依家班友真心賤為左入外勞,諗埋啲理由話咩煮東北菜要請東北人 - 香港高登
[登入]
網樂三代目
引用
16/06/2026 09:01
透過 HKG Web 分享一則貼文:【時事台】楊何蓓茵︰公務員吸引之處不僅在於薪酬
https://forum.hkgolden.com/thread/8059943/page/1
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 09:01
尋日喺聖約翰上急救班,有條肥仔上海落嚟做差佬,廣東話都未講得正,同個阿sir用普通話溝通#cn#

溝通唔到旨意佢救人就死得

死因:病人無法以普通話溝通[sosad]

其實睇到都幾撚悲哀,各行各業都有大陸新移民入侵,但香港人就失業或就業不足xx(
蛋蛋RAISER
引用
16/06/2026 09:02
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千完八蚊日囉:-(


你都發神綞, 1800蚊請到水喉工啦[sosad] [sosad]
污肛自吻
引用
16/06/2026 09:02
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

佢開頭話只係呢類厭惡性行業先補充人手
依家講到你香港人唔識做野
東北菜又話一廚二廚要東北人玩呢啲位黎攝人已經唔係果回事
早排麗晶保安果啲都話成堆位要大陸人黎補有無缺得咁緊要呀
然後啲三行佬又話無工開,外勞出月薪做埋佢果份,佢日薪就唔駛佢返
佢個補充勞工計劃搞緊乜心知肚明啦
綠帽小子
引用
16/06/2026 09:04
煮2手飯點請人?[sosad]cry
二律背反
引用
16/06/2026 09:04
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

佢開頭話只係呢類厭惡性行業先補充人手
依家講到你香港人唔識做野
東北菜又話一廚二廚要東北人玩呢啲位黎攝人已經唔係果回事
早排麗晶保安果啲都話成堆位要大陸人黎補有無缺得咁緊要呀
然後啲三行佬又話無工開,外勞出月薪做埋佢果份,佢日薪就唔駛佢返
佢個補充勞工計劃搞緊乜心知肚明啦

[sosad] 係, 基本外勞+專才 = 全部職業佢哋都可以做.
本地人就業係無保障, 之後香港人都係要同外勞鬥平, 同專才鬥賤.
不存在人間
引用
16/06/2026 09:04
咁撚多菜色你唔講,係要揀最垃圾嗰樣來講xx(
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 09:05
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千完八蚊日囉:-(


你都發神綞, 1800蚊請到水喉工啦[sosad] [sosad]

我做戲棚果邊有兩個咕哩雜工,老細係發千七八蚊一日俾佢哋;-)
水喉佬人工低就梗架啦[sosad]
蛋蛋RAISER
引用
16/06/2026 09:05
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

佢開頭話只係呢類厭惡性行業先補充人手
依家講到你香港人唔識做野
東北菜又話一廚二廚要東北人玩呢啲位黎攝人已經唔係果回事
早排麗晶保安果啲都話成堆位要大陸人黎補有無缺得咁緊要呀
然後啲三行佬又話無工開,外勞出月薪做埋佢果份,佢日薪就唔駛佢返
佢個補充勞工計劃搞緊乜心知肚明啦



97開始已經殖緊民, 有腦都知

請個本地大廚冇3萬你都走唔甩, 仲要你要聽佢支笛

請外勞便一半, 佢仲要當你神咁拜#yup#
蛋蛋RAISER
引用
16/06/2026 09:06
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千完八蚊日囉:-(


你都發神綞, 1800蚊請到水喉工啦[sosad] [sosad]

我做戲棚果邊有兩個咕哩雜工,老細係發千七八蚊一日俾佢哋;-)
水喉佬人工低就梗架啦[sosad]


你果啲應該唔係單純搬搬抬抬吧?
污肛自吻
引用
16/06/2026 09:06
尋日喺聖約翰上急救班,有條肥仔上海落嚟做差佬,廣東話都未講得正,同個阿sir用普通話溝通#cn#

溝通唔到旨意佢救人就死得

死因:病人無法以普通話溝通[sosad]

其實睇到都幾撚悲哀,各行各業都有大陸新移民入侵,但香港人就失業或就業不足xx(

之前有報道過,無人理,好似紮鐵定搭棚
原本日薪一工工咁計,有班人做緊
佢入外月薪包晒,原本日薪做緊果啲即刻收皮,原本有幾個地盤做緊得番一兩個,搵少左,咁佢個補充勞工計劃唔係幫人手喎,擺明搶飯碗
PraiseTheSun
引用
16/06/2026 09:07
咁咪會有大量白滑東北妹?#oh#
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 09:07
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千完八蚊日囉:-(


你都發神綞, 1800蚊請到水喉工啦[sosad] [sosad]

我做戲棚果邊有兩個咕哩雜工,老細係發千七八蚊一日俾佢哋;-)
水喉佬人工低就梗架啦[sosad]


你果啲應該唔係單純搬搬抬抬吧?

剩搬嘢執嘢;-)
蛋蛋RAISER
引用
16/06/2026 09:10
咁咪會有大量白滑東北妹?#oh#


你要自己返上去搵, 然後搵中介公司指定請她落黎

好似係
污肛自吻
引用
16/06/2026 09:10
尋日喺聖約翰上急救班,有條肥仔上海落嚟做差佬,廣東話都未講得正,同個阿sir用普通話溝通#cn#

溝通唔到旨意佢救人就死得

死因:病人無法以普通話溝通[sosad]

其實睇到都幾撚悲哀,各行各業都有大陸新移民入侵,但香港人就失業或就業不足xx(

之前有報道過,無人理,好似紮鐵定搭棚
原本日薪一工工咁計,有班人做緊
佢入外月薪包晒,原本日薪做緊果啲即刻收皮,原本有幾個地盤做緊得番一兩個,搵少左,咁佢個補充勞工計劃唔係幫人手喎,擺明搶飯碗

唔記得無線定viu既新聞節目
訪問過呢啲工人
蛋蛋RAISER
引用
16/06/2026 09:10
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千完八蚊日囉:-(


你都發神綞, 1800蚊請到水喉工啦[sosad] [sosad]

我做戲棚果邊有兩個咕哩雜工,老細係發千七八蚊一日俾佢哋;-)
水喉佬人工低就梗架啦[sosad]


你果啲應該唔係單純搬搬抬抬吧?

剩搬嘢執嘢;-)


係咪日日有工開先
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 09:12
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千完八蚊日囉:-(


你都發神綞, 1800蚊請到水喉工啦[sosad] [sosad]

我做戲棚果邊有兩個咕哩雜工,老細係發千七八蚊一日俾佢哋;-)
水喉佬人工低就梗架啦[sosad]


你果啲應該唔係單純搬搬抬抬吧?

剩搬嘢執嘢;-)


係咪日日有工開先

一個月開廿日都多過萬幾蚊啦[sosad]
占寶
引用
16/06/2026 09:12
開間 fish and chip 舖,唔知請白鬼好定係印度佬好 [:o)2n] [:o)2n] [:o)2n]
蛋蛋RAISER
引用
16/06/2026 09:13
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千完八蚊日囉:-(


你都發神綞, 1800蚊請到水喉工啦[sosad] [sosad]

我做戲棚果邊有兩個咕哩雜工,老細係發千七八蚊一日俾佢哋;-)
水喉佬人工低就梗架啦[sosad]


你果啲應該唔係單純搬搬抬抬吧?

剩搬嘢執嘢;-)


係咪日日有工開先

一個月開廿日都多過萬幾蚊啦[sosad]


我意思你果到係咪日日有工開先

如果一個月先得十幾日, 開1800蚊都好正路, 呢啲散工你唔開得貴點搵人
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 09:14
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

咪玩啦,你真係覺得做咕哩跟車得萬幾蚊個月?[sosad]
我哋果啲咕哩雜工有千完八蚊日囉:-(


你都發神綞, 1800蚊請到水喉工啦[sosad] [sosad]

我做戲棚果邊有兩個咕哩雜工,老細係發千七八蚊一日俾佢哋;-)
水喉佬人工低就梗架啦[sosad]


你果啲應該唔係單純搬搬抬抬吧?

剩搬嘢執嘢;-)


係咪日日有工開先

一個月開廿日都多過萬幾蚊啦[sosad]


我意思你果到係咪日日有工開先

如果一個月先得十幾日, 開1800蚊都好正路, 呢啲散工你唔開得貴點搵人

$1800*15日都兩皮幾嘢,唔好拗了:-(
猩猩老坑
引用
16/06/2026 09:14
尋日喺聖約翰上急救班,有條肥仔上海落嚟做差佬,廣東話都未講得正,同個阿sir用普通話溝通#cn#

溝通唔到旨意佢救人就死得

死因:病人無法以普通話溝通[sosad]

其實睇到都幾撚悲哀,各行各業都有大陸新移民入侵,但香港人就失業或就業不足xx(

之前有報道過,無人理,好似紮鐵定搭棚
原本日薪一工工咁計,有班人做緊
佢入外月薪包晒,原本日薪做緊果啲即刻收皮,原本有幾個地盤做緊得番一兩個,搵少左,咁佢個補充勞工計劃唔係幫人手喎,擺明搶飯碗

叫"減低成本"[sosad] 政府個大方向就係幫上面減低失業率,由其班大學生,等佢哋享受下香港生活,就唔會攪攪震,另外,以我公司為例,請外勞(祖国),請復康員工,奴工處post招聘廣告,對入政府標都有幫助⋯⋯點解唔做[sosad]
猩猩老坑
引用
16/06/2026 09:15
咁咪會有大量白滑東北妹?#oh#


你要自己返上去搵, 然後搵中介公司指定請她落黎

好似係

之後就夾你一半身家[sosad]
污肛自吻
引用
16/06/2026 09:15
講真既, 香港好多無學歷要求既職位, 本地係冇人做


我比萬幾蚊你做咕哩你制唔制?


除左請外勞之外, 真係諗唔到點請人做

佢開頭話只係呢類厭惡性行業先補充人手
依家講到你香港人唔識做野
東北菜又話一廚二廚要東北人玩呢啲位黎攝人已經唔係果回事
早排麗晶保安果啲都話成堆位要大陸人黎補有無缺得咁緊要呀
然後啲三行佬又話無工開,外勞出月薪做埋佢果份,佢日薪就唔駛佢返
佢個補充勞工計劃搞緊乜心知肚明啦



97開始已經殖緊民, 有腦都知

請個本地大廚冇3萬你都走唔甩, 仲要你要聽佢支笛

請外勞便一半, 佢仲要當你神咁拜#yup#

所以話佢哋賤,為殖民無所不用其極
啲老野想搵個錢保安都無得做
政府養埋佢咩
污肛自吻
引用
16/06/2026 09:17
尋日喺聖約翰上急救班,有條肥仔上海落嚟做差佬,廣東話都未講得正,同個阿sir用普通話溝通#cn#

溝通唔到旨意佢救人就死得

死因:病人無法以普通話溝通[sosad]

其實睇到都幾撚悲哀,各行各業都有大陸新移民入侵,但香港人就失業或就業不足xx(

之前有報道過,無人理,好似紮鐵定搭棚
原本日薪一工工咁計,有班人做緊
佢入外月薪包晒,原本日薪做緊果啲即刻收皮,原本有幾個地盤做緊得番一兩個,搵少左,咁佢個補充勞工計劃唔係幫人手喎,擺明搶飯碗

叫"減低成本"[sosad] 政府個大方向就係幫上面減低失業率,由其班大學生,等佢哋享受下香港生活,就唔會攪攪震,另外,以我公司為例,請外勞(祖国),請復康員工,奴工處post招聘廣告,對入政府標都有幫助⋯⋯點解唔做[sosad]

輸出失業 又送大禮
啤酒怪獸
引用
16/06/2026 09:17
尋日喺聖約翰上急救班,有條肥仔上海落嚟做差佬,廣東話都未講得正,同個阿sir用普通話溝通#cn#

溝通唔到旨意佢救人就死得

死因:病人無法以普通話溝通[sosad]

其實睇到都幾撚悲哀,各行各業都有大陸新移民入侵,但香港人就失業或就業不足xx(

之前有報道過,無人理,好似紮鐵定搭棚
原本日薪一工工咁計,有班人做緊
佢入外月薪包晒,原本日薪做緊果啲即刻收皮,原本有幾個地盤做緊得番一兩個,搵少左,咁佢個補充勞工計劃唔係幫人手喎,擺明搶飯碗

輸入外勞冇竹棚呢個工種,所以先成日吹風話要用金棚取締竹棚[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]