有冇麻甩同我一樣對世界波無感=.= - 香港高登
[登入]
太平洋道人
引用
16/06/2026 12:11
勁無聊=.=
李小明
引用
16/06/2026 12:14
要去到八強四強先留意
巧仁
引用
16/06/2026 12:16
睇下精華囉 成場睇就不了
ひなの迴響
引用
16/06/2026 12:16
本身對足波冇感#bye#
水沝淼敪
引用
16/06/2026 12:19
有得賭就得。。//


吾會睇///
佐治勇駒
引用
16/06/2026 12:22
垃圾波
我落修頓睇班阿伯踢好過
馮盈盈死忠
引用
16/06/2026 12:23
垃圾波
我落修頓睇班阿伯踢好過

修頓仲有無人打架?>_<
Siriso†Hali
引用
16/06/2026 12:23
+1
跑腿一號
引用
16/06/2026 12:50
總決賽之外冇乜感覺,總決賽都要睇吓邊隊,其實整體黎講冇乜感覺。踢波興趣不大。
太平洋道人
引用
16/06/2026 13:37
本身對足波冇感#bye#

是。。。
太平洋道人
引用
16/06/2026 13:37
垃圾波
我落修頓睇班阿伯踢好過

修頓仲有無人打架?>_<

香港基地?
壽司龍
引用
16/06/2026 13:42
對世界波無感無感= =
.老鬼.
引用
16/06/2026 13:44
唔岩鐘數點睇啫
歐洲辨收工Happy Hour睇就正
PlayJer-ism
引用
16/06/2026 13:45
揸下對世界波先啦 :P
今晚冇機打
引用
16/06/2026 15:45
有時間只會#hoho# 打下機上下網
行屍走肉
引用
16/06/2026 16:52
https://upload.hkgolden.media/comment/pdo1vkek.mv1hfngw3hv.jvkqlwdxqbd.lkv.gif睇開呢啲波
𓃹耀漢𓃠
引用
16/06/2026 17:01
冇睇過 :-(
J J大魔王
引用
16/06/2026 21:44
一個足球一個籃球都覺得好悶
太平洋道人
引用
16/06/2026 21:49
一個足球一個籃球都覺得好悶

唔玩足波籃波=_=中學好難溝女,
諗住學結他溝女, 點知圍埋黎既都係仔
拆雲
引用
16/06/2026 22:46
:)yup :)yup :)yup
特浓咖啡
引用
16/06/2026 22:57
冇兴趣足球 巨悶..:)fn
鳩質疏鬆
引用
16/06/2026 23:14
從來唔睇足球,世界盃去到八強先留意吓
BY the way,一畀啲柒台壟斷收錢先有得睇之後好多屆都完全冇氣氛
阮鹹
引用
16/06/2026 23:17
TVB唔播唔提唔宣傳,本來唔睇波嘅,就會繼續唔睇,完全冇事發生。
connerchan
引用
17/06/2026 01:25
呢個世界波
https://upload.hkgolden.media/comment/dp1ezcqr.mvmo40rbyv2.3ksdzusms1n.3qi.jpg
Fox two
引用
17/06/2026 01:33
https://upload.hkgolden.media/comment/gznsbuch.mq20l0nocls.yaepdqksvbl.2dj.jpg
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]