報左名去gym房,有啲驚 - 香港高登
[登入]
李小明
引用
16/06/2026 02:55
唔係幾好...怕gay

我都覺得同陌生人唔識又逼埋一粒鐘好鳩

所以深夜先去....
好嘢嚟架
引用
16/06/2026 03:14
識唔識用啲機㗎

5色....

一陣人少少先落去研究下

好驚

唔洗驚,會有教練過黎教你
七海麻美
引用
16/06/2026 03:18
500一個月不用簽約算唔算抵玩?#oh#

見幾抵先好

簽約太長,無乜心機做...
要逐個月逐個月同佢輸賭先有心機成日去

。。。。。
不過呢,現在gym啲設備好靚
好鬼好做.....啲設計又安全又有效

唔撚怪得做gym的人多過酒吧的人

最憎就係有合約綁死
中途放棄就哂錢
李小明
引用
16/06/2026 03:46
500一個月不用簽約算唔算抵玩?#oh#

見幾抵先好

簽約太長,無乜心機做...
要逐個月逐個月同佢輸賭先有心機成日去

。。。。。
不過呢,現在gym啲設備好靚
好鬼好做.....啲設計又安全又有效

唔撚怪得做gym的人多過酒吧的人

最憎就係有合約綁死
中途放棄就哂錢

真係要試下

現在啲gym機,好高科技
一拉幾下,舒筋活洛

完全乎合人體力學
。。。。

同埋安全好多好多...
佢一安全你就有信心挑戰重啲...
J J大魔王
引用
16/06/2026 06:44
操基好事:P :P :P
納西族長
引用
16/06/2026 09:31
snap?
李小明
引用
16/06/2026 09:43
snap?

Cham 24
納西族長
引用
16/06/2026 11:35
snap?

Cham 24

咁設施, $500抵屌喎.
李小明
引用
16/06/2026 11:55
snap?

Cham 24

咁設施, $500抵屌喎.

唔洗簽約,呢下最抵....
納西族長
引用
16/06/2026 12:06
snap?

Cham 24

咁設施, $500抵屌喎.

唔洗簽約,呢下最抵....

依家24個類都無晒約啦
間間都無約, 無人敢有約

我玩開個間$530, one house only:-(
李小明
引用
16/06/2026 12:08
snap?

Cham 24

咁設施, $500抵屌喎.

唔洗簽約,呢下最抵....

依家24個類都無晒約啦
間間都無約, 無人敢有約

我玩開個間$530, one house only:-(

少分店嗰啲先可以無約

247 嗰啲仲要簽一年先5xx
李小明
引用
16/06/2026 13:01
現在操腳
多了女性會員

除左深蹲,好多機俾人操pat
其實操pat好重要....

今時今日啲機械,好方便你練腳

對上一次出街外的gym都好多年前
進步左好多
𓃹耀漢𓃠
引用
16/06/2026 16:12
望落幾四正#good2#fn
PlayJer-ism
引用
16/06/2026 16:16
snap?

Cham 24

咁設施, $500抵屌喎.

唔洗簽約,呢下最抵....

依家24個類都無晒約啦
間間都無約, 無人敢有約

我玩開個間$530, one house only:-(

少分店嗰啲先可以無約

247 嗰啲仲要簽一年先5xx

247 仆街, 又HPV又盛, 唔簽約要成千一個月
王家晴老豆
引用
16/06/2026 16:16
係咪
大陸24/7
有分店都用得?
巧仁
引用
16/06/2026 16:21
唔識 問人囉 但小心gay9
納西族長
引用
16/06/2026 17:10
現在操腳
多了女性會員

除左深蹲,好多機俾人操pat
其實操pat好重要....

今時今日啲機械,好方便你練腳

對上一次出街外的gym都好多年前
進步左好多


我去個間都係重腳, 2籠門架, 1 SMITH
同埋D機牌子同你個間一樣.
妄想症患者
引用
16/06/2026 17:14
先練括約肌
吳申立
引用
16/06/2026 17:18
先練括約肌

搵人spot, 一個練括約肌另一個練一頭肌 :)
特浓咖啡
引用
16/06/2026 17:26
淨係後生個時去過鐵馆
呢D咁yeah真係唔敢入..:)2fn
納西族長
引用
16/06/2026 17:29
淨係後生個時去過鐵馆
呢D咁yeah真係唔敢入..:)2fn

ON9, 哩D先自由.
依家自助24HR GYM, 無人SELL, 無人騷擾, 拍卡入, SELFIE撚棟部機拍片都仲得, 無人理你.
以前鐵館局跟師傅...WU CF仲局你買佢個D蛋白粉...
特浓咖啡
引用
16/06/2026 18:00
淨係後生個時去過鐵馆
呢D咁yeah真係唔敢入..:)2fn

ON9, 哩D先自由.
依家自助24HR GYM, 無人SELL, 無人騷擾, 拍卡入, SELFIE撚棟部機拍片都仲得, 無人理你.
以前鐵館局跟師傅...WU CF仲局你買佢個D蛋白粉...

咁我去過個間又冇话局跟教練
入會時仲會比張基礎健身指南紙你跟住練..:)2fn

不過你話而家D咁自由又唔錯
阿馬遜男神
引用
16/06/2026 18:12
俾d胆自己

有益的要做做

[sosad] 問題你是0認識

連邊部機操咩肌都唔撚知
阿馬遜男神
引用
16/06/2026 18:13
你呢間是247?
dicksick孖妹
引用
16/06/2026 18:15
我半年前都係咁
依家已經笑鳩啲唔識用機嘅人[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]