點睇華御結是米準備執笠 - 香港高登
[登入]
~何淦途~
引用
15/06/2026 21:22
https://www.threads.com/@duck._.mylife/post/DZmRcRjEnzp?xmt=AQG0zWqxgHRnu1Qb0cMZ8b6SMa2LTSq3wUdoYxLweeExCBfAoPqdLWQQMxVVqiwMCP3DQ1U&slof=1


@_@ @_@ @_@ @_@ @_@
煲顛茶
引用
15/06/2026 21:29
食佢都係食個方便
又搞事
引用
15/06/2026 21:33
貴咗好多:-(
神仙丙
引用
15/06/2026 21:35
典解cut優惠會傳到執笠:~( :~( :~(
shape
引用
15/06/2026 21:44
佢長遠都應該走下坡
廿蚊以上唔係咁多人買,因為呢d通常要兩個先夠飽但四十幾又貴得滯
但佢個款好似唔賣廿幾蚊個圍唔到皮咁
硬膠仔
引用
15/06/2026 21:45
垃圾鋪都矣到咁耐
還政於民
引用
15/06/2026 21:46
我見員工長期好得閒[sosad]
國際大刀使
引用
15/06/2026 21:48
12蚊先會買
地底奇兵
引用
15/06/2026 21:49
有時去d山卡拉地方 得佢有野食賣先會買
買2個既錢 不如食個m記算
cafe買杯野都有得坐下喇
葡提(阿婆)
引用
15/06/2026 21:52
太貴啦:o)
YUIYUI
引用
15/06/2026 21:53
關咩事呀 個優惠本身都勁少人識用
我次次去買其他人都唔識用會員正價買 一舊貴6-10蚊都係咁買
間野都好好生意 點會執
泡菜與蝗蟲
引用
15/06/2026 22:13
有時夜晚經過見到都幾去到貨,唔似會執:o)

不過觀塘嗰頭開到咁撚密執一半都唔奇
愛butt垢
引用
15/06/2026 22:47
老麥一個包加杯咖哩都飽過佢
A23064
引用
15/06/2026 22:51
7仔果D飯團 好食D
馬沙德鐘
引用
15/06/2026 22:52
佢個月票係預繳 入左舊錢之後買飯團就俾佢係到扣
拆雲
引用
15/06/2026 22:53
@_@sq @_@sq @_@sq
馬沙德鐘
引用
15/06/2026 22:53
不過佢連latte都無返貨真係似想執:o)
肇平
引用
15/06/2026 23:16
傻閪先幫襯
爛鳩飯團賣咁貴
我獨自升CUP
引用
15/06/2026 23:19
好撚貴
廿蚊一舊飯團
雪原霧理
引用
15/06/2026 23:20
爛鳩飯咁細舊 賣差唔多廿蚊xx(lm
keroro-rider
引用
15/06/2026 23:30
爭鮮果D鰻魚手卷都係HKD-10一條 ~~ [sosad] [sosad]
肇平
引用
15/06/2026 23:32
飯圈嚟講
個人首選一定係魚尚嘅明太子三文魚
岡村寧次大將
引用
15/06/2026 23:37
12蚊好快賣灑

日日賣14-15蚊好過啦
掘膠員
引用
15/06/2026 23:59
華御結束營業#bye#fn
不嬲丟人現眼
引用
16/06/2026 00:06
日日都買來做早餐,唔好執啦
泡菜與蝗蟲
引用
16/06/2026 00:11
爭鮮果D鰻魚手卷都係HKD-10一條 ~~ [sosad] [sosad]


全行最難食點同人比:o)cn
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]