栽極都仲有萬五人,呢兩年出得咁少game點養咁多人?
法國同加拿大政府有資助DEI funding
所以唔會執,最多cut人
即係做左膠就有政府養,好撚癲

股價跌90%都唔死就知,佢 D 錢唔係來自玩家
痴撚線出game都有綜援拎,海洋公園咁
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
黑石同政府d DEI program睇黎已經閂水喉
UBI遲早俾騰訊低價食哂成間公司
之前想陰d陰d想將IP轉去子公司俾股東阻止左先冇食到
其實都唔只UBI
XBOX果邊呢兩日都收左好多DEI工作室皮
Bungie都傳炒50%
同玩家作對只可以講抵死
同我執撚柒哂佢
幾時到Naughty Dog我好期待
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
XBOX 新官上任三把火, 黎緊大把裁員
Bungie 就算鳩數啦, D2 衰左咁多年, 而家仲 all in 隻死人馬拉松
Neil 呢條躝坦踢走哂所有勁人, 而家咪自己一條友玩賓周, 得返隻光頭女人, 過多一兩年 DEI 收皮, 仲有 modern audience 幫佢埋單咩?