本身對足波冇感

垃圾波
我落修頓睇班阿伯踢好過
修頓仲有無人打架?>_<
Siriso†Hali
16/06/2026 12:23
+1
總決賽之外冇乜感覺,總決賽都要睇吓邊隊,其實整體黎講冇乜感覺。踢波興趣不大。
本身對足波冇感

是。。。
垃圾波
我落修頓睇班阿伯踢好過
修頓仲有無人打架?>_<
香港基地?
唔岩鐘數點睇啫
歐洲辨收工Happy Hour睇就正
PlayJer-ism
16/06/2026 13:45
揸下對世界波先啦

有時間只會

打下機上下網

睇開呢啲波
冇睇過

一個足球一個籃球都覺得好悶
唔玩足波籃波=_=中學好難溝女,
諗住學結他溝女, 點知圍埋黎既都係仔
冇兴趣足球 巨悶..

從來唔睇足球,世界盃去到八強先留意吓
BY the way,一畀啲柒台壟斷收錢先有得睇之後好多屆都完全冇氣氛
TVB唔播唔提唔宣傳,本來唔睇波嘅,就會繼續唔睇,完全冇事發生。
connerchan
17/06/2026 01:25
呢個世界波
