【圖】原來大廢活可以咁叫法…… - 香港高登
[登入]
行屍走肉
引用
16/06/2026 19:07
會唔會食到生激素波
真島大哥
引用
16/06/2026 19:09
會唔會食到生激素波

如真如假,如可分身可渣自己
𓃹耀漢𓃠
引用
16/06/2026 19:16
前幾日幾到大快沽有燒肉餐
最正嘅係樓下就係佳寶... :Pfn
特浓咖啡
引用
16/06/2026 19:19
大快活d雞胸煮得好好食。。 。

是 淋滑又無渣
酒店慢煮级别..:)2fn
稻草熊
引用
16/06/2026 20:57
[shocking]
污肛自吻
引用
17/06/2026 07:40
個人煮飯經驗中
可能我唔識搞
肉類入面就唔好食就係呢啲雞柳
啲肉質係散,好似啲肉霉左咁
寧願買雞扒,雞脾自己切左佢之類去煮
都唔再買呢啲黎煮
林襄
引用
17/06/2026 13:47
https://upload.hkgolden.media/comment/3nqft5jo.vcchtfk1kxr.gop2qaevjaa.tet.png

街市急凍雞柳20蚊一包
就係你果碟智商稅了[369] [369] [369]

On9, 呢d只可以寵物食架,衛生標準同人食個d差好多

買左食緊:-(
納西族長
引用
17/06/2026 14:10
個人煮飯經驗中
可能我唔識搞
肉類入面就唔好食就係呢啲雞柳
啲肉質係散,好似啲肉霉左咁
寧願買雞扒,雞脾自己切左佢之類去煮
都唔再買呢啲黎煮


唔好話雞柳, 就連三文魚塊都有哩個差異.
有時好似平咗, 其實中伏.

十幾年前仲係GYM撚定期幾包放冰霜[sosad] [sosad] [sosad]
都係當佢八搭, 補充蛋白質.
李紫昕
引用
17/06/2026 16:03
https://upload.hkgolden.media/comment/3nqft5jo.vcchtfk1kxr.gop2qaevjaa.tet.png

街市急凍雞柳20蚊一包
就係你果碟智商稅了[369] [369] [369]

唔係咁易煮得好食

浸鹽水咪得#ng#
污肛自吻
引用
17/06/2026 16:09
個人煮飯經驗中
可能我唔識搞
肉類入面就唔好食就係呢啲雞柳
啲肉質係散,好似啲肉霉左咁
寧願買雞扒,雞脾自己切左佢之類去煮
都唔再買呢啲黎煮


唔好話雞柳, 就連三文魚塊都有哩個差異.
有時好似平咗, 其實中伏.

十幾年前仲係GYM撚定期幾包放冰霜[sosad] [sosad] [sosad]
都係當佢八搭, 補充蛋白質.

急凍野其實真係會多啲異味
佢源頭個步驟好多野做過
果啲鯰魚柳呢最明顯一陣唔知梳打定其他材料飄過一陣怪味,我諗大廚都未必整得佢好食,之前有時妄想自己煮飯有經驗,搞下佢啦又蛋漿醃又盛,結果都係唔好食[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]