依家班友真心賤為左入外勞,諗埋啲理由話咩煮東北菜要請東北人 - 香港高登
[登入]
污肛自吻
引用
16/06/2026 11:34
我想食日本菜你唔請日本人?

為左請番大劣人,以後全部開大陸菜式
北姑十二樂芳
引用
16/06/2026 12:31
發現左一個幾有趣現象

一班人話搵唔到野做,

另一班人就話請唔到人
昔年種柳
引用
16/06/2026 12:45
發現左一個幾有趣現象

一班人話搵唔到野做,

另一班人就話請唔到人

老西都話請唔到人,俾少三成,中介抽水,得三分一到外勞手都搶住做,唔會請假,正爆
打工仔
引用
16/06/2026 12:49
勞福局條友真心賤格

牙霉: xx(
真島大哥
引用
16/06/2026 12:51
發現左一個幾有趣現象

一班人話搵唔到野做,

另一班人就話請唔到人

堆撚樣老闆講野信1,2就好,口才無咁勁又話唔識埋堆,唔請,頭幾日做得慢小小,又話人地6柒咁,炒
青澀大根
引用
16/06/2026 13:48
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRcjFfW1ZftguZLzEiPuE8k0WOjbiz62k3DCjiqWHRYOw&s=10
如果係呢啲東北人 我唔介意 :-(
愛黨者自講
引用
16/06/2026 14:09
咁邊個發明特首呢個職位?
吊勼共匪
引用
16/06/2026 15:59
內心係好想依班高官

都一齊食回血劍

但現實係冇可能

:-(

是,真係成班仆街黎
日日滿口歪論出賣本地利益
收尾幾年不得好死

咁要靠年老眼花老司機,送佢哋冚家一程。
‌‌東京熱
引用
16/06/2026 16:03
狗奴材
‌‌東京熱
引用
16/06/2026 16:03
大山婆?[yipes]
吊勼共匪
引用
16/06/2026 16:07
內心係好想依班高官

都一齊食回血劍

但現實係冇可能

:-(

是,真係成班仆街黎
日日滿口歪論出賣本地利益
收尾幾年不得好死

依啲仆街一退休就移民 xx(

有報應架,我信:-(

唔好畀佢哋早死,
斷手斷腳性無能,
半身不遂半癱瘓,
出入必須掛屎袋,
妻離子散冚家鏟。
吊勼共匪
引用
16/06/2026 16:11
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千完八蚊日囉:-(


你都發神綞, 1800蚊請到水喉工啦[sosad] [sosad]

我做戲棚果邊有兩個咕哩雜工,老細係發千七八蚊一日俾佢哋;-)
水喉佬人工低就梗架啦[sosad]

帶埋家姐開工,包埋
判頭出火?
銀古
引用
16/06/2026 16:48
又唔見美國唐人街啲黑工有意見[369]
再打會死
引用
16/06/2026 17:00
我淨係想公墓完引入外奴ja
一齊玩爛佢#yup#
錢婆婆
引用
16/06/2026 19:23
我淨係想公墓完引入外奴ja
一齊玩爛佢#yup#

搵人同夏寶龍講,政府有二十萬個職位,幫到上面畢業生就業,大家一獲熟啦#fire#
膠質疏鬆
引用
16/06/2026 20:35
我淨係想公墓完引入外奴ja
一齊玩爛佢#yup#

搵人同夏寶龍講,政府有二十萬個職位,幫到上面畢業生就業,大家一獲熟啦#fire#

直接比中国軍人公安申請落嚟做#yup#
一時衝動
引用
16/06/2026 22:27
係度玩元朝4等人種:o) :o) :o)
菜式一定要當地人先煮得好既咩:o)
香港影子政府
引用
16/06/2026 22:54
煮俄羅斯菜引入俄妹 #yup#
占寶
引用
17/06/2026 07:58
我淨係想公墓完引入外奴ja
一齊玩爛佢#yup#

搵人同夏寶龍講,政府有二十萬個職位,幫到上面畢業生就業,大家一獲熟啦#fire#

直接比中国軍人公安申請落嚟做#yup#

即係畀機會韭菜外圍「黨員」壯大偏安?到時中聯辦仲點做買辦套戥政治特權?
蛋蛋RAISER
引用
17/06/2026 10:31
發現左一個幾有趣現象

一班人話搵唔到野做,

另一班人就話請唔到人


香港有幾多職位係要高學歷姐

你睇下依家周街大學生, 點請得起佢地
無火餘灰
引用
17/06/2026 11:58
啲人唔識煮美式快餐
麥記以後要請尾割佬外勞黎做煮先掂

一條美國黑腸大廚帶三個十六歲妹豬炒薯條:)2fj
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]