有冇人諗過, 你地心目中既發哥周潤發可能是個仆街? - 香港高登
[登入]
虎峰
引用
15/06/2026 23:56
可能俾人逼食屎先轉性

如是因如是果...點解被人逼食屎?


梁生唔似會逼人食屎[sosad]
虎峰
引用
15/06/2026 23:57
可能俾人逼食屎先轉性

如是因如是果...點解被人逼食屎?


梁生唔似會逼人食屎[sosad]


各有各玩,唔會上心
二律背反
引用
15/06/2026 23:58
153 手下係好多猛將. 難得佢仲咁有心去為香港影視文化孭咁重責. :-(
泡菜與蝗蟲
引用
16/06/2026 00:04
講真, 你地最憎既田海華, 都有真金白銀擺返香港電影
唔通得閑街巿買下餸, 行山跑步就真係貼地的親民偶像?

港豬就係最受呢啲門面嘢啦


呢十年八年係閪到門面嘢都唔撚做[sosad]cl
太平洋道人
引用
16/06/2026 00:07
可能俾人逼食屎先轉性

如是因如是果...點解被人逼食屎?


梁生唔似會逼人食屎[sosad]


各有各玩,唔會上心

@_@
太平洋道人
引用
16/06/2026 00:08
食屎果單同打到冇仔生果單是咪同一單?
肇平
引用
16/06/2026 00:08
就有戲上嗰輪就會成日周街同人自拍
虎峰
引用
16/06/2026 13:39
:) :)
PlayJer-ism
引用
16/06/2026 13:44
發哥以前叫票房毒藥,之後拍英雄本色,跟住賭神先大紅大紫


仲有秋天的童話

阿郎... 最後飛左個靚髮去練車... 型到跌渣
真島大哥
引用
16/06/2026 13:46
佢嗰代香港d男人係多數老粗,讀書語唔多;Leslie 係極少數由英國讀中學,大專回港嘅斯文人。

曾江 vs 謝老四 >_< 雖然謝賢多fans, 但我撐曾江

依2個都(過氣)mk仔,我撐修哥
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]