[
登入
]
上一頁
娛樂台
第 1 頁
第 2 頁
娛樂台
有冇人諗過, 你地心目中既發哥周潤發可能是個仆街?
虎峰
15/06/2026 23:56
可能俾人逼食屎先轉性
如是因如是果...點解被人逼食屎?
梁生唔似會逼人食屎
虎峰
15/06/2026 23:57
可能俾人逼食屎先轉性
如是因如是果...點解被人逼食屎?
梁生唔似會逼人食屎
各有各玩,唔會上心
二律背反
15/06/2026 23:58
153 手下係好多猛將. 難得佢仲咁有心去為香港影視文化孭咁重責.
泡菜與蝗蟲
16/06/2026 00:04
講真, 你地最憎既田海華, 都有真金白銀擺返香港電影
唔通得閑街巿買下餸, 行山跑步就真係貼地的親民偶像?
港豬就係最受呢啲門面嘢啦
呢十年八年係閪到門面嘢都唔撚做
太平洋道人
16/06/2026 00:07
可能俾人逼食屎先轉性
如是因如是果...點解被人逼食屎?
梁生唔似會逼人食屎
各有各玩,唔會上心
太平洋道人
16/06/2026 00:08
食屎果單同打到冇仔生果單是咪同一單?
肇平
16/06/2026 00:08
就有戲上嗰輪就會成日周街同人自拍
虎峰
16/06/2026 13:39
PlayJer-ism
16/06/2026 13:44
發哥以前叫票房毒藥,之後拍英雄本色,跟住賭神先大紅大紫
仲有秋天的童話
阿郎... 最後飛左個靚髮去練車... 型到跌渣
真島大哥
16/06/2026 13:46
佢嗰代香港d男人係多數老粗,讀書語唔多;Leslie 係極少數由英國讀中學,大專回港嘅斯文人。
曾江 vs 謝老四 >_< 雖然謝賢多fans, 但我撐曾江
依2個都(過氣)mk仔,我撐修哥
上一頁
娛樂台
第 1 頁
第 2 頁
娛樂台
回覆
留名
娛樂台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]