[
登入
]
上一頁
下一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
吹水台
報左名去gym房,有啲驚
王家晴老豆
17/06/2026 15:55
目前計劃一個月去幾多次?
terry123
17/06/2026 17:49
跑步機
單車
不過核心,大肌組都有玩
無咁多精力
一定skip 二頭三頭斜方forearm哩d細微野
呢啲收音機有冇練???
多數唔會嘥時間玩
時間有限, 精力有限
我覺得最傻係玩跑步機………
證明你視野太窄.
同路跑腳感差好遠
大南街公子
17/06/2026 17:50
呢招傷不傷?
最好有個人係後面磅住
床上一分鐘
17/06/2026 17:52
你露出屁股就有人教你
李小明
17/06/2026 17:59
目前計劃一個月去幾多次?
有一日去一日...
去唔到再算
反正都係俾左半個月...
1號先開始交月費
李小明
17/06/2026 18:52
跑步機
單車
不過核心,大肌組都有玩
無咁多精力
一定skip 二頭三頭斜方forearm哩d細微野
呢啲收音機有冇練???
多數唔會嘥時間玩
時間有限, 精力有限
我覺得最傻係玩跑步機………
證明你視野太窄.
同路跑腳感差好遠
族長跑到架跑步機無電先算跑完的
李小明
17/06/2026 20:35
今天休息,好攰
圓宰
17/06/2026 20:43
https://www.facebook.com/watch/?v=388676950710792
柑桔檸檬
17/06/2026 20:44
今天休息,好攰
打弱
納西族長
17/06/2026 20:45
跑步機
單車
不過核心,大肌組都有玩
無咁多精力
一定skip 二頭三頭斜方forearm哩d細微野
呢啲收音機有冇練???
多數唔會嘥時間玩
時間有限, 精力有限
我覺得最傻係玩跑步機………
證明你視野太窄.
同路跑腳感差好遠
咪話視野窄囉
好多速+耐野夏天練習最佳地方就係跑步機
李小明
17/06/2026 22:24
今天休息,好攰
打弱
YourDaddy.
17/06/2026 22:38
今天休息,好攰
打弱
Weak
李小明
17/06/2026 23:19
有冇咩機可以改善寒背?
做yoga...
無咩用
Weak
美斯咁勁都寒背啦...
Btw,嗰啲放鬆肩膀....原來好難....
李小明
17/06/2026 23:21
STOP F*cking Up Face Pulls (PROPER FORM!)
https://m.youtube.com/watch?v=ljgqer1ZpXg
我條頸唔玩得呢啲...複雜cable
好易錯力搞到頸痛
淨係識推胸/深蹲
用cable嗰啲唔玩的...
下拉都唔玩的
一玩就頸痛
李小明
17/06/2026 23:22
今天休息,好攰
打弱
Weak
我就係呢排食得朱古力多,焗住去做gym睇下會唔會大力左
李小明
17/06/2026 23:52
[video]https://youtube.com/shorts/EWj65BahFrM?si=1YBoD6vOUHedAn-q[/video]
嘩,好正。。
李小明
18/06/2026 00:03
跑步機
單車
不過核心,大肌組都有玩
無咁多精力
一定skip 二頭三頭斜方forearm哩d細微野
呢啲收音機有冇練???
多數唔會嘥時間玩
時間有限, 精力有限
我覺得最傻係玩跑步機………
證明你視野太窄.
同路跑腳感差好遠
咪話視野窄囉
好多速+耐野夏天練習最佳地方就係跑步機
我呢兩年做運動都係
跑步機+啞鈴推胸
吳中立
18/06/2026 00:46
邊個場,一齊玩
李小明
18/06/2026 00:49
邊個場,一齊玩
Champ 24
綠帽小子
18/06/2026 02:34
有操肌就系甘
珍,操肌=粗基
綠帽小子
18/06/2026 02:35
硬拉
4支柄點拉得哂
等我觀察下打左藥的師兄點拉
4人硬拉啦
綠帽小子
18/06/2026 02:42
硬拉
但係呢,有啲驚拉到腰痛
咁拉安全好多
綠帽小子
18/06/2026 02:43
呢招傷不傷?
好易拉傷春代
綠帽小子
18/06/2026 02:44
邊個場,一齊玩
基
飲雞水
18/06/2026 03:49
面拉訓練的消亡
https://m.youtube.com/watch?v=b-PqYYAD0Xo
上一頁
下一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
吹水台
回覆
留名
吹水台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]