[
登入
]
感情台
第 1 頁
感情台
其實有冇人仲末肯承認自己太7?
綠帽小子
16/06/2026 01:07
女人峿化壯基本上大多數唔敢出乖
男人唔粗丁又7已經收疲
綠帽小子
16/06/2026 01:17
其實7咪7,黑人係白人眼中夠樣哀,咪一樣唔少cow到白女,審美呢家野好主觀極容易先入為主冇真正標準,
做人唔好搞到自己馬嬲屎忽奇奇怪怪以為好潮流實際醜人多8怪打扮,有粗基有運動身材,整齊企理look,已經有吸引力
兩性關係最重要永遠性格大多數人都忽略搞到rip
Fox two
16/06/2026 01:18
綠帽小子
16/06/2026 01:40
樣貌只係佔長久交配1%重要性
如果樣貌咁重要,唔會咁多街上撞倒醜男配美女啦
,
綠帽小子
16/06/2026 01:45
承認76係一件勇氣自信加分事,
又7又要扮韓星賴型個班死撐男女先最嘔吐
呢個世界樣貌根本最唔重要,實力先決定一個人價值
鋼之練根大師
16/06/2026 03:32
有價值先決定到一個人嘅價值
keroro-rider
16/06/2026 03:47
其實有人仲末肯承認自己太76 ~~~
太平洋道人
16/06/2026 03:52
有溝到女, 總不能認太七...
留返比D溝唔到女既可憐蟲慢慢諗
綠帽小子
16/06/2026 09:15
有價值先決定到一個人嘅價值
珍,一個人除面孔只佔全身2%細胞
所以另外98%細胞可以優質dna
綠帽小子
16/06/2026 09:16
其實有人仲末肯承認自己太76 ~~~
珍
綠帽小子
16/06/2026 09:20
有溝到女, 總不能認太七...
留返比D溝唔到女既可憐蟲慢慢諗
珍,他太可憐了比女人中山飛50件
綠帽小子
16/06/2026 14:56
我已經接受世界之最
7
大家接受自己76末?
宅度宅
16/06/2026 14:58
丁丁唔夠粗已經無得救啦
綠帽小子
16/06/2026 15:51
丁丁唔夠粗已經無得救啦
做零仲可以有價值
感情台
第 1 頁
感情台
回覆
留名
感情台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]