26年拍9500部AV 清水健曝黃金早餐撐起血管健康 - 香港高登
[登入]
以上皆非
引用
16/06/2026 15:42
似係長期保持劇烈運動操fit咗
同佢溝通唔到
引用
16/06/2026 15:45
熟蕃茄先多茄紅素。:o)


其實要煮幾熟先出茄紅素?

一般熟咗就會有
唔一定要煮到爛晒
天下圍恭
引用
16/06/2026 16:03
即係攤返勻每日一部@_@

係喎, 仲要計埋星期6日先得 [shocking]

xx( 上面都有講試過一日射六部,唔知計唔計埋no再嚟過!雖則大部分高登伯家下都可以,但射完六次冇左半條人命都似….

真射?
特浓咖啡
引用
16/06/2026 16:39
巧想痴~
咖哩卷
引用
16/06/2026 17:35
熟蕃茄先多茄紅素。:o)


其實要煮幾熟先出茄紅素?

軟身
桑拿我好熟
引用
16/06/2026 17:37
大家食納豆啦, 好撚有用架


有胃病唔可以多食

係好可惜 :-(

有冇人同我一樣,覺得納豆好好食:P
男技師
引用
16/06/2026 17:41
即係攤返勻每日一部@_@

係喎, 仲要計埋星期6日先得 [shocking]

xx( 上面都有講試過一日射六部,唔知計唔計埋no再嚟過!雖則大部分高登伯家下都可以,但射完六次冇左半條人命都似….

真射?

xx( 要你插六個女人唔射仲傷
𓃹耀漢𓃠
引用
16/06/2026 17:50
熟蕃茄先多茄紅素。:o)


其實要煮幾熟先出茄紅素?

一般熟咗就會有
唔一定要煮到爛晒

記得有個日本健康節目建議生同熟都食

生蕃茄比較多維他命C 同riboflavin
熟就多D茄紅素:)2fn
萬川集海
引用
16/06/2026 18:08
熟蕃茄先多茄紅素。:o)

要足夠可以食補充品
同佢溝通唔到
引用
16/06/2026 18:29
熟蕃茄先多茄紅素。:o)


其實要煮幾熟先出茄紅素?

一般熟咗就會有
唔一定要煮到爛晒

記得有個日本健康節目建議生同熟都食

生蕃茄比較多維他命C 同riboflavin
熟就多D茄紅素:)2fn


都有效果,多食有益
同埋食皮會更好,茄紅素主要在皮內,所以西式咁煎/烤番茄仔有更多茄紅素
打丁的地獄
引用
16/06/2026 18:35
唔係話食堅果?
同佢溝通唔到
引用
16/06/2026 18:39
唔係話食堅果?

其實呢啲網上嘅AI文唔使太認真
點會只係四樣嘢健康
一陣又會有另一篇文講食另外三四樣其他嘢係健康

健康嘢均衡咁食,乜都食下就得
原來係咁嫁
引用
16/06/2026 18:39
佢無拍幾耐[sosad]sq
小休一時
引用
16/06/2026 18:47
班男優個個都啪好多補充品同偉哥無講姐
硬仲可以食藥,但日日屌又比人影住都射得出先勁

呢到班傻hi仲係到講蕃茄納豆[noic]cl
咖哩卷
引用
16/06/2026 19:28
熟蕃茄先多茄紅素。:o)


其實要煮幾熟先出茄紅素?

一般熟咗就會有
唔一定要煮到爛晒

記得有個日本健康節目建議生同熟都食

生蕃茄比較多維他命C 同riboflavin
熟就多D茄紅素:)2fn


都有效果,多食有益
同埋食皮會更好,茄紅素主要在皮內,所以西式咁煎/烤番茄仔有更多茄紅素

其實維他命c好多嘢都有
Riboflavin 其實就係B2更加係無處不在
但茄紅素就蕃茄先有
食得蕃茄一定最大化茄紅素
為個少少維他命c同B2而放棄茄紅素就唔值喇
Fox two
引用
16/06/2026 19:33
大家食納豆啦, 好撚有用架


有胃病唔可以多食

係好可惜 :-(

有冇人同我一樣,覺得納豆好好食:P

https://upload.hkgolden.media/comment/yrr5mkgu.mp5vvlox244.0ek3vrbzxyw.do2.gif
食旗牙
引用
16/06/2026 19:34
食乜都假
最重要要係食女呀

:)fn
咖哩卷
引用
16/06/2026 19:35
大家食納豆啦, 好撚有用架


有胃病唔可以多食

係好可惜 :-(

有冇人同我一樣,覺得納豆好好食:P

#yup#
十字鎅豆腐
引用
16/06/2026 19:48
大家食納豆啦, 好撚有用架


有胃病唔可以多食

係好可惜 :-(

有冇人同我一樣,覺得納豆好好食:P

#yup#

撈飯食:P
咖哩卷
引用
16/06/2026 19:54
大家食納豆啦, 好撚有用架


有胃病唔可以多食

係好可惜 :-(

有冇人同我一樣,覺得納豆好好食:P

#yup#

撈飯食:P

單一方向五十下#yup#
獨眼巴尼
引用
16/06/2026 20:09
唔係話食堅果?

上次講堅果好似話係硬度[sosad] ?
特浓咖啡
引用
16/06/2026 21:23
唔係話食堅果?

上次講堅果好似話係硬度[sosad] ?

好似话堅果+練深蹲 = 持久力up..:)2fn
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]