[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
26年拍9500部AV 清水健曝黃金早餐撐起血管健康
以上皆非
16/06/2026 15:42
似係長期保持劇烈運動操fit咗
同佢溝通唔到
16/06/2026 15:45
熟蕃茄先多茄紅素。
其實要煮幾熟先出茄紅素?
一般熟咗就會有
唔一定要煮到爛晒
天下圍恭
16/06/2026 16:03
即係攤返勻每日一部
係喎, 仲要計埋星期6日先得
上面都有講試過一日射六部,唔知計唔計埋no再嚟過!雖則大部分高登伯家下都可以,但射完六次冇左半條人命都似….
真射?
特浓咖啡
16/06/2026 16:39
巧想痴~
咖哩卷
16/06/2026 17:35
熟蕃茄先多茄紅素。
其實要煮幾熟先出茄紅素?
軟身
桑拿我好熟
16/06/2026 17:37
大家食納豆啦, 好撚有用架
有胃病唔可以多食
係好可惜
有冇人同我一樣,覺得納豆好好食
男技師
16/06/2026 17:41
即係攤返勻每日一部
係喎, 仲要計埋星期6日先得
上面都有講試過一日射六部,唔知計唔計埋no再嚟過!雖則大部分高登伯家下都可以,但射完六次冇左半條人命都似….
真射?
要你插六個女人唔射仲傷
𓃹耀漢𓃠
16/06/2026 17:50
熟蕃茄先多茄紅素。
其實要煮幾熟先出茄紅素?
一般熟咗就會有
唔一定要煮到爛晒
記得有個日本健康節目建議生同熟都食
生蕃茄比較多維他命C 同riboflavin
熟就多D茄紅素
萬川集海
16/06/2026 18:08
熟蕃茄先多茄紅素。
要足夠可以食補充品
同佢溝通唔到
16/06/2026 18:29
熟蕃茄先多茄紅素。
其實要煮幾熟先出茄紅素?
一般熟咗就會有
唔一定要煮到爛晒
記得有個日本健康節目建議生同熟都食
生蕃茄比較多維他命C 同riboflavin
熟就多D茄紅素
係
都有效果,多食有益
同埋食皮會更好,茄紅素主要在皮內,所以西式咁煎/烤番茄仔有更多茄紅素
打丁的地獄
16/06/2026 18:35
唔係話食堅果?
同佢溝通唔到
16/06/2026 18:39
唔係話食堅果?
其實呢啲網上嘅AI文唔使太認真
點會只係四樣嘢健康
一陣又會有另一篇文講食另外三四樣其他嘢係健康
健康嘢均衡咁食,乜都食下就得
原來係咁嫁
16/06/2026 18:39
佢無拍幾耐
小休一時
16/06/2026 18:47
班男優個個都啪好多補充品同偉哥無講姐
硬仲可以食藥,但日日屌又比人影住都射得出先勁
呢到班傻hi仲係到講蕃茄納豆
咖哩卷
16/06/2026 19:28
熟蕃茄先多茄紅素。
其實要煮幾熟先出茄紅素?
一般熟咗就會有
唔一定要煮到爛晒
記得有個日本健康節目建議生同熟都食
生蕃茄比較多維他命C 同riboflavin
熟就多D茄紅素
係
都有效果,多食有益
同埋食皮會更好,茄紅素主要在皮內,所以西式咁煎/烤番茄仔有更多茄紅素
其實維他命c好多嘢都有
Riboflavin 其實就係B2更加係無處不在
但茄紅素就蕃茄先有
食得蕃茄一定最大化茄紅素
為個少少維他命c同B2而放棄茄紅素就唔值喇
Fox two
16/06/2026 19:33
大家食納豆啦, 好撚有用架
有胃病唔可以多食
係好可惜
有冇人同我一樣,覺得納豆好好食
食旗牙
16/06/2026 19:34
食乜都假
最重要要係食女呀
咖哩卷
16/06/2026 19:35
大家食納豆啦, 好撚有用架
有胃病唔可以多食
係好可惜
有冇人同我一樣,覺得納豆好好食
十字鎅豆腐
16/06/2026 19:48
大家食納豆啦, 好撚有用架
有胃病唔可以多食
係好可惜
有冇人同我一樣,覺得納豆好好食
撈飯食
咖哩卷
16/06/2026 19:54
大家食納豆啦, 好撚有用架
有胃病唔可以多食
係好可惜
有冇人同我一樣,覺得納豆好好食
撈飯食
單一方向五十下
獨眼巴尼
16/06/2026 20:09
唔係話食堅果?
上次講堅果好似話係硬度
?
特浓咖啡
16/06/2026 21:23
唔係話食堅果?
上次講堅果好似話係硬度
?
好似话堅果+練深蹲 = 持久力up..
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]