長者沙田過海睇病「大旗」都拒載 的士同行嘆「呢行自己搞死自己 - 香港高登
[登入]
.老鬼.
引用
16/06/2026 10:11
其實點解大旗都唔接?
無肉食?
無回程?

今天大旗無客

包括我

短途被人鬧


其實應大旗先有肉食吧!


只食一程,你等 0.5 h 都無人回,你便要空車回

油錢不少

點解一定要回程啫
我都有問題CALL車既DC
佢話等回程果D通常係老坑舊一輩
佢地係個客去到邊接到邊
kilogram
引用
16/06/2026 10:22
其實點解大旗都唔接?
無肉食?
無回程?

今天大旗無客

包括我

短途被人鬧


其實應大旗先有肉食吧!


只食一程,你等 0.5 h 都無人回,你便要空車回

油錢不少

點解一定要回程啫
我都有問題CALL車既DC
佢話等回程果D通常係老坑舊一輩
佢地係個客去到邊接到邊


有些九龍車過海揾食

原因係不熟路, 你不知哪兜客

我試過天耀麥記前半個鐘都無車
kilogram
引用
16/06/2026 10:23
基本上我現在入元朗天水圍司機都要我带路
糖餅乾
引用
16/06/2026 10:30
要睇下係咪臨近交更
係既話唔想過海其實都情有可原


睇病喎,除咗私家醫院其他交更時段都快關門

被香港的士訓練到上車前問清楚司機去唔去先
費事上上落落xx(
晨周任我痕
引用
16/06/2026 10:30
其實點解大旗都唔接?
無肉食?
無回程?

今天大旗無客

包括我

短途被人鬧


其實應大旗先有肉食吧!


只食一程,你等 0.5 h 都無人回,你便要空車回

油錢不少

點解一定要回程啫
我都有問題CALL車既DC
佢話等回程果D通常係老坑舊一輩
佢地係個客去到邊接到邊


有些九龍車過海揾食

原因係不熟路, 你不知哪兜客

我試過天耀麥記前半個鐘都無車


所以都係call 車好
客搵你唔係你搵客
貧僧
引用
16/06/2026 10:36
要睇下係咪臨近交更
係既話唔想過海其實都情有可原

DC9#bye#
kilogram
引用
16/06/2026 10:37
其實點解大旗都唔接?
無肉食?
無回程?

今天大旗無客

包括我

短途被人鬧


其實應大旗先有肉食吧!


只食一程,你等 0.5 h 都無人回,你便要空車回

油錢不少

點解一定要回程啫
我都有問題CALL車既DC
佢話等回程果D通常係老坑舊一輩
佢地係個客去到邊接到邊


有些九龍車過海揾食

原因係不熟路, 你不知哪兜客

我試過天耀麥記前半個鐘都無車


所以都係call 車好
客搵你唔係你搵客


我反而少 call , 因為等完都係無車

所以mtr 更快更穩

試過北角去天晉, 耐過地鐵貴過地鐵

例如昨天突然下雨, 見到的士便上
平陽虎
引用
16/06/2026 11:04
要睇下係咪臨近交更
係既話唔想過海其實都情有可原

吊你老母, 的士站嚟。 交更:o)

[sosad] 揾出咗個的士佬院友

交更重要去接客是咪弱智
咁都講得出口 [sosad]

點解個客唔係去我交更個位呀,點解唔可以賺多一支旗呀!:)

順路收一半?
猩猩老坑
引用
16/06/2026 11:26
要睇下係咪臨近交更
係既話唔想過海其實都情有可原

吊你老母, 的士站嚟。 交更:o)

[sosad] 揾出咗個的士佬院友

交更重要去接客是咪弱智
咁都講得出口 [sosad]

點解個客唔係去我交更個位呀,點解唔可以賺多一支旗呀!:)

順路收一半?

我自己本事,點解要比折?
平陽虎
引用
16/06/2026 11:35
要睇下係咪臨近交更
係既話唔想過海其實都情有可原

吊你老母, 的士站嚟。 交更:o)

[sosad] 揾出咗個的士佬院友

交更重要去接客是咪弱智
咁都講得出口 [sosad]

點解個客唔係去我交更個位呀,點解唔可以賺多一支旗呀!:)

順路收一半?

我自己本事,點解要比折?

的士司機無合理原因拒載乘客 → 屬違例行為,可被檢控
拒載屬「表列罪行」,會被記分(屬司機違例記分制度的一部分)
一般會被票控,屬刑事程序(裁判法院處理)

以下 不屬合理原因:
司機嫌路程短
司機想揀客
司機想轉更、返工、收工但仍亮燈
司機不想去塞車地區


大家都不妨發揮下「本事」,投訴到司機可以快快樂樂地轉行

實務上如何處理被拒載?
你可以:
1. 拍下車牌、時間、地點
2. 向 運輸署 或 警務處 投訴
3. 提供 dashcam / 手機錄影(合法情況下)
膠名係人類
引用
16/06/2026 11:44
xg要搵食
最重要
壟斷市場
打工仔
引用
16/06/2026 12:05
「趕」交更問題
打工仔
引用
16/06/2026 12:06
大家都不妨發揮下「本事」,投訴到司機可以快快樂樂地轉行

實務上如何處理被拒載?
你可以:
1. 拍下車牌、時間、地點
2. 向 運輸署 或 警務處 投訴
3. 提供 dashcam / 手機錄影(合法情況下)

渣開網約車 [???]
倉井皆空
引用
16/06/2026 12:14
公道啲講,如果真係貼近交更時間,的士佬一般都唔會去離開位置太遠嘅地方,算唔算係揀客就見仁見智啦

你諗吓如果全香港嘅的士改晒做網約,就真係名正言順可以拒載,分分鐘加$100先call到車
竹松
引用
16/06/2026 12:20
其實點解大旗都唔接?
無肉食?
無回程?

今天大旗無客

包括我

短途被人鬧


其實應大旗先有肉食吧!


只食一程,你等 0.5 h 都無人回,你便要空車回

油錢不少

吊你老母, 你唔接呢個客都可能兜0.5 h 無客架啦。
你揀完個“靚”客都可能兜0.5 h 無客架啦
你班死的士佬真係唔知個腦乜撚嘢構造。
猩猩老坑
引用
16/06/2026 12:25
要睇下係咪臨近交更
係既話唔想過海其實都情有可原

吊你老母, 的士站嚟。 交更:o)

[sosad] 揾出咗個的士佬院友

交更重要去接客是咪弱智
咁都講得出口 [sosad]

點解個客唔係去我交更個位呀,點解唔可以賺多一支旗呀!:)

順路收一半?

我自己本事,點解要比折?

的士司機無合理原因拒載乘客 屬違例行為,可被檢控
拒載屬「表列罪行」,會被記分(屬司機違例記分制度的一部分)
一般會被票控,屬刑事程序(裁判法院處理)

以下 不屬合理原因:
司機嫌路程短
司機想揀客
司機想轉更、返工、收工但仍亮燈
司機不想去塞車地區


大家都不妨發揮下「本事」,投訴到司機可以快快樂樂地轉行

實務上如何處理被拒載?
你可以:
1. 拍下車牌、時間、地點
2. 向 運輸署 或 警務處 投訴
3. 提供 dashcam / 手機錄影(合法情況下)

我愛didi 愛到die
打工仔
引用
16/06/2026 12:33
公道啲講,如果真係貼近交更時間,的士佬一般都唔會去離開位置太遠嘅地方,算唔算係揀客就見仁見智啦

你諗吓如果全香港嘅的士改晒做網約,就真係名正言順可以拒載,分分鐘加$100先call到車

之後又又又又懷念以前 dc9 85節
打工仔
引用
16/06/2026 12:43
其實點解大旗都唔接?
無肉食?
無回程?

今天大旗無客

包括我

短途被人鬧


其實應大旗先有肉食吧!


只食一程,你等 0.5 h 都無人回,你便要空車回

油錢不少

吊你老母, 你唔接呢個客都可能兜0.5 h 無客架啦。
你揀完個“靚”客都可能兜0.5 h 無客架啦
你班死的士佬真係唔知個腦乜撚嘢構造。

如果可以類似共享單車「任泊交更」就話姐,現實根本無可能
學上面話網約 +100 掣唔掣 [???]
kilogram
引用
16/06/2026 14:20
其實點解大旗都唔接?
無肉食?
無回程?

今天大旗無客

包括我

短途被人鬧


其實應大旗先有肉食吧!


只食一程,你等 0.5 h 都無人回,你便要空車回

油錢不少

吊你老母, 你唔接呢個客都可能兜0.5 h 無客架啦。
你揀完個“靚”客都可能兜0.5 h 無客架啦
你班死的士佬真係唔知個腦乜撚嘢構造。


其實係無,所以大旗唔受歡迎 ~
kilogram
引用
16/06/2026 14:24
我以前搭的士都搭得頗勁,包括二百元的長程

不過現在我少左好多,特別係過海及入新界,好多時快不到

有次美田入天水圍,同司機研究左好耐
猩猩老坑
引用
16/06/2026 16:24
其實點解大旗都唔接?
無肉食?
無回程?

今天大旗無客

包括我

短途被人鬧


其實應大旗先有肉食吧!


只食一程,你等 0.5 h 都無人回,你便要空車回

油錢不少

吊你老母, 你唔接呢個客都可能兜0.5 h 無客架啦。
你揀完個“靚”客都可能兜0.5 h 無客架啦
你班死的士佬真係唔知個腦乜撚嘢構造。


其實係無,所以大旗唔受歡迎 ~

乘客要掛住個牌話比的士大哥知去邊,免得的士大哥問完又唔歡迎?[sosad]
drop.
引用
16/06/2026 16:34
其實點解大旗都唔接?
無肉食?
無回程?

今天大旗無客

包括我

短途被人鬧


其實應大旗先有肉食吧!


只食一程,你等 0.5 h 都無人回,你便要空車回

油錢不少

吊你老母, 你唔接呢個客都可能兜0.5 h 無客架啦。
你揀完個“靚”客都可能兜0.5 h 無客架啦
你班死的士佬真係唔知個腦乜撚嘢構造。


其實係無,所以大旗唔受歡迎 ~

乘客要掛住個牌話比的士大哥知去邊,免得的士大哥問完又唔歡迎?[sosad]

好似小巴巴士咁寫明目的地係交更車行
唔順路就唔好阻住的士大哥搵食呀 :)
打工仔
引用
16/06/2026 16:36
其實點解大旗都唔接?
無肉食?
無回程?

今天大旗無客

包括我

短途被人鬧


其實應大旗先有肉食吧!


只食一程,你等 0.5 h 都無人回,你便要空車回

油錢不少

吊你老母, 你唔接呢個客都可能兜0.5 h 無客架啦。
你揀完個“靚”客都可能兜0.5 h 無客架啦
你班死的士佬真係唔知個腦乜撚嘢構造。


其實係無,所以大旗唔受歡迎 ~

乘客要掛住個牌話比的士大哥知去邊,免得的士大哥問完又唔歡迎?[sosad]

好似小巴巴士咁寫明目的地係交更車行
唔順路就唔好阻住的士大哥搵食呀 :)

要整到類似共享單車「任泊交更」,成本仲貴過「乘客掛住個牌」好多
網約車加錢掣唔掣?
平陽虎
引用
16/06/2026 16:41
如果可以類似共享單車「任泊交更」就話姐,現實根本無可能
學上面話網約 +100 掣唔掣 [???]

其實係咪未必?
都係嗰堆車行架啦,車主都係收租姐,邊個交租又有乜所謂?

又唔係任意,全香港定一百幾十個交更點,想停邊咪停邊咁囉
打工仔
引用
16/06/2026 16:45
如果可以類似共享單車「任泊交更」就話姐,現實根本無可能
學上面話網約 +100 掣唔掣 [???]

其實係咪未必?
都係嗰堆車行架啦,車主都係收租姐,邊個交租又有乜所謂?

又唔係任意,全香港定一百幾十個交更點,想停邊咪停邊咁囉

仄車難,通常跟人,好多「爭拗」
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]