依家班友真心賤為左入外勞,諗埋啲理由話咩煮東北菜要請東北人 - 香港高登
[登入]
污肛自吻
引用
16/06/2026 08:08
勞福局條友真心賤格
咁開上海菜請上海人黎啦
北京菜又要請北京人
本地人無本地菜做就要乞食架喇
污肛自吻
引用
16/06/2026 08:10
啲人唔識煮美式快餐
麥記以後要請尾割佬外勞黎做煮先掂
飲雞水
引用
16/06/2026 08:24
質疑外勞
理解外勞
成為外勞
R-Seven
引用
16/06/2026 08:27
邊撚個想食東北菜?
污肛自吻
引用
16/06/2026 08:28
質疑外勞
理解外勞
成為外勞

衰過外勞,遲早
污肛自吻
引用
16/06/2026 08:30
邊撚個想食東北菜?

酸局腸掛
班撚樣好多脆辯
食旗牙
引用
16/06/2026 08:44
內心係好想依班高官

都一齊食回血劍

但現實係冇可能

:-(
食旗牙
引用
16/06/2026 08:45
內心係好想依班高官

都一齊食回血劍

但現實係冇可能

:-(
污肛自吻
引用
16/06/2026 08:46
內心係好想依班高官

都一齊食回血劍

但現實係冇可能

:-(

是,真係成班仆街黎
日日滿口歪論出賣本地利益
收尾幾年不得好死
煲顛茶
引用
16/06/2026 08:47
麥當勞又唔見佢請美國人
污肛自吻
引用
16/06/2026 08:47
麥當勞又唔見佢請美國人

外國細力:-(
likyhohk
引用
16/06/2026 08:48
質疑外勞
理解外勞
成為外勞

衰過外勞,遲早



澳門有辦你睇!
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 08:49
尋日喺聖約翰上急救班,有條肥仔上海落嚟做差佬,廣東話都未講得正,同個阿sir用普通話溝通#cn#
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 08:52
麥當勞又唔見佢請美國人

m記請外勞,唔識講廣東話會調佢入廚房整嘢食[sosad]
二律背反
引用
16/06/2026 08:52
麥當勞又唔見佢請美國人

外國細力:-(

:-(ffn subway .. this this this ...:-(lmfn
到時東北菜要識捲脷發音先點到菜 xx(fn
食旗牙
引用
16/06/2026 08:53
內心係好想依班高官

都一齊食回血劍

但現實係冇可能

:-(

是,真係成班仆街黎
日日滿口歪論出賣本地利益
收尾幾年不得好死

依啲仆街一退休就移民 xx(
污肛自吻
引用
16/06/2026 08:53
尋日喺聖約翰上急救班,有條肥仔上海落嚟做差佬,廣東話都未講得正,同個阿sir用普通話溝通#cn#

溝通唔到旨意佢救人就死得
污肛自吻
引用
16/06/2026 08:54
質疑外勞
理解外勞
成為外勞

衰過外勞,遲早



澳門有辦你睇!

澳門年年一萬塞住佢哋把口就唔出聲
蛋蛋RAISER
引用
16/06/2026 08:55
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 08:55
尋日喺聖約翰上急救班,有條肥仔上海落嚟做差佬,廣東話都未講得正,同個阿sir用普通話溝通#cn#

溝通唔到旨意佢救人就死得

聽到佢講仲報咗拯溺[sosad]
污肛自吻
引用
16/06/2026 08:55
麥當勞又唔見佢請美國人

外國細力:-(

:-(ffn subway .. this this this ...:-(lmfn
到時東北菜要識捲脷發音先點到菜 xx(fn

香港人唔識北話就唔好食
污肛自吻
引用
16/06/2026 08:56
內心係好想依班高官

都一齊食回血劍

但現實係冇可能

:-(

是,真係成班仆街黎
日日滿口歪論出賣本地利益
收尾幾年不得好死

依啲仆街一退休就移民 xx(

有報應架,我信:-(
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 08:57
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千完八蚊日囉:-(
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 08:57
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千八蚊日囉:-(
猩猩老坑
引用
16/06/2026 08:59
尋日喺聖約翰上急救班,有條肥仔上海落嚟做差佬,廣東話都未講得正,同個阿sir用普通話溝通#cn#

溝通唔到旨意佢救人就死得

死因:病人無法以普通話溝通[sosad]
猩猩老坑
引用
16/06/2026 09:01
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千八蚊日囉:-(

大佬,你咁講出嚟,人哋點食夾棍牙!#fire#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]