開響公屋區側邊既豪宅商場,根本同公屋商場無分別 - 香港高登
[登入]
倉井皆空
引用
16/06/2026 09:27
尋日去一轉南昌VWalk,商場好似既靚、廁所裝修都好靚,但一打開廁格,六成都係污糟側板或者一地垃圾,仲要有煙味,啲用家同公屋商場根本一樣

你去比佢舊三十年既太古城中心、置地廣場、太古廣場,廁所從來都乾淨企理
膠名係人類
引用
16/06/2026 13:29
醫局街一帶 黃賭毒齊全
仲有 南亞二手電器店
Macbeth
引用
16/06/2026 13:34
有商場仲邊會係豪宅?
我係長毛
引用
16/06/2026 13:35
近唔近大南街?
倉井皆空
引用
17/06/2026 10:22
有商場仲邊會係豪宅?

上過去一次匯璽,上面既樓樓下Vwalk環境係兩個世界;Vwalk係領展商場level;上面啲樓同clubhouse就夾響高速公路同一大片新舊公屋群中間,好似基層世界裡面一座孤島
kilogram
引用
17/06/2026 11:22
尋日去一轉南昌VWalk,商場好似既靚、廁所裝修都好靚,但一打開廁格,六成都係污糟側板或者一地垃圾,仲要有煙味,啲用家同公屋商場根本一樣

你去比佢舊三十年既太古城中心、置地廣場、太古廣場,廁所從來都乾淨企理


ha, 100% 正確 ~
kilogram
引用
17/06/2026 11:24
VWalk 堆根本不豪
倉井皆空
引用
17/06/2026 11:26
VWalk 堆根本不豪

之前被地產佬吹到好似Elements 等級,去到先知係兩回事
kilogram
引用
17/06/2026 11:34
VWalk 堆根本不豪

之前被地產佬吹到好似Elements 等級,去到先知係兩回事


似九龍城,話有 mtr 旺過旺角
詞膠跣
引用
17/06/2026 11:34
人口老化,全港商場都變晒公屋feelO:-)
kilogram
引用
17/06/2026 11:37
不過都要睇個場,何廣都垃圾

東港城以前都垃圾

https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=8060697
答桑下乞兒問
引用
17/06/2026 11:38
係 我有份痾出界既
kilogram
引用
17/06/2026 11:38
人口老化,全港商場都變晒公屋feelO:-)


天晉太古 ok 大本營都 ok
不嬲丟人現眼
引用
17/06/2026 11:40
太古作為港島東唯一高級商場,廁所唔得就冇人去啦
闇魔
引用
17/06/2026 11:41
西鐵上面你想幾豪:o)lm :o)lm
Death死神
引用
17/06/2026 12:17
最大分別咪喺物價上[sosad]
馮盈盈死忠
引用
17/06/2026 12:22
慘 >_<
kilogram
引用
17/06/2026 13:31
西鐵上面你想幾豪:o)lm :o)lm

呢堆貪 view 者

所以大角咀貴
林襄
引用
17/06/2026 13:33
人以群分
住太古舊樓好過元朗yoho
倉井皆空
引用
17/06/2026 13:53
太古作為港島東唯一高級商場,廁所唔得就冇人去啦

起碼商場行果啲人都比較乾淨企理;太古廣場果啲更加係身光頸靚
Guideway_Bus
引用
17/06/2026 14:00
喺以前,中環區嘅置地廣場等,通常唔開洗手間予一般民眾;租戶除外。
應該係物業公司顧及商場嘅衛生形象。[banghead]
terry123
引用
17/06/2026 14:01
南昌都好難定位豪宅 最多叫高尚或中產區
kilogram
引用
18/06/2026 08:41
喺以前,中環區嘅置地廣場等,通常唔開洗手間予一般民眾;租戶除外。
應該係物業公司顧及商場嘅衛生形象。[banghead]

長實通常 dirty , 得黃埔好 d

雅蘭以前都好dirty~
鄧紫棋藝會
引用
18/06/2026 08:49
啟德雙子匯算唔算一棟公屋一欄私樓#adore#
倉井皆空
引用
21/06/2026 09:13
喺以前,中環區嘅置地廣場等,通常唔開洗手間予一般民眾;租戶除外。
應該係物業公司顧及商場嘅衛生形象。[banghead]

長實通常 dirty , 得黃埔好 d

雅蘭以前都好dirty~

長實就算啦,依個集團出名將成本壓到最低,有個廁所俾你用就算執到啦
還政於民
引用
21/06/2026 09:16
VWalk 堆根本不豪

之前被地產佬吹到好似Elements 等級,去到先知係兩回事

高級商場一定有專洗廁所阿伯
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]