[
登入
]
上一頁
飲食台
第 1 頁
第 2 頁
飲食台
【圖】原來大廢活可以咁叫法……
行屍走肉
16/06/2026 19:07
會唔會食到生激素波
真島大哥
16/06/2026 19:09
會唔會食到生激素波
如真如假,如可分身可渣自己
𓃹耀漢𓃠
16/06/2026 19:16
前幾日幾到大快沽有燒肉餐
最正嘅係樓下就係佳寶...
特浓咖啡
16/06/2026 19:19
大快活d雞胸煮得好好食。。 。
是 淋滑又無渣
酒店慢煮级别..
稻草熊
16/06/2026 20:57
污肛自吻
17/06/2026 07:40
個人煮飯經驗中
可能我唔識搞
肉類入面就唔好食就係呢啲雞柳
啲肉質係散,好似啲肉霉左咁
寧願買雞扒,雞脾自己切左佢之類去煮
都唔再買呢啲黎煮
林襄
17/06/2026 13:47
街市急凍雞柳20蚊一包
就係你果碟智商稅了
On9, 呢d只可以寵物食架,衛生標準同人食個d差好多
買左食緊
納西族長
17/06/2026 14:10
個人煮飯經驗中
可能我唔識搞
肉類入面就唔好食就係呢啲雞柳
啲肉質係散,好似啲肉霉左咁
寧願買雞扒,雞脾自己切左佢之類去煮
都唔再買呢啲黎煮
唔好話雞柳, 就連三文魚塊都有哩個差異.
有時好似平咗, 其實中伏.
十幾年前仲係GYM撚定期幾包放冰霜
都係當佢八搭, 補充蛋白質.
李紫昕
17/06/2026 16:03
街市急凍雞柳20蚊一包
就係你果碟智商稅了
唔係咁易煮得好食
浸鹽水咪得
污肛自吻
17/06/2026 16:09
個人煮飯經驗中
可能我唔識搞
肉類入面就唔好食就係呢啲雞柳
啲肉質係散,好似啲肉霉左咁
寧願買雞扒,雞脾自己切左佢之類去煮
都唔再買呢啲黎煮
唔好話雞柳, 就連三文魚塊都有哩個差異.
有時好似平咗, 其實中伏.
十幾年前仲係GYM撚定期幾包放冰霜
都係當佢八搭, 補充蛋白質.
急凍野其實真係會多啲異味
佢源頭個步驟好多野做過
果啲鯰魚柳呢最明顯一陣唔知梳打定其他材料飄過一陣怪味,我諗大廚都未必整得佢好食,之前有時妄想自己煮飯有經驗,搞下佢啦又蛋漿醃又盛,結果都係唔好食
上一頁
飲食台
第 1 頁
第 2 頁
飲食台
回覆
留名
飲食台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]