傻閪先幫襯
爛鳩飯團賣咁貴

有時去d山卡拉地方 得佢有野食賣先會買
買2個既錢 不如食個m記算
cafe買杯野都有得坐下喇
佢有時有餐跟埋個湯,個湯都幾好飲嘅
通常如果某日唔係好肚餓,就會買個30幾蚊嘅餐,一個御結加一個湯;但如果我肚餓都要食兩個御結,咁我就寧願去買兩餸飯
個湯巧足料幾巧

YourDaddy.
16/06/2026 10:53
個老闆講過華御結主要市場係比 OL 食
自己做壞左market
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
個老闆講過華御結主要市場係比 OL 食
自己做壞左market
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我哋堂堂男子漢入去買華御結就變叼姊妹蘭花手咁
成日見爆乳長腿白滑ol 買黎食///
個老闆講過華御結主要市場係比 OL 食
YourDaddy.
16/06/2026 11:32
個老闆講過華御結主要市場係比 OL 食
自己做壞左market
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我哋堂堂男子漢入去買華御結就變叼姊妹蘭花手咁
我反而覺得佢d湯好飲
御結(飯團)就一般
唔係話佢難食
係香港呢個市場垃圾佢先叫最好食
我是但係東京JR站出面d細鋪買既都好食過華御結
呢到好似$15定$20

個老闆講過華御結主要市場係比 OL 食
自己做壞左market
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我哋堂堂男子漢入去買華御結就變叼姊妹蘭花手咁
我反而覺得佢d湯好飲
御結(飯團)就一般
唔係話佢難食
係香港呢個市場垃圾佢先叫最好食
我是但係東京JR站出面d細鋪買既都好食過華御結
呢到好似$15定$20

so gay
飲埋啲咩豆乳肉丸湯
我哋男人要飲就飲粉葛赤小豆鯪魚
利申飲過佢個豆乳湯都幾好飲嘅其實

佢擴張太勁周圍都有 以前地鐵
而家商場寫字樓都有間邊咁多人食
要兩個睇舖都
執唔知 縮就一定要
YourDaddy.
16/06/2026 11:41
個老闆講過華御結主要市場係比 OL 食
自己做壞左market
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我哋堂堂男子漢入去買華御結就變叼姊妹蘭花手咁
我反而覺得佢d湯好飲
御結(飯團)就一般
唔係話佢難食
係香港呢個市場垃圾佢先叫最好食
我是但係東京JR站出面d細鋪買既都好食過華御結
呢到好似$15定$20

so gay
飲埋啲咩豆乳肉丸湯
我哋男人要飲就飲粉葛赤小豆鯪魚
利申飲過佢個豆乳湯都幾好飲嘅其實

肌
佢個雜菜湯好飲
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
執咗乜優惠自然無啦, 使乜做哩D野.
個款似推廣完, CUT優惠, 賺盡佢.
真心覺得貴, 但都有人幫襯.
個老闆講過華御結主要市場係比 OL 食
自己做壞左market
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我哋堂堂男子漢入去買華御結就變叼姊妹蘭花手咁
我反而覺得佢d湯好飲
御結(飯團)就一般
唔係話佢難食
係香港呢個市場垃圾佢先叫最好食
我是但係東京JR站出面d細鋪買既都好食過華御結
呢到好似$15定$20

so gay
飲埋啲咩豆乳肉丸湯
我哋男人要飲就飲粉葛赤小豆鯪魚
利申飲過佢個豆乳湯都幾好飲嘅其實

肌
佢個
雜菜湯好飲
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
ok will try
饀俾多少少都唔洗死啦
成廿蚊得閪碎咁多饀
又一典型香港傷家佬諗住賺盡變執笠嘅例子
佢長遠都應該走下坡
廿蚊以上唔係咁多人買,因為呢d通常要兩個先夠飽但四十幾又貴得滯
但佢個款好似唔賣廿幾蚊個圍唔到皮咁
買兩個四十蚊我不如買個大家樂早餐好過
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted

咁僕街,我自備即棄木筷子
YourDaddy.
16/06/2026 11:56
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted

咁僕街,我自備即棄木筷子
魚尚真係比狗食
老麥一個包加杯咖哩都飽過佢
你都ON9, 華御結就係唔想食咁飽
其實飯團香港沒市場
有D要求要健康要輕食
唔想食咁飽既唔會食飯團, 因為9成唁中意殿粉
中意食飯既通常係粗人, 又話唔抵食唔夠飽, 不如食M記/ 2食送飯
華御結個雞胸其實好食,不過貴過惠康做特價機票果陣
佢嗰啲即食雞胸、三文魚,HKTVmall大把有得賣