[
登入
]
上一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
吹水台
報左名去gym房,有啲驚
納西族長
23/06/2026 09:44
保加利亞深蹲
推胸
引體上升
完成,45分鐘,速去速回
上年膊傷, 跟住停晒, 已經做唔返
成日懶練膊之過, 變咗weak pt, 同埋唔知係咪傳說中的五十肩
李小明
23/06/2026 12:39
我都甩左臼...
上年9月,真係好唔返
即都係咁因此操下,反而好轉..
(都休息左一年)
李小明
23/06/2026 12:44
我都甩左臼...
上年9月,真係好唔返
即都係咁因此操下,反而好轉..
(都休息左一年)
https://youtube.com/shorts/rC82m-lto-A
睇跌打
戴護肩
都無用
用彈力帶(做外旋)
有用....
李小明
23/06/2026 12:48
https://youtube.com/shorts/rC82m-lto-A
彈力band 係有用
要練下啲外旋
有啲傷
舉重/拉筋 未必有用
(拉/舉,都會整到佢歪)
要做下阻力瞓練...(彈力帶收縮)
李小明
23/06/2026 15:49
跑了一小時砲步機
納西族長
23/06/2026 15:55
https://youtube.com/shorts/rC82m-lto-A
彈力band 係有用
要練下啲外旋
有啲傷
舉重/拉筋 未必有用
(拉/舉,都會整到佢歪)
要做下阻力瞓練...(彈力帶收縮)
其實你玩多兩次就無心機...
李小明
23/06/2026 17:26
https://youtube.com/shorts/rC82m-lto-A
彈力band 係有用
要練下啲外旋
有啲傷
舉重/拉筋 未必有用
(拉/舉,都會整到佢歪)
要做下阻力瞓練...(彈力帶收縮)
其實你玩多兩次就無心機...
買條帶回家/返工練...
李小明
23/06/2026 17:36
我現在做引體,都會有兩聲響,要就一就,唔可以太落
李小明
23/06/2026 18:20
之前坐得耐,個肩會酸+攰,好慘
上一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
吹水台
回覆
留名
吹水台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]