品都還在開發中。

資料來源:
https://insider-gaming.com/ubisoft-380-employees/
麥思先生
引用
16/06/2026 14:03
繼續肥婆DEI #yup# #yup# #yup#
林襄
引用
16/06/2026 14:09
幾時執呀
同佢溝通唔到
引用
16/06/2026 14:42
唔好啊
繼續圈養呢班左膠
唔好放佢哋出去其他公司
才惱人應援歌
引用
16/06/2026 14:43
數百人準備入侵其他工作室:-(2rip
小川彩
引用
16/06/2026 19:59
數百人準備入侵其他工作室:-(2rip


為禍人間就係講依班賤種
北姑十二樂芳
引用
16/06/2026 20:28
繼續搵黑人做主角啦 [sosad] [sosad]
射篤精落街
引用
16/06/2026 20:48
抵啦[369]px
MILET(已切)
引用
16/06/2026 20:49
抵啦
CssFire
引用
16/06/2026 20:53
不基狗
傷心的小雀仔
引用
16/06/2026 21:04
Rabbids 幾時出返?
Wii 個陣覺得好好玩
超力爆殺拳
引用
16/06/2026 21:11
CV寫唔寫做過Ubisoft好
改名好春煩
引用
16/06/2026 21:18
無理由嫁,明明又話黑武士大賣既#hehe#
200008
引用
16/06/2026 21:29
死守DEI #yup#
粗人敵卡
引用
17/06/2026 08:04
返去做老麥喇DEI#bye#
小川彩
引用
17/06/2026 16:03
CV寫唔寫做過Ubisoft好


點解唔寫
歐美有大把左膠公司,自己友,又可以圍爐
J J大魔王
引用
17/06/2026 16:48
DEISOFTxx(
黑仙仙
引用
17/06/2026 16:55
栽極都仲有萬五人,呢兩年出得咁少game點養咁多人?
小川彩
引用
17/06/2026 16:57
栽極都仲有萬五人,呢兩年出得咁少game點養咁多人?


法國同加拿大政府有資助DEI funding
所以唔會執,最多cut人
黑仙仙
引用
17/06/2026 17:05
栽極都仲有萬五人,呢兩年出得咁少game點養咁多人?


法國同加拿大政府有資助DEI funding
所以唔會執,最多cut人

即係做左膠就有政府養,好撚癲:O
HKGoldenMrA2
引用
17/06/2026 17:23
栽極都仲有萬五人,呢兩年出得咁少game點養咁多人?


法國同加拿大政府有資助DEI funding
所以唔會執,最多cut人

即係做左膠就有政府養,好撚癲:O

股價跌90%都唔死就知,佢 D 錢唔係來自玩家
J J大魔王
引用
17/06/2026 17:58
栽極都仲有萬五人,呢兩年出得咁少game點養咁多人?


法國同加拿大政府有資助DEI funding
所以唔會執,最多cut人

即係做左膠就有政府養,好撚癲:O

股價跌90%都唔死就知,佢 D 錢唔係來自玩家

痴撚線出game都有綜援拎,海洋公園咁[sosad] [sosad] [sosad]
AkemiHomura
引用
17/06/2026 18:04
栽極都仲有萬五人,呢兩年出得咁少game點養咁多人?


法國同加拿大政府有資助DEI funding
所以唔會執,最多cut人

即係做左膠就有政府養,好撚癲:O

股價跌90%都唔死就知,佢 D 錢唔係來自玩家

痴撚線出game都有綜援拎,海洋公園咁[sosad] [sosad] [sosad]

黑石同政府d DEI program睇黎已經閂水喉
UBI遲早俾騰訊低價食哂成間公司
之前想陰d陰d想將IP轉去子公司俾股東阻止左先冇食到
其實都唔只UBI
XBOX果邊呢兩日都收左好多DEI工作室皮
Bungie都傳炒50%
同玩家作對只可以講抵死#yup#
同我執撚柒哂佢
幾時到Naughty Dog我好期待[bomb]
南極香蕉
引用
17/06/2026 18:43
farcry 7 仲有沒機
戴笠
引用
17/06/2026 18:45
栽極都仲有萬五人,呢兩年出得咁少game點養咁多人?


法國同加拿大政府有資助DEI funding
所以唔會執,最多cut人

即係做左膠就有政府養,好撚癲:O

股價跌90%都唔死就知,佢 D 錢唔係來自玩家

痴撚線出game都有綜援拎,海洋公園咁[sosad] [sosad] [sosad]

黑石同政府d DEI program睇黎已經閂水喉
UBI遲早俾騰訊低價食哂成間公司
之前想陰d陰d想將IP轉去子公司俾股東阻止左先冇食到
其實都唔只UBI
XBOX果邊呢兩日都收左好多DEI工作室皮
Bungie都傳炒50%
同玩家作對只可以講抵死#yup#
同我執撚柒哂佢
幾時到Naughty Dog我好期待[bomb]

法國炒唔到人[sosad]
小川彩
引用
17/06/2026 19:25
栽極都仲有萬五人,呢兩年出得咁少game點養咁多人?


法國同加拿大政府有資助DEI funding
所以唔會執,最多cut人

即係做左膠就有政府養,好撚癲:O


梗係,之前民主黨美國都係,只係侵侵cut水喉,如果唔係點解左膠咁憎侵,冇得R水嘛
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]