點睇華御結是米準備執笠 - 香港高登
[登入]
條女個胸好細
引用
16/06/2026 00:21
佢老味最近買一次爛飯黎架
完全唔合格
強姦實業
引用
16/06/2026 00:24
7仔果D飯團 好食D

我鍾意西龍傳香熱飯糰多d, 凍野食唔慣
網樂三代目
引用
16/06/2026 00:25
:O 咁就快啲! :O
等我返香港開返一間華御吉、由深圳入口大陸飯團#yup#
圖黑
引用
16/06/2026 02:06
廿幾大把選擇洗揀佢
北姑十二樂芳
引用
16/06/2026 02:23
$10 ,

$10 不能再多.
太平洋道人
引用
16/06/2026 02:27
是...
寶生永夢(Z)
引用
16/06/2026 03:58
唔好呀:~( :~( :~(
伯明翰堅係輸
引用
16/06/2026 04:30
有時去d山卡拉地方 得佢有野食賣先會買
買2個既錢 不如食個m記算
cafe買杯野都有得坐下喇

[sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup
伯明翰堅係輸
引用
16/06/2026 04:31
傻閪先幫襯
爛鳩飯團賣咁貴

xx(yup xx(yup xx(yup xx(yup
伯明翰堅係輸
引用
16/06/2026 04:32
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚

魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted [sosad]bug #cn#bug
里派淋Gap汁
引用
16/06/2026 04:37
佢長遠都應該走下坡
廿蚊以上唔係咁多人買,因為呢d通常要兩個先夠飽但四十幾又貴得滯
但佢個款好似唔賣廿幾蚊個圍唔到皮咁

四十幾蚊真係不如去買個兩餸飯好過:-(lm
水沝淼敪
引用
16/06/2026 04:59
湯好飲///
高登啤膠員
引用
16/06/2026 05:10
個濕鳩包裝愈整愈難開,次次開親張紫菜都爛鳩晒:o)
水沝淼敪
引用
16/06/2026 05:26
從來吾食塊紫菜///
個濕鳩包裝愈整愈難開,次次開親張紫菜都爛鳩晒:o)
高登啤膠員
引用
16/06/2026 05:32
從來吾食塊紫菜///
個濕鳩包裝愈整愈難開,次次開親張紫菜都爛鳩晒:o)

純粹唔想整污糟隻手,D紫菜永遠留左隻角係袋到
巧仁
引用
16/06/2026 06:10
關1開7 好似仲係
強烈活塞運動
引用
16/06/2026 06:17
香港飯團市場本身唔大
7仔d 美心貨又佔左部份市場

7仔一日大約攞貨7000到9000隻
聽講都係月平均計賣出6到7成

再講華記價錢貴,又開咁多間
日日大把貨賣唔去損耗大
條數都難計[sosad]
倉井皆空
引用
16/06/2026 06:33
有時去d山卡拉地方 得佢有野食賣先會買
買2個既錢 不如食個m記算
cafe買杯野都有得坐下喇

佢有時有餐跟埋個湯,個湯都幾好飲嘅
通常如果某日唔係好肚餓,就會買個30幾蚊嘅餐,一個御結加一個湯;但如果我肚餓都要食兩個御結,咁我就寧願去買兩餸飯
倉井皆空
引用
16/06/2026 06:35
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚

魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted [sosad]bug #cn#bug

魚尚都執咗好多間,啲嘢同爭鮮唔覺得有咩分別,但又貴過爭鮮
奮戰到底New
引用
16/06/2026 08:11
7仔果D飯團 好食D

好難食[sosad]hey [sosad]hey
真島大哥
引用
16/06/2026 08:19
7仔果D飯團 好食D

好難食[sosad]hey [sosad]hey

二律背反
引用
16/06/2026 08:32
佢長遠都應該走下坡
廿蚊以上唔係咁多人買,因為呢d通常要兩個先夠飽但四十幾又貴得滯
但佢個款好似唔賣廿幾蚊個圍唔到皮咁

佢想行中高檔路線,主打輕食市場。。所以寧願揀貴租嘅舖,都唔想整啲大優惠出嚟,
設計上佢的確想人消費兩份先夠飽。。
肇平
引用
16/06/2026 09:09
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚

魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted [sosad]bug #cn#bug


唔知
淨係會買飯團
紅A膠桶
引用
16/06/2026 09:12
$20一個飯糰,人哋$18一個叉燒飯啦
kilogram
引用
16/06/2026 09:25
垃圾鋪都矣到咁耐

爭鮮
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]