而家係凍肉鋪賣果D 厨師腸 係咪假貨~~?? - 香港高登
[登入]
keroro-rider
引用
16/06/2026 02:37
除包裝外食落完全另一樣野咁直頭食緊 洛奇牌 既口感~~~

舊時你煎到咁上下個腸衣會由方型變圆....咬落去有咸肉汁咇出黎~~

而家就真係 洛奇牌 咁乾曾曾好難食~~~ [fuck] [fuck] [fuck]

官塘物華街D鋪賣既都係咁~~ [sosad] [sosad]
密膠
引用
16/06/2026 02:46
三五年前話執笠,之後唔知咩事又有得賣
但已經唔係嗰回事,無論味道、肉質都差好遠
但有時又會好返少少,真係唔知攪乜撚:o)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]