[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
點睇華御結是米準備執笠
倉井皆空
16/06/2026 12:23
老麥一個包加杯咖哩都飽過佢
你都ON9, 華御結就係唔想食咁飽
食唔飽嘅份量,但要比食飽嘅價錢,而食材依舊係白飯同埋預製肉類,咁唔係更加唔抵?
홍콩이광복다
16/06/2026 12:26
老麥一個包加杯咖哩都飽過佢
你都ON9, 華御結就係唔想食咁飽
食唔飽嘅份量,但要比食飽嘅價錢,而食材依舊係白飯同埋預製肉類,咁唔係更加唔抵?
食呢D野係要有D野落肚浪住, 唔肚餓就算, 唔係食胞
伯明翰堅係輸
16/06/2026 13:35
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted
魚尚都執咗好多間,啲嘢同爭鮮唔覺得有咩分別,但又貴過爭鮮
我樓下果間仲未執
伯明翰堅係輸
16/06/2026 13:36
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted
唔知
淨係會買飯團
咁就冇所謂
伯明翰堅係輸
16/06/2026 13:37
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted
咁僕街,我自備即棄木筷子
而家十間有九間都要外賣加錢,剩低一間就俾埋哂啲垃圾紙餐具
所以我戒咗外賣都兩年幾了
泡菜與蝗蟲
16/06/2026 13:37
老麥一個包加杯咖哩都飽過佢
你都ON9, 華御結就係唔想食咁飽
食唔飽嘅份量,但要比食飽嘅價錢,而食材依舊係白飯同埋預製肉類,咁唔係更加唔抵?
食呢D野係要有D野落肚浪住, 唔肚餓就算, 唔係食胞
女人(同gym撚)食嘢好撚虛偽
蘭桂芳香片
16/06/2026 14:30
講健康快節方便一定係佢 其他只能用平計算
泡菜與蝗蟲
16/06/2026 14:35
講健康快節方便一定係佢 其他只能用平計算
7-11啲飯糰已經同佢好接近,不過價錢都係
森巴狂迷
16/06/2026 15:35
老麥一個包加杯咖哩都飽過佢
你都ON9, 華御結就係唔想食咁飽
食唔飽嘅份量,但要比食飽嘅價錢,而食材依舊係白飯同埋預製肉類,咁唔係更加唔抵?
對女人同細路咪飽囉
硬膠廠長ㅤ
16/06/2026 16:50
我呢啲不問價錢 , 要食飽太概就百二到百四蚊到
咁我唔睇價錢 , 主要貪你快又就手
點知呢幾年做啲優惠搞到想食既變哂14蚊要同人搶
搶搶下搶到無哂引結果又唔食 , 之後啲餡又愈黎愈少
同人鬥平打價格戰真係衰落第一步
青山金比
16/06/2026 16:51
老麥一個包加杯咖哩都飽過佢
你都ON9, 華御結就係唔想食咁飽
食唔飽嘅份量,但要比食飽嘅價錢,而食材依舊係白飯同埋預製肉類,咁唔係更加唔抵?
對女人同細路咪飽囉
所以佢咪就主打 OL 市場
男人老鬼都係食返豆腐火腩飯啦
高燈仔
16/06/2026 16:52
食過一次,唔明點解可以做得住
神仙丙
16/06/2026 17:07
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted
咁僕街,我自備即棄木筷子
而家十間有九間都要外賣加錢,剩低一間就俾埋哂啲垃圾紙餐具
所以我戒咗外賣都兩年幾了
華御結餐具刀要加錢牙
泡菜與蝗蟲
16/06/2026 17:14
食唔飽嘅份量,但要比食飽嘅價錢,而食材依舊係白飯同埋預製肉類,咁唔係更加唔抵?
咁點睇都係而家啲貴價麵包仲撚衰
納西族長
16/06/2026 17:32
客觀睇就係有生意做, 唔平....但有人買.
族長就未食過.
以前做100KM SUPPORT, 我就孤鳩寒老麥買包個D鳩野, 人地食華御結, 食個位姐姐仔唔知幾HAPPY
水沝淼敪
16/06/2026 17:34
老麥飽係因為超多油。。。///
老麥一個包加杯咖哩都飽過佢
你都ON9, 華御結就係唔想食咁飽
食唔飽嘅份量,但要比食飽嘅價錢,而食材依舊係白飯同埋預製肉類,咁唔係更加唔抵?
菊花九月
16/06/2026 17:50
華御結無論係味道定份量,都同便利店拉唔開太大差距
但係價錢就貴好多
YourDaddy.
16/06/2026 17:56
華御結無論係味道定份量,都同便利店拉唔開太大差距
但係價錢就貴好多
口感差好遠....
倉井皆空
16/06/2026 18:21
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted
咁僕街,我自備即棄木筷子
而家十間有九間都要外賣加錢,剩低一間就俾埋哂啲垃圾紙餐具
所以我戒咗外賣都兩年幾了
華御結餐具刀要加錢牙
如果唔飲湯,唔需要餐具啦;有次我有叫豆乳湯,索性唔要羹當杯飲,啲料就用手指撥落口
馬沙德鐘
16/06/2026 19:05
食過一次,唔明點解可以做得住
之前好食 無左櫻花絆飯就回哂塘
馬沙德鐘
16/06/2026 19:06
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted
咁僕街,我自備即棄木筷子
而家十間有九間都要外賣加錢,剩低一間就俾埋哂啲垃圾紙餐具
所以我戒咗外賣都兩年幾了
華御結餐具刀要加錢牙
如果唔飲湯,唔需要餐具啦;有次我有叫豆乳湯,索性唔要羹當杯飲,啲料就用手指撥落口
餐具要錢係政府要收稅
A23064
17/06/2026 01:02
7仔果D飯團 好食D
好難食
真
我淨係食醬油三文魚果隻
A23064
17/06/2026 01:03
7仔果D飯團 好食D
好難食
真
我淨係食醬油三文魚果隻
叫炙燒三文魚腩醬油
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]