你地電話笠唔笠套?? - 香港高登
[登入]
好嘢嚟架
引用
15/06/2026 21:32
而家啲機好cum跌
馮盈盈死忠
引用
15/06/2026 21:34
Love dick
硬膠仔
引用
15/06/2026 21:37
背板易爆好多
水沝淼敪
引用
15/06/2026 21:42
一年換一次旗艦機。戴套trade 高d價//
拗親條蕉
引用
15/06/2026 21:42
真。男人唔用套:)
密膠
引用
15/06/2026 21:49
爆過moon,唔敢唔笠了[sosad]
Guideway_Bus
引用
16/06/2026 17:14
最緊要唔好爆面板玻璃 xx(
新註冊咁撚煩
引用
23/06/2026 08:34
爆過moon,唔敢唔笠了[sosad]

meToo
平陽虎
引用
23/06/2026 08:57
爆過moon,唔敢唔笠了[sosad]

meToo

上星期第一次爆mon,以後笠返了 :-(
好嘢嚟架
引用
23/06/2026 10:15
爆過moon,唔敢唔笠了[sosad]

meToo

上星期第一次爆mon,以後笠返了 :-(

爆完更加唔笠[sosad] 比個籍口自己準備買新:P
無自己時間
引用
23/06/2026 10:21
爆過moon,唔敢唔笠了[sosad]

meToo

上星期第一次爆mon,以後笠返了 :-(

爆完更加唔笠[sosad] 比個籍口自己準備買新:P


Rich:-(

我等出新機果時先買翻之前果幾代嘅,完全唔夠膽將部機置於危牆之下。
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]