報左名去gym房,有啲驚 - 香港高登
[登入]
納西族長
引用
23/06/2026 09:44
https://upload.hkgolden.media/comment/1fr5nmro.eg0x4wwvzax.f4504hbr2rp.5wm.jpg


保加利亞深蹲
推胸
引體上升

完成,45分鐘,速去速回


上年膊傷, 跟住停晒, 已經做唔返:~(
成日懶練膊之過, 變咗weak pt, 同埋唔知係咪傳說中的五十肩[banghead]
李小明
引用
23/06/2026 12:39
我都甩左臼...
上年9月,真係好唔返

即都係咁因此操下,反而好轉..
(都休息左一年)
李小明
引用
23/06/2026 12:44
我都甩左臼...
上年9月,真係好唔返

即都係咁因此操下,反而好轉..
(都休息左一年)

https://youtube.com/shorts/rC82m-lto-A


睇跌打
戴護肩

都無用
用彈力帶(做外旋)

有用....
李小明
引用
23/06/2026 12:48
https://youtube.com/shorts/rC82m-lto-A

彈力band 係有用
要練下啲外旋



有啲傷
舉重/拉筋 未必有用
(拉/舉,都會整到佢歪)

要做下阻力瞓練...(彈力帶收縮)
李小明
引用
23/06/2026 15:49
跑了一小時砲步機
納西族長
引用
23/06/2026 15:55
https://youtube.com/shorts/rC82m-lto-A

彈力band 係有用
要練下啲外旋



有啲傷
舉重/拉筋 未必有用
(拉/舉,都會整到佢歪)

要做下阻力瞓練...(彈力帶收縮)


其實你玩多兩次就無心機...
李小明
引用
23/06/2026 17:26
https://youtube.com/shorts/rC82m-lto-A

彈力band 係有用
要練下啲外旋



有啲傷
舉重/拉筋 未必有用
(拉/舉,都會整到佢歪)

要做下阻力瞓練...(彈力帶收縮)


其實你玩多兩次就無心機...

買條帶回家/返工練...
李小明
引用
23/06/2026 17:36
我現在做引體,都會有兩聲響,要就一就,唔可以太落
李小明
引用
23/06/2026 18:20
之前坐得耐,個肩會酸+攰,好慘
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]