不少食肆均會於不同平台推出優惠吸客,惟不同渠道的定價差異有時會引起消費者誤會。近日,有本港網民在尖沙咀一間中菜館經歷了一場定價風波,事主指現場直接入座(Walk-in)惠顧的二人套餐索價近1,400港元,惟內地平台僅售約三折,令事主感到不滿並在網上大吐苦水。
涉事餐廳為位於尖沙咀海港城的新派中菜館「羲和雅苑」,該品牌源自國內,2017年進軍香港。餐廳坐擁維港景致,並以馳名烤鴨及新派京川滬菜作主打。有網民近日在社交平台「Threads」上發文,指他發現該餐廳的餐牌有異,香港客人直接入座時只獲提供一份正價餐單,當中一份片皮鴨二人餐的定價高達約1,400港元。
然而,若透過內地平台如「抖音」購買類似套餐,價錢僅為現場的三折左右,低至人民幣261起即有交易。事主形容餐廳的餐飲為「普通到不得了既質素食物」,並對定價差異感到氣憤。他認為「行街walk-in食個飯當然照睇佢menu,無預原來差咁遠」,並指出若無內地電話及未能使用相關平台,便無法享受該等優惠,更在文中標注香港為「水魚之都」。
事件在網上曝光後,引起大量網民留言討論,反應兩極。部分網民對事主的遭遇表示同情,直指餐廳提供「陰陽餐單」,批評做法如同「搶$」、「呢間嘢真係伏中伏」,甚至有聲音認為餐廳「歧視香港人」,並揚言要「舉報佢地,就係呢啲餐廳搞死香港飲食業」。
然而,亦有大批網民指出網購優惠屬常見商業模式,認為「正常團購網購就一定平過walk-in」,直言「咩人walk -in 都係水魚價啦,呢啲地方邊有人會walk-in㗎?」。有網民反駁事主指控,表示無須身處內地,「香港人都可以買」。此外,不少網民指出本地平台亦有相關優惠,批評事主未有做好資料搜集,指責其「想將件事上升到大陸 vs 香港人推動仇恨」。
餐廳客服主動解釋,套餐於不同平台、不同時期會有不同價格,相關優惠在抖音、大眾點評等平台均有發售,並強調相關網上餐券「香港人都買得到」。經翻查資料,香港人常用的網上平台 KKday 亦有售該餐廳的餐飲體驗,部分任飲任食優惠比起內地平台更為划算。
對於消費者而言,外出用膳前善用不同平台格價及預訂,或許能獲得更佳的消費體驗,避免成為事主口中的「水魚」。
I see,以後行過大陸人開嘅餐廳,都要上網睇有無優惠,無優惠就唔入去食,walk in會俾人當傻仔。

1400都食, 做左白痴仔就唔好上網再揚啦
![[369]](/faces/369.gif)
Sir Gawain
16/06/2026 08:05
開名啦屌
起碼提醒番自己香港人
幫唔幫襯自己諗
唔好中伏丫嘛
開名啦屌
起碼提醒番自己香港人
幫唔幫襯自己諗
唔好中伏丫嘛
尖沙咀海港城的新派中菜館「羲和雅苑」

開名啦屌
起碼提醒番自己香港人
幫唔幫襯自己諗
唔好中伏丫嘛
尖沙咀海港城的新派中菜館「羲和雅苑」

Thanks
呢啲新野唔係老字號
一定唔幫襯
開名啦屌
起碼提醒番自己香港人
幫唔幫襯自己諗
唔好中伏丫嘛
尖沙咀海港城的新派中菜館「羲和雅苑」

Thanks
呢啲新野唔係老字號
一定唔幫襯
睇完報道後,明白到大陸餐廳要二折先好入去食,正價食俾人當傻仔。

開名啦屌
起碼提醒番自己香港人
幫唔幫襯自己諗
唔好中伏丫嘛
尖沙咀海港城的新派中菜館「羲和雅苑」

Thanks
呢啲新野唔係老字號
一定唔幫襯
睇完報道後,明白到大陸餐廳要二折先好入去食,正價食俾人當傻仔。

分分鐘預製野,比得到平價出黎
要本地人千四蚊食,明呃
開名啦屌
起碼提醒番自己香港人
幫唔幫襯自己諗
唔好中伏丫嘛
開撚咗啦糖尿上眼

I see,以後行過大陸人開嘅餐廳,都要上網睇有無優惠,無優惠就唔入去食,walk in會俾人當傻仔。

其實你無講錯,尤其係過江龍,依個根本係大陸餐飲消費文化
正如你去大陸,入餐廳坐低,第一時間唔係睇餐牌,而係上美團搜索下間店做緊咩特惠offer
開名啦屌
起碼提醒番自己香港人
幫唔幫襯自己諗
唔好中伏丫嘛
尖沙咀海港城的新派中菜館「羲和雅苑」

Thanks
呢啲新野唔係老字號
一定唔幫襯
睇完報道後,明白到大陸餐廳要二折先好入去食,正價食俾人當傻仔。

分分鐘預製野,比得到平價出黎
要本地人千四蚊食,明呃
佢可以響平台做三折,就證明佢個成本本身就係賣三折都有賺
I see,以後行過大陸人開嘅餐廳,都要上網睇有無優惠,無優惠就唔入去食,walk in會俾人當傻仔。

其實你無講錯,尤其係過江龍,依個根本係大陸餐飲消費文化
正如你去大陸,入餐廳坐低,第一時間唔係睇餐牌,而係上美團搜索下間店做緊咩特惠offer
如果係定位高級餐廳, 咁樣陰陽定價, 只係覺得間嘢陰濕搵笨多過食高級嘢...

其實你就算walk in去食酒店自助餐都係貴好多㗎啦
大家仲乜咁激動
其實你就算walk in去食酒店自助餐都係貴好多㗎啦
大家仲乜咁激動
但報導入面呢間平到去兩折 / 80% off, 個心真係會好唔舒服, 覺得自己唔知食咗啲乜污糟嘢.
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
呢間羲和片皮鴨好食
係深圳食¥500飽到上心口
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
垃圾文,1400同200個餐入面有咩又唔提,特登製造流量炒作

I see,以後行過大陸人開嘅餐廳
,都要上網睇有無優惠,無優惠就唔入去食
,walk in會俾人當傻仔。

呢個唔叫陰陽餐單喎
就算係內地, d餐廳優惠都係自己上app搵
好似去迪迪尼, 你係正門買飛入場, 同用klook買都有分別啦
自己on9就唔好上網同人講
開名啦屌
起碼提醒番自己香港人
幫唔幫襯自己諗
唔好中伏丫嘛
尖沙咀海港城的新派中菜館「羲和雅苑」

大陸人開仲要尖沙咀唔劏人就至奇

KKday 好多一分評論
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
開名啦屌
起碼提醒番自己香港人
幫唔幫襯自己諗
唔好中伏丫嘛
義和雅苑義和雅苑義和雅苑義和雅苑義和雅苑
羲和雅苑 是來自北京的過江龍烤鴨人氣名店,尖沙咀 HarbourCity 海港城分店最近推出片皮鴨點心90分鐘午市任食放題,優惠價人均只需$268,除了馳名羲和烤鴨放題之外,還可無限任食超過20多款點心類、開胃前菜、廚部主食及甜品等,另收取茶位費每位$20及加一服務費
片皮鴨任食喎
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
從來都唔會考慮大陸食肆
片皮鴨香港本地人開嘅都有得食啦,點解要食大陸開嘅?
除非佢係好著名,真係好出色,咁就唔同,但唔會咁無啦啦走入去食囉