[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
美軍一架B-52轟炸機在加州空軍基地起飛後墜毀
徒手剝榴槤
16/06/2026 14:06
黃絲又哭喪
likyhohk
16/06/2026 14:09
黃絲又哭喪
弱智藍屍
徒手剝榴槤
16/06/2026 14:11
黃絲又哭喪
弱智藍屍
我唔係藍
黎明
16/06/2026 14:15
特朗普生日就死人
仲要一死就死8件, 無左成20幾億美金既轟炸機
都係大陸最安全,唔打仗乜都唔參與唔飛乜事都冇
都唔係架
上次諗住遊下船河
佢老味上哂頭玩認真
柒撚到自己撞自己
死左三個英勇嘅戰士
人哋諗住大仗唔敢打,點知喺門口行個圈晨運都仆得街
防守型前鋒
16/06/2026 14:58
美軍近幾年,裝備維護率
係有唔少問題
班熟手技師退役同轉行
搞到唔夠人做
講記話福利同人工唔吸引
特朗普好大喜功
拎納稅人D錢黎係白宮搞UFC幫自己慶祝80大壽
呢D好少錢啫
都唔夠整1/4架、每架價值20幾億美金既B52
馬踏江戶紐約
17/06/2026 21:07
美軍近幾年,裝備維護率
係有唔少問題
班熟手技師退役同轉行
搞到唔夠人做
講記話福利同人工唔吸引
特朗普好大喜功在
拎納稅人D錢黎係白宮搞UFC幫自己慶祝80大壽
呢D好少錢啫
都唔夠整1/4架、每架價值20幾億美金既B52
愛國神兵角度
今美國就是大清2.0
等異星人滅之
司徒老賊
17/06/2026 21:12
黃絲又哭喪
弱智藍屍
我唔係藍
仆街啦
佢屌左幾年黃屍
原來佢就係黃屍
徒手剝榴槤
17/06/2026 21:46
黃絲又哭喪
弱智藍屍
我唔係藍
仆街啦
佢屌左幾年黃屍
原來佢就係黃屍
我中立
連豬嬲喊斬
18/06/2026 01:16
連豬嬲喊斬
18/06/2026 01:16
吾賞攪事
18/06/2026 14:58
古董機跌一架就少一架!遲啲可能冇飛機掉重型鑽地了彈啦。
強烈活塞運動
18/06/2026 15:30
古董機跌一架就少一架!遲啲可能冇飛機掉重型鑽地了彈啦。
依家美軍批b52h,b1b
都係舊機無限返新改裝
美軍新做轟炸機,就係b21
上一批新出廠轟炸機
都起碼15年前 b1
上面有人話b52h 廿幾億
佢係咪記錯 b2 個價格
peterso
18/06/2026 16:51
古董機跌一架就少一架!遲啲可能冇飛機掉重型鑽地了彈啦。
依家美軍批b52h,b1b
都係舊機無限返新改裝
美軍新做轟炸機,就係b21
上一批新出廠轟炸機
都起碼15年前 b1
上面有人話b52h 廿幾億
佢係咪記錯 b2 個價格
最後嗰架60年代尾出機價錢大約係950萬, 計埋通脹等於現在價錢億幾美金, 但咁多年不停升級,維護,使用每一架大約用咗15億美金
peterso
18/06/2026 16:58
本來仲有七十七隻, 而家剩返76, 都係靠飛機墳場拆零件嚟維持, 最大問題係機身骨架,用咗咁耐一定會七勞八傷
自由之子
18/06/2026 17:05
美軍近幾年,裝備維護率
係有唔少問題
班熟手技師退役同轉行
搞到唔夠人做
講記話福利同人工唔吸引
B-52跌過唔少落黎啦
自由之子
18/06/2026 17:06
黃絲又哭喪
弱智藍屍
我唔係藍
仆街啦
佢屌左幾年黃屍
原來佢就係黃屍
我中立
啦即係蚑那立場囉
成功不須幹
18/06/2026 17:10
本來仲有七十七隻, 而家剩返76, 都係靠飛機墳場拆零件嚟維持, 最大問題係機身骨架,用咗咁耐一定會七勞八傷
A-10都一直生產緊零件
2007年,波音公司得到一份為A-10生產新機翼的合約,將會生產總數242對A-10新機翼,2011年11月,頭兩架安裝了新機翼的A-10首次起飛。安裝新機翼是為了延長A-10的壽命年限至2040年。
呢種平價火力機仲有巿場的,今次係試新零件奶咗嘢
強烈活塞運動
18/06/2026 18:58
依家新消息
話肯撥款搞新A10改
換引擎,加新電戰,數據鏈
同埋落隱形塗料,加油管
有一架改機頭全黑塗裝
不過唔知真定假
peterso
18/06/2026 19:26
依家新消息
話肯撥款搞新A10改
換引擎,加新電戰,數據鏈
同埋落隱形塗料,加油管
有一架改機頭全黑塗裝
不過唔知真定假
A10呢啲飛機如果遇着地面手提紅外線防空導彈真係俾人當火雞,睇吓俄烏戰場啲直升機俾人狂射落嚟就知道呢個時代已經過咗,如果用嚟打嗰啲弱雞民兵仲可以玩吓
強烈活塞運動
18/06/2026 19:46
依家新消息
話肯撥款搞新A10改
換引擎,加新電戰,數據鏈
同埋落隱形塗料,加油管
有一架改機頭全黑塗裝
不過唔知真定假
A10呢啲飛機如果遇着地面手提紅外線防空導彈真係俾人當火雞,睇吓俄烏戰場啲直升機俾人狂射落嚟就知道呢個時代已經過咗,如果用嚟打嗰啲弱雞民兵仲可以玩吓
A10 依家個價值
就係單方面欺壓
無防空弱國,極端組織
其實唔係咁多國家
有齊野戰防空車,防空炮車
同單兵防空導彈
烏克蘭唔係有歐美支援
都無咁多單兵防空導彈啦
美國依家就係無現代化
低成本,高效對地近接支援機種
下下派貴價 F15E F35
邊到頂得住
大陸都keep 住 小量
殲轟7 做對地啦
peterso
18/06/2026 21:12
依家新消息
話肯撥款搞新A10改
換引擎,加新電戰,數據鏈
同埋落隱形塗料,加油管
有一架改機頭全黑塗裝
不過唔知真定假
A10呢啲飛機如果遇着地面手提紅外線防空導彈真係俾人當火雞,睇吓俄烏戰場啲直升機俾人狂射落嚟就知道呢個時代已經過咗,如果用嚟打嗰啲弱雞民兵仲可以玩吓
A10 依家個價值
就係單方面欺壓
無防空弱國,極端組織
其實唔係咁多國家
有齊野戰防空車,防空炮車
同單兵防空導彈
烏克蘭唔係有歐美支援
都無咁多單兵防空導彈啦
美國依家就係無現代化
低成本,高效對地近接支援機種
下下派貴價 F15E F35
邊到頂得住
大陸都keep 住 小量
殲轟7 做對地啦
其實打呢啲弱雞拎返越戰嗰陣時地面攻擊機可能仲有用, 或者C 130炮艇版
之前有人提出用返呢一類嚟代替A10
peterso
18/06/2026 21:12
因為日常運作會平啲
橫掂都唔會用嚟打坦克
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]