海洋公園水上樂園蝕逾億 - 香港高登
[登入]
韓玄
引用
16/06/2026 07:17
海洋公園水上樂園2024/25財政年度虧損達1.483億元。海洋公園公司董事局主席龐建貽去年10月曾表示,「不敢完全去否定」關閉水上樂園,或不排除交由政府營運。政府今年初稱正待園方提交改善方案,龐近日稱不排除任何方案,如改動部份設施或整個水上樂園,但需與各持份者商討,「有好方案才提交政府」。

水上樂園早前推出應屆文憑試考生優惠、長者及殘疾人2元入園優惠。龐建貽接受《明報》專訪時,形容2元入園優惠並非只針對年滿60歲人士,而是期望他們帶家人入園,帶動人流,目前反應不俗。

海洋公園自2022/23財政年度起,每年接受政府補助2.8億元,但此將於本月底結束。龐建貽指如果失去補助對財政有一定壓力,稱園方的教育和保育開支佔整體三成,有4億元,正檢視可減少甚麼項目,但對保育及教育熱誠不變。

另外,龐指建設全新歷險主題區進度良好,目標如期2028年開幕,望到時帶動新人流。
民主歌星獻忠
引用
16/06/2026 07:50
劉生 鎊水!
二律背反
引用
16/06/2026 08:12
佢句“不排除交由政府營運”好好笑,政府撥款俾佢哋營運,成班都係商界人士個個當初講到可以改革可以起死回生,錢駛哂之後同人講自己其實唔識點商業營運。:o)
條女個胸好細
引用
16/06/2026 11:57
一早估到佢地專登玩爛佢
咁就可以借民意執左佢
目標係為左執極罕有靚地起樓
唔好俾我批死
Mr.Slow
引用
16/06/2026 13:00
佢句“不排除交由政府營運”好好笑,政府撥款俾佢哋營運,成班都係商界人士個個當初講到可以改革可以起死回生,錢駛哂之後同人講自己其實唔識點商業營運。:o)

下次邊個話得
就攞錢出黎先:)

一於好似日本啲廢棄遊樂場
冇錢營運,就咁關閉左佢算撚數啦
點解唔拆?
拆,都要俾錢架,由佢擺爛算啦
邊個有興趣再發展
就俾個計劃書出嚟睇下先啦:)
Mr.Slow
引用
16/06/2026 13:01
一早估到佢地專登玩爛佢
咁就可以借民意執左佢
目標係為左執極罕有靚地起樓
唔好俾我批死

依家難左啲

有地產商肯俾 10萬一呎買地
我估政府依家都會賣:P
達理
引用
16/06/2026 13:08
一早估到佢地專登玩爛佢
咁就可以借民意執左佢
目標係為左執極罕有靚地起樓
唔好俾我批死

依家難左啲

有地產商肯俾 10萬一呎買地
我估政府依家都會賣:P

個位係全海景,但係交通幾差下
對面凱玥而家都係坐緊貨
Mr.Slow
引用
16/06/2026 13:21
一早估到佢地專登玩爛佢
咁就可以借民意執左佢
目標係為左執極罕有靚地起樓
唔好俾我批死

依家難左啲

有地產商肯俾 10萬一呎買地
我估政府依家都會賣:P

個位係全海景,但係交通幾差下
對面凱玥而家都係坐緊貨

咁唔掂喎,特色單位先 50k/呎
政府嘅地,賣一塊少一塊
地產商即係最多出 10k/呎?
咁政府點賣啊#ng# #ng# #ng#
peterso
引用
16/06/2026 13:49
上次大改都知道死撚硬, 真係用條賓周諗嘢
條女個胸好細
引用
16/06/2026 13:51
上次大改都知道死撚硬, 真係用條賓周諗嘢

大陸佬打骰,除咗識cap水仲識乜[sosad]
LoveVictoria
引用
16/06/2026 13:52
一年有一半時間無開,梗係執啦:o)
壽司龍
引用
16/06/2026 14:18
長者2元入場
放棄年輕人市場#yup#
小朋友講大話
引用
16/06/2026 14:23
一早估到佢地專登玩爛佢
咁就可以借民意執左佢
目標係為左執極罕有靚地起樓
唔好俾我批死

依家難左啲

有地產商肯俾 10萬一呎買地
我估政府依家都會賣:P

個位係全海景,但係交通幾差下
對面凱玥而家都係坐緊貨

唔係有海洋公園站咩
仲差乜鳩
小馬蛇後援會
引用
16/06/2026 14:26
珠海長隆水上王國屌打
peterso
引用
16/06/2026 14:40
上次大改都知道死撚硬, 真係用條賓周諗嘢

大陸佬打骰,除咗識cap水仲識乜[sosad]


叫自己做海洋公園,有幾多海洋元素?[bomb] [bomb] [bomb]
peterso
引用
16/06/2026 14:41
珠海長隆水上王國屌打


唯一可以KO 沖繩島海洋博
好嘢嚟架
引用
16/06/2026 14:45
珠海長隆水上王國屌打

未去過,有冇海洋公園咁多景同機動遊戲玩
膠名係人類
引用
16/06/2026 14:57
庫房無錢

熊貓經濟都係唔掂

只有角安
Hal_Jordan
引用
16/06/2026 14:58
一早話左佢盈利係計埋果陣政府啲水
老虎貓
引用
16/06/2026 15:48
珠海長隆水上王國屌打

未去過,有冇海洋公園咁多景同機動遊戲玩


認真,試下搵多 d 大波比堅尼妹妹入場,咁咪多 d 人去囉:o)
黑仙仙
引用
16/06/2026 16:06
庫房無錢

熊貓經濟都係唔掂

只有角安

幾隻黑白畜牲喺度不停燒錢xx(
好嘢嚟架
引用
16/06/2026 16:44
珠海長隆水上王國屌打

未去過,有冇海洋公園咁多景同機動遊戲玩


認真,試下搵多 d 大波比堅尼妹妹入場,咁咪多 d 人去囉:o)

大6係咪好多
peterso
引用
16/06/2026 18:17
珠海長隆水上王國屌打

未去過,有冇海洋公園咁多景同機動遊戲玩


認真,試下搵多 d 大波比堅尼妹妹入場,咁咪多 d 人去囉:o)

大6係咪好多


大陸仲係任你睇唔係遮遮掩掩, 香港望兩望都話你變態, 最慘你唔係望緊佢,佢都當你係
向白粉說不
引用
16/06/2026 18:42
珠海長隆水上王國屌打

未去過,有冇海洋公園咁多景同機動遊戲玩

十幾年前去過一次覺得佢成檔野都唔錯,我諗依家海洋公園係冇資格同人比[sosad] [sosad] [sosad]
地底奇兵
引用
16/06/2026 19:09
一年有一半時間無開,梗係執啦:o)

第1代水上樂園都係蝕錢先唔做
第2代鳩吹室內全天候水上樂園
計唔掂數覺得貴 都係變番室外
咁同第1代冇分別 憑乜覺得會賺
網樂三代目
引用
16/06/2026 19:38
有熊貓洗乜驚!
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]