[
登入
]
財經台
第 1 頁
財經台
癡線㗎,原來SPMO呢隻ETF咁勁...
詭異的簡雍
16/06/2026 10:08
SPMO係S&P嘅動力投資版本,五年年化回報高過QQQ,歷史最大回撤少過VOO
碌蕉唔夠硬
16/06/2026 12:59
全倉spmo好唔好
詭異的簡雍
16/06/2026 15:18
全倉spmo好唔好
睇數據係得,但總覺得個玩法唔夠簡單......因為越簡單先越穩陣
。
勒老闆
16/06/2026 15:36
我SGOV長期收下息當定期..
不嬲丟人現眼
16/06/2026 15:39
我SGOV長期收下息當定期..
做咩唔買A股
碌蕉唔夠硬
16/06/2026 15:41
全倉spmo好唔好
睇數據係得,但總覺得個玩法唔夠簡單......因為越簡單先越穩陣
。
而家咁高唔敢入
勒老闆
16/06/2026 15:46
我SGOV長期收下息當定期..
做咩唔買A股
心向祖國,錢投美國
窮極一生
16/06/2026 16:18
全倉spmo好唔好
睇數據係得,但總覺得個玩法唔夠簡單......因為越簡單先越穩陣
。
個玩法係點?
不嬲丟人現眼
16/06/2026 16:34
我SGOV長期收下息當定期..
做咩唔買A股
心向祖國,錢投美國
所謂既愛国者都係呢D貨色
奮戰到底New
16/06/2026 16:41
牛市就OK,熊市就仆街
詭異的簡雍
16/06/2026 21:52
全倉spmo好唔好
睇數據係得,但總覺得個玩法唔夠簡單......因為越簡單先越穩陣
。
個玩法係點?
簡單啲講,就係喺標普500成份股中,尋找喺半年內有上升動力嘅股,再買入持有,享受價格升幅。但奇怪嘅係,佢呢種玩法嘅BETA值會較高,但又高唔過QQQ,而且股災時嘅最大回撤仲小過VOO,令我覺得好詭異。
窮極一生
16/06/2026 23:08
全倉spmo好唔好
睇數據係得,但總覺得個玩法唔夠簡單......因為越簡單先越穩陣
。
個玩法係點?
簡單啲講,就係喺標普500成份股中,尋找喺半年內有上升動力嘅股,再買入持有,享受價格升幅。但奇怪嘅係,佢呢種玩法嘅BETA值會較高,但又高唔過QQQ,而且股災時嘅最大回撤仲小過VOO,令我覺得好詭異。
咁真係好怪,按數據黎講佢應該係最佳etf
財經台
第 1 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]