貴咗好多

佢長遠都應該走下坡
廿蚊以上唔係咁多人買,因為呢d通常要兩個先夠飽但四十幾又貴得滯
但佢個款好似唔賣廿幾蚊個圍唔到皮咁
我見員工長期好得閒
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有時去d山卡拉地方 得佢有野食賣先會買
買2個既錢 不如食個m記算
cafe買杯野都有得坐下喇
太貴啦

關咩事呀 個優惠本身都勁少人識用
我次次去買其他人都唔識用會員正價買 一舊貴6-10蚊都係咁買
間野都好好生意 點會執
有時夜晚經過見到都幾去到貨,唔似會執
不過觀塘嗰頭開到咁撚密執一半都唔奇
不過佢連latte都無返貨真係似想執

爛鳩飯咁細舊 賣差唔多廿蚊

keroro-rider
15/06/2026 23:30
爭鮮果D鰻魚手卷都係HKD-10一條 ~~
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
華御結束營業

爭鮮果D鰻魚手卷都係HKD-10一條 ~~
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
全行最難食點同人比
