[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
點睇華御結是米準備執笠
條女個胸好細
16/06/2026 00:21
佢老味最近買一次爛飯黎架
完全唔合格
強姦實業
16/06/2026 00:24
7仔果D飯團 好食D
我鍾意西龍傳香熱飯糰多d, 凍野食唔慣
網樂三代目
16/06/2026 00:25
咁就快啲!
等我返香港開返一間華御吉、由深圳入口大陸飯團
圖黑
16/06/2026 02:06
廿幾大把選擇洗揀佢
北姑十二樂芳
16/06/2026 02:23
$10 ,
$10 不能再多.
太平洋道人
16/06/2026 02:27
是...
寶生永夢(Z)
16/06/2026 03:58
唔好呀
伯明翰堅係輸
16/06/2026 04:30
有時去d山卡拉地方 得佢有野食賣先會買
買2個既錢 不如食個m記算
cafe買杯野都有得坐下喇
伯明翰堅係輸
16/06/2026 04:31
傻閪先幫襯
爛鳩飯團賣咁貴
伯明翰堅係輸
16/06/2026 04:32
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted
里派淋Gap汁
16/06/2026 04:37
佢長遠都應該走下坡
廿蚊以上唔係咁多人買,因為呢d通常要兩個先夠飽但四十幾又貴得滯
但佢個款好似唔賣廿幾蚊個圍唔到皮咁
四十幾蚊真係不如去買個兩餸飯好過
水沝淼敪
16/06/2026 04:59
湯好飲///
高登啤膠員
16/06/2026 05:10
個濕鳩包裝愈整愈難開,次次開親張紫菜都爛鳩晒
水沝淼敪
16/06/2026 05:26
從來吾食塊紫菜///
個濕鳩包裝愈整愈難開,次次開親張紫菜都爛鳩晒
高登啤膠員
16/06/2026 05:32
從來吾食塊紫菜///
個濕鳩包裝愈整愈難開,次次開親張紫菜都爛鳩晒
純粹唔想整污糟隻手,D紫菜永遠留左隻角係袋到
巧仁
16/06/2026 06:10
關1開7 好似仲係
強烈活塞運動
16/06/2026 06:17
香港飯團市場本身唔大
7仔d 美心貨又佔左部份市場
7仔一日大約攞貨7000到9000隻
聽講都係月平均計賣出6到7成
再講華記價錢貴,又開咁多間
日日大把貨賣唔去損耗大
條數都難計
倉井皆空
16/06/2026 06:33
有時去d山卡拉地方 得佢有野食賣先會買
買2個既錢 不如食個m記算
cafe買杯野都有得坐下喇
佢有時有餐跟埋個湯,個湯都幾好飲嘅
通常如果某日唔係好肚餓,就會買個30幾蚊嘅餐,一個御結加一個湯;但如果我肚餓都要食兩個御結,咁我就寧願去買兩餸飯
倉井皆空
16/06/2026 06:35
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted
魚尚都執咗好多間,啲嘢同爭鮮唔覺得有咩分別,但又貴過爭鮮
奮戰到底New
16/06/2026 08:11
7仔果D飯團 好食D
好難食
真島大哥
16/06/2026 08:19
7仔果D飯團 好食D
好難食
真
二律背反
16/06/2026 08:32
佢長遠都應該走下坡
廿蚊以上唔係咁多人買,因為呢d通常要兩個先夠飽但四十幾又貴得滯
但佢個款好似唔賣廿幾蚊個圍唔到皮咁
佢想行中高檔路線,主打輕食市場。。所以寧願揀貴租嘅舖,都唔想整啲大優惠出嚟,
設計上佢的確想人消費兩份先夠飽。。
肇平
16/06/2026 09:09
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
魚尚餐具要加錢真係當人水魚,一早blacklisted
唔知
淨係會買飯團
紅A膠桶
16/06/2026 09:12
$20一個飯糰,人哋$18一個叉燒飯啦
kilogram
16/06/2026 09:25
垃圾鋪都矣到咁耐
爭鮮
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]